02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل ایوانی تفلیس | aivani Hotel تفلیس

aivani Hotel تفلیس

تفلیس
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 21 Samghebro St, Tbilisi 0105, Georgia
تعداد اتاق: 25
توضیحات:

هتل 4 ستاره ایوانی تفلیس

یکی از هتل های شهر تفلیس که امکانات مناسبی دارد و شما می توانید در تفلیس این هتل را انتخاب کنید، هتل 4 ستاره ایوانی تفلیس می باشد. این هتل موقعیت مکانی مناسبی دارد و به همین دلیل بسیاری از گردشگران این هتل را برای اقامت در کشور گرجستان و شهر تفلیس انتخاب می کنند. از آنجایی که این هتل 4 ستاره می باشد شما می توانید امکانات زیادی از آن دریافت کنید. برای رفتن به این هتل باید به خوبی موقعیت مکانی و ویژگی های هتل را بشناسید.

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زیبای ایوانی

هتل 4 ستاره ایوانی تفلیس با بسیاری از مناطق گردشگری فاصله کمی دارد. به همین دلیل شما با اقامت در این هتل می توانید به هر مکانی که مایل هستید در کمترین بازه زمانی بروید. این هتل با حمام های گوگردی تفلیس تنها 200 متر فاصله دارد و می توانید پیاده به این حمام ها بروید. مجسمه واختانگ حدود 300 متر با این هتل فاصله دارد. قلعه ناریکا تفلیس با این هتل 3 کیلومتر فاصله دارد. شما می توانید با ماشین بعد از 6 دقیقه به این قلعه برسید. کلیسای سیونی تفلیس با این هتل حدود 5 کیلومتر فاصله دارد. در صورتی که می خواهید با ماشین به این کلیسا بروید تنها 5 دقیقه در مسیر خواهید بود.ایستگاه اتلاری، میدان آزادی و ساماسی آراگلی به عنوان نزدیک ترین ایستگاه های مترو شناخته می شوند که با هتل 4 ستاره ایوانی فاصله زیادی ندارند. شما می توانید در تور لحظه آخری تفلیس این هتل را به عنوان یکی از بهترین هتل های تفلیس برای اقامت تان انتخاب کنید. مرکز خرید کارواسلا تفلیس با این هتل حدود 4 کیلومتر فاصله دارد. بازار درای بریج مارکت 2 کیلومتر از این هتل دورتر است. درای بریج تفلیس 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. مراکز خرید زیادی در کنار این هتل هستند که می توانید از آنها وسیله های مورد نیازتان را بخرید.

امکانات و خدمات هتل 4 ستاره ایوانی

از آنجایی که هتل 4 ستاره ایوانی تفلیس یکی از هتل های 4 ستاره می باشد، باید بدانید امکانات زیادی دارد. شما می توانید در هر یک از اتاق های این هتل که مجهز شده به تلویزیون، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی و ... هستند اقامت داشته باشید. وسیله های بهداشتی ضروری در این هتل برای مسافران آماده شده است. شما می توانید صبحانه تان را به صورت سلف سرویس در این هتل میل کنید. رستوران هتل غذاهای اروپایی و گرجی خوشمزه ای را سرو می کند. هر یک از اتاق های این هتل امکانات ویژه ای دارند که شما باید بر اساس تعداد نفرات تان یکی از اتاق ها را انتخاب کنید.

قیمت رزرو هتل 4 ستاره زیبای ایوانی

قیمت رزرو هر یک از اتاق های هتل ایوانی با یکدیگر فرق می کند. شما اگر برای تور تفلیس 4 شب و 5 روز این هتل را انتخاب کنید هزینه به صرفه تری را پرداخت خواهید کرد. به طور کلی باید بدانید که اگر امکانات اتاق های هتل زیاد باشد باید هزینه بیشتری برای رزرو اتاق پرداخت کنید. در غیر این صورت هزینه اقامت تان در این هتل به صرفه تر خواهد شد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ