02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل تاورن بیج ویلیچ ریزورت و اسپا پوکت | thavorn beach village resort v spa Hotel پوکت

thavorn beach village resort v spa Hotel پوکت

پوکت
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 6 2 Kamala, Kathu District, Phuket 83150, Thailand
تعداد اتاق: 185
توضیحات:

هتل 5 ستاره تاورن بیچ ویلیج ریزورت و اسپا پوکت

یکی از مجموعه‌های اقامتی لوکس و ۵ ستاره شهر زیبا و توریستی پوکت، هتل 5 ستاره تاورن بیچ ویلیج ریزورت و اسپا پوکت است. این هتل در سال ۱۹۹۸ ساخته شده و از اقامتگاه‌های قدیمی کشور تایلند محسوب می‌شود. تاورن بیچ با ۱۰ هکتار زیربنا بین دو ساحل مشهور کامالا و پاتونگ، قرار گرفته و واحدهای اقامتی آن شبیه به کلبه‌های بومی در مناطق ییلاقی تایلند ساخته شده‌اند. ساختمان هتل مشرف به دریای آندامان است و یک ساحل زیبا با شن‌های سفید رنگ اختصاصی دارد (۴۵۰ متر). دورتادور این مجموعه اقامتی را نیز یک باغ گرمسیری سرسبز احاطه کرده است. هتل تاورن بیچ ویلیج با خدمات و امکانات فوق‌العاده‌ای که دارد، یک گزینه ایده‌آل و لوکس برای تور پوکت محسوب می‌شود.

امکانات هتل 5 ستاره تاورن بیچ ویلیج ریزورت و اسپا پوکت

این هتل دارای دو رستوران است. رستوران «ماریسا» (تراس) که نمای دریا و باغ دارد و در سه وعده اصلی با سرو انواع غذاهای بین‌المللی و تایلندی، به مهمانان مجموعه خدمات ارائه می‌دهد (بوفه). رستوران «اولد سیام» فقط در وعده شام، غذاهای بومی را سرو می‌کند. کافی‌شاپ یا بار هتل نیز با سرو انواع تنقلات و نوشیدنی‌ها در اختیار مهمانان قرار دارد.استخر روباز و سرپوشیده، بار کنار استخر، استخر کودکان، مرکز اسپا، خدمات ماساژ، اتاق بخار، سالن بدن‌سازی و…، امکانات سلامتی هتل تاورن بیچ ویلیج ریزورت و اسپا هستند.امکانات قایق‌رانی، ماهی‌گیری و غواصی در کنار محوطه والیبال و فوتبال ساحلی، امکانات تفریحی محوطه ساحلی مجموعه‌اند.اینترنت رایگان سراسری، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه سوغاتی، گشت بازدید از جاذبه‌ها، سالن و امکانات جلسات و همایش‌های کاری، حمل و ذخیره چمدان، خدمات تبدیل ارز (صرافی)، خدمات کرایه اتومبیل، میز تور و بلیط و…، سایر امکانات و خدمات رفاهی این مجموعه اقامتی ۵ ستاره شهر پوکت‌اند.

اتاق‌های هتل 5 ستاره تاورن بیچ ویلیج ریزورت و اسپا پوکت

همان‌طور که اشاره کردیم، واحدهای اقامتی تاورن بیچ ویلیج، کلبه‌های ییلاقی با معماری بومی این منطقه هستند. طراحی و دکوراسیون داخلی کلبه‌ها بسیار مدرن و زیباست. مبلمان و تخت‌های راحت و لوکس از ویژگی‌های مهم این مجموعه به‌شمار می‌رود. همه اتاق‌های هتل روزانه نظافت می‌شوند و سرویس پذیرایی (نوشیدنی، تنقلات و غذا) در داخل واحدها در دسترس است.یخچال با مینی‌بار شارژ شده، تهویه هوای مطبوع، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق، ملزومات بهداشتی، میزکار، حمام اختصاصی با وان، تجهیزات تهیه چای و قهوه و..، امکانات و خدمات رفاهی موجود در کلبه‌های هتل 5 ستاره تاورن بیچ ویلیج ریزورت و اسپا پوکت هستند. همه کلبه‌ها تراس اختصاصی با چشم‌انداز دریا، باغ یا استخر دارند و هتل در مجموع ۱۸۵ واحد اقامتی دارد.

فاصله هتل 5 ستاره تاورن بیچ ویلیج ریزورت و اسپا با جاذبه‌های گردشگری پوکت

رولربال پوکت: ۳ کیلومتر
ساحل کامالا: ۳/۶ کیلومتر
پوکت فانتاسی: ۳/۸ کیلومتر
مرکز خرید بنانا واک: ۴ کیلومتر
ساحل پاتونگ: ۴/۲ کیلومتر
مجموعه پارادایس پاتونگ: ۴/۴ کیلومتر 
خیابان بنگلا رود: ۴/۶ کیلومتر
پارک موضوعی کارنیوال مجیک: ۴/۶ کیلومتر
ساحل کامالا: ۴/۹ کیلومتر
استادیوم بوکس پاتونگ: ۶ کیلومتر 
مرکز خرید جانگ سیلون: ۷/۵ کیلومتر
ساحل تری ترانگ: ۹/۹ کیلومتر
خانه چین پارچا: ۱۶/۶ کیلومتر

فاصله هتل تاورن بیچ ویلیج ریزورت و اسپا با فرودگاه

فرودگاه بین‌المللی پوکت: ۲۰/۹ کیلومتر

سایر امکانات هتل 5 ستاره بیچ ویلیج ریزورت و اسپا پوکت

رستوران
خدمات ۲۴ساعته در اتاق
کافی شاپ
آسانسور
خشکشویی
نگهداری بچه
گاو‌صندوق
کافی‌شاپ فضای باز
سشوار
پارکینگ
استخر روباز
سونا
ماساژ
ورزش های آبی (غیر‌موتوری)
باشگاه بدن‌سازی
ساحل اختصاصی
اینترنت وای‌فای رایگان در لابی
اینترنت وای‌فای رایگان در اتاق‌ها

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ