02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل نوا ارمنستان | nova yerevan Hotel ارمنستان

nova yerevan Hotel ارمنستان

ارمنستان
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 10/5 Sayat-Nova Ave, Yerevan 0001, Armenia
تعداد اتاق: 37
توضیحات:

هتل 4 ستاره نوا ارمنستان 

هتل 4 ستاره نوا ارمنستان یک هتل بسیار شیک و منظم در ارمنستان و شهر ایروان است. این هتل گرچه هتل کوچک و به اصطلاح جمع و جوری است اما بسیار مدرن طراحی شده و امکانات مدرن و به‌روزی را نیز در خود جای داده که سبب شده اغلب مسافران تور ارمنستان به رزرو کردن اتاق‌های آن اقدام کنند. این هتل در وسط بافت مرکزی شهر ایروان واقع شده و امکان دسترسی بسیار راحت به مناطق شهری را برای ساکنین خود فراهم آورده است. هتل نوا پذیرش 24 ساعته و خدمه‌ای آموزش دیده و فوق حرفه‌ای دارد. رفتار پرسنل این هتل با مهمانان و مسافرین، زبانزد خاص و عام است. تمیزی، نظم و پاکیزگی کریدورها، اتاق‌ها و راهروهای هتل از امتیازات این هتل مدرن است. این امتیازِ ویژه برای کسانی که روی پاکیزگی بسیار حساس هستند و وسواس‌گونه برخورد می‌کنند نیز می‌تواند حائز اهمیت باشد. در این هتل همه‌چیز به‌جا و درست اتفاق می‌افتد و بی‌نظمی‌ها یا عدم هماهنگی‌هایی که گهگاه حتی در هتل‌های مجلل‌تر دیده می‌شود در این هتل رخ نمی‌دهد.

هتل بینظیر 4 ستاره نوا ارمنستان

هتل نوا بی‌شک یک انتخاب مدرن و زیبا برای اقامت در ایروان است. زیبایی این هتل را می‌توانید از تصاویر اتاق‌های این هتلِ محبوب دریابید. بارزترین ویژگی این هتل، معماری مینیمال و سوپر مدرن آن است که با ترکیبِ دو رنگ‌ سفید و طوسی خود را به رخ همگان می‌کشد. این هتل دو نوع اتاق برای مسافران در نظر گرفته است. نوع اول، اتاق‌های اکونومی که کوچکتر هستند و در طبقات پایین‌ قرار دارند. نوع دوم نیز اتاق‌های استاندارد که بزرگتر هستند، در طبقات بالاییِ هتل قرار دارند و قدری هم گران‌تر هستند. هتل 4 ستاره‌ی نوا ارمنستان مجموعا 37 اتاق مشتمل بر اکونومی، استاندارد، لوکس و سوئیت استودیو دارد. صبحانه‌ی کامل و بین‌المللی این هتل که بسیار لذیذ و دلچسب است نیز در رستوران هتل واقع در طبقه‌ی همکف سرو می شود. این هتل همچنین دارای شاتل فرودگاهی رایگان است و از این جهت نیز فرصتی فوق‌العاده را برای مسافران تور لحظه آخری ارمنستان ایجاد کرده است.

امکانات رفاهی در واحدهای اقامتی هتل 4 ستاره نوا ارمنستان

همه‌ی اتاق‌های هتل 4 ستاره نوا ارمنستان توسط طراحان داخلی مجرب دیزاین و وسایل آن چیدمان شده است. بنابراین محیط اتاق‌ها برای اغلب مهمانانِ این هتل، محیطی دنج، خواستنی و دلپذیر است. تمام اتاق‌های این هتل دارای تلویزیون ال‌سی‌دی صفحه تخت و برخوردار از کانال‌های ماهواره‌ای است. تعدادی از اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن هستند که محل خوبی برای گفتگوی ساکنین اتاق و لم دادن است. در هر اتاق، یک دستگاه قهوه‌ساز و یک کتری برقی موجود است. کلیه‌ی اتاق‌ها دارای حمام جداگانه و وسایل اختصاصی برای بهداشت و نظافت هستند. ضمن اینکه در نقاط مختلف هتل از اینترنت پر سرعت رایگان برخوردار خواهید بود.

فاصله هتل 4 ستاره نوا تا نقاط مهم مرکز شهر و جاذبه‌های دیدنی

هتل 4 ستاره نوا ارمنستان در ایروان تا سالن نمایش و تئاتر اپرا و باله‌ی ارمنستان تنها 100 متر فاصله دارد. این ساختمان از جمله بناهای تاریخی شهر ایروان است. هتل نوا از نزدیک‌ترین ایستگاه مترو 600  متر فاصله دارد. همچنین میدان جمهوری و موزه‌ی تاریخ ارمنستان نیز در 600 متری از هتل قرار دارند. فاصله‌ی هتل تا فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس نیز 9/10 کیلومتر است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ