02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل آسکا تفلیس | isaka Hotel تفلیس

isaka Hotel تفلیس

تفلیس
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Avlabari, 6 Nasakirali St, Tbilisi 0100, Georgia
تعداد اتاق: 25
توضیحات:

هتل 3 ستاره آسکا تفلیس

یکی از هتل های 3 ستاره شهر تفلیس که می توانید در تور گرجستان انتخاب کنید هتل آسکا می باشد. بسیاری از افراد برای اینکه هزینه مناسب و به صرفه ای را برای تور لحظه آخری تفلیس پرداخت کنند به دنبال هتل های با کیفیت و ارزان قیمت هستند. هتل 3 ستاره آسکا به عنوان یکی از هتل های ارزان قیمت شناخته می شود که خدمات مناسبی دارد. بنابراین شما می توانید در این هتل اقامت لذت بخشی داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید. برای رزرو تور تفلیس 4 شب و 5 روز می توانید این هتل را به صورت اینترنتی انتخاب کنید و قیمت آن را برای اقامت طولانی بررسی نمایید.

موقعیت هتل زیبای 3 ستاره آسکا از نظر نزدیک بودن به مکان های گردشگری و مراکز خرید

هتل 3 ستاره آسکا با مهمترین مکان های گردشگری و مراکز خرید تفلیس فاصله زیادی ندارد. فاصله پل صلح تفلیس تا این هتل حدود 6 کیلومتر می باشد. شما اگر با ماشین بروید بعد از 5 دقیقه به این پل می رسید. فاصله این هتل با دریاچه لیسی تفلیس حدود 4 کیلومتر است. فاصله هتل زیبای آسکا با میدان آزادی تفلیس 6 کیلومتر می باشد. فاصله باغ موشتایدی تفلیس با این هتل 5 کیلومتر می باشد. شما می توانید با ماشین در فاصله کوتاهی تمامی مکان های گردشگری که به این هتل نزدیک هستند را مشاهده کنید. 
فاصله هتل 3 ستاره آسکا تا مرکز خرید کارواسلا حدود 6 کیلومتر می باشد. از این هتل تا مرکز خرید تفلیس سنترال تنها 5 کیلومتر فاصله دارد. فاصله خیابان پکینی که برای خرید بهترین خیابان می باشد با این هتل حدود 2 کیلومتر است. درای بریج تفلیس با این هتل تنها 6 کیلومتر فاصله دارد. بنابراین باید بدانید که فاصله مراکز خرید مهم شهر تفلیس با این هتل چندان زیاد نیست. ایستگاه های دانشگاه فنی، دانشگاه پزشکی، دلیسی و ... را به عنوان نزدیک ترین ایستگاه مترو به این هتل می شناسند.

امکانات هتل 3 ستاره آسکا

هتل آسکا مانند بسیاری از هتل های 3 ستاره اتاق های متنوعی دارد. هر یک از اتاق ها ویژگی هایشان با یکدیگر فرق می کند. با اینکه هتل زیبای آسکا، 3 ستاره است ولی باید بدانید که شرایط هتل 4 ستاره را برای مسافرین فراهم می کند. اتاق های متنوعی در این هتل وجود دارد که هر یک از آنها تعداد تخت هایشان با یکدیگر فرق می کند. هر اتاق دارای تلویزیون، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی رایگان، میز و آینه و ... می باشد. صبحانه در این هتل به صورت رایگان سرو می شود. تمیز بودن این هتل یکی از ویژگی های مهم آن به شمار می رود که بسیاری از گردشگران به این مسئله اهمیت می دهند.

قیمت رزرو اتاق در هتل زیبای 3 ستاره آسکا

هزینه رزرو اتاق در هتل 3 ستاره آسکا به نوع اتاقی بستگی دارد که شما رزرو می کنید. برخی از اتاق ها که تعداد تخت هایشان بیشتر است با قیمت بیشتری رزرو می شوند. اما برخی از اتاق ها قیمت شان مناسب تر است. به طور کلی باید بدانید که قیمت رزرو این اتاق در تور تفلیس مناسب و به صرفه است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ