02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل مانداراوا ریزورت و اسپا پوکت | mandarava resort Hotel پوکت

mandarava resort Hotel پوکت

پوکت
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 14/2 Patak Rd, Karon, Mueang Phuket District, Phuket 83000, Thailand
تعداد اتاق: 130
توضیحات:

هتل 5 ستاره مانداراوا ریزورت و اسپا پوکت

شهر زیبا و توریستی پوکت سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست. سفر به پوکت سفری رویایی، آرامش‌بخش و درعین‌حال هیجان‌انگیز خواهد بود. بسیاری از هم‌وطنان ما نیز برای سفرهای تفریحی خارج از کشور خود، این شهر را انتخاب می‌کنند. پوکت مانند سایر شهرهای توریستی، هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعدد با رتبه‌بندی‌های متفاوت دارد.یکی از هتل‌های لوکس و مجلل این شهر هتل 5 ستاره مانداراوا ریزورت و اسپا پوکت است. این مجموعه اقامتی ۵ ستاره در میان یک باغ از درخت‌های گرمسیری واقع شده و با امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای که ارائه می‌کند، گزینه‌ای کاملا ایده‌آل برای تور پوکت به‌شمار می‌رود.این هتل ۵ ستاره مجموعه‌ای از ویلا یا سوئیت‌های مجزا از هم است. ساختمان زیبا و لوکس  مانداراوا ریزورت در نزدیکی ساحل کارون قرار گرفته و تا مرکز شهر حدود ۶ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل 5 ستاره مانداراوا ریزورت و اسپا پوکت

این ریزورت مجلل چند استخر روباز (با چشم‌انداز‌های رویایی) و سرپوشیده دارد که کنار همه استخرها، فضای بار و صندلی و چتر تعبیه شده است. استخرهای مجموعه و بارهای کنار آن‌ها از ساعت ۷ صبح تا ۷ شب به مهمانان مانداراوا سرویس‌دهی می‌کنند. سالن بدن‌سازی، مرکز آب‌گرم (اسپا)،‌ خدمات ماساژ، کلاس‌های یوگا و سونا، امکانات سلامتی مجموعه هستند.رستوران هتل روی یک تپه قرار گرفته و سرو غذاهای محلی و بین‌المللی در آن با بهترین کیفیت و در کنار چشم‌اندازی زیبا از اقیانوس انجام می‌شود. هتل مانداراوا ریزورت و اسپا فضاهای بار و کافی‌شاپ هم برای مهمانان در نظر گرفته است. صبحانه هتل نیز روزانه به‌صورت بوفه و بسیار کامل و متنوع سرو می‌شود (۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح).انبار چمدان، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان، روزانه ۵ نوبت شاتل رایگان تا ساحل کارون، اتاق بازی، میز بیلیارد، تنیس روی میز، کلاس فرم‌دهی حوله، کلاس آشپزی، خدمات تبدیل ارز (صرافی)، خدمات و اتاق جلسه، میز تور و بلیط، فروشگاه سوغاتی و…، سایر امکانات و خدمات این مجموعه ۵ ستاره در شهر پوکت‌اند.

اتاق‌های هتل 5 ستاره مانداراوا ریزورت و اسپا پوکت

همان‌طور که اشاره کردیم اتاق‌های هتل 5 ستاره مانداراوا ریزورت و اسپا پوکت شبیه به کلبه‌های ویلایی مجزا از هم هستند. این مجموعه ۱۳۰ واحد اقامتی دارد که طراحی داخلی آن‌ها مینیمال با رنگ‌های روشن و ترکیبی از دکوراسیون چوبی مدرن و زیباست. واحدها روزانه نظافت می‌شوند و امکان سرو غذا و نوشیدنی در اتاق‌های هتل فراهم است. برخی اتاق‌ها چشم‌انداز دریا و سایر آن‌ها چشم‌انداز محوطه هتل را دارند. واحدهای اقامتی هتل مانداراوا، فضای کافی و آرامش‌بخشی برای یک اقامت بی‌نقص را ارائه می‌کنند.تهویه هوای مطبوع، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار، حمام اختصاصی با دوش فضای باز، میزکار، کاناپه، روم سرویس، گاوصندوق و…، سایر امکانات و خدمات واحدهای اقامتی این مجموعه‌اند.

فاصله هتل مانداراوا ریزورت و اسپا با جاذبه‌های گردشگری پوکت

معبد وات سووان خیری خت: ۱ کیلومتر
ساحل کارون: ۱/۴ کیلومتر
بازار مالین پلازا پاتونگ: ۲/۹ کیلومتر
ساحل آزاد: ۳ کیلومتر
مینی گلف دینو پارک: ۳/۱ کیلومتر
ساحل آزاد: ۳ کیلومتر
ساحل مرلین: ۳.۹ کیلومتر
خیابان بنگلا رود: ۴/۱ کیلومتر
ساحل پاتونگ: ۴/۴ کیلومتر

فاصله هتل مانداراوا ریزورت و اسپا با فرودگاه

فرودگاه بین‌المللی پوکت: ۲۸/۴ کیلومتر

سایر امکانات هتل 5 ستاره مانداراوا ریزورت و اسپا پوکت

اینترنت بی سیم
برق اضطراری
پارکینگ
پذیرش ۲۴ساعته
صبحانه بوفه
صندوق امانات
فروشگاه در هتل
فضای سبز
لابی
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جالباسی
یخچال با مینی‌بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دودیاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
استخر روباز
استخر سرپوشیده
سالن بدن‌سازی
سونا
کلاس‌های یوگا
ماساژ
مرکز اسپا و سلامتی
رستوران
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ