02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل لجند کانوکشن باتومی | legend batumi convention center & spa Hotel باتومی

legend batumi convention center & spa Hotel باتومی

باتومی
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 3 Lech and Maria Kaczynski St, Batumi 6000, Georgia
تعداد اتاق: 117
توضیحات:

هتل 5ستاره لجند کانوکشن باتومی 

شهر باتومی در کشور گرجستان، یکی از مقاصد اصلی گردشگری برای ایرانیان در سال‌های اخیر شهر به‌شمار می‌رود. باتومی یک شهر ساحلی در کرانه دریای سیاه است که بندری مهم برای کشور گرجستان محسوب می‌شود. این منطقه علاوه‌بر این‌که که سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست، یک شهر یا بندرگاه پررفت‌وآمد در منطقه قفقاز است. بسیاری از کشتی‌های تجاری که مسیرشان از دریای سیاه می‌گذرد در باتومی لنگر می‌اندازند. اما بعد توریستی این بندرگاه نیز بسیار پررنگ و بااهمیت بوده و باتومی توانسته علاوه‌بر ایفای نقش یک گذرگاه تجاری، یک شهر توریستی جذاب نیز باشد. در سال‌های اخیر برگزاری کنسرت‌ها و فستیوال‌های متعدد در این شهر در کنار طبیعت زیبا و آب‌وهوای مطبوع آن، سبب شد روز‌به‌روز تعداد مشتاقان سفر به باتومی افزایش پیدا کند.

همان‌طور که اشاره کردیم، بسیاری از هم‌وطنان ما نیز با تور گرجستان راهی این شهر ساحلی می‌شوند.اگر با تور گرجستان قصد سفر به شهر باتومی را دارید، هتل لوکس و ۵ ستاره لجند کانوکشن گزینه‌ای ایده‌آل برای شما خواهد بود. هتل لجند کانوکشن باتومی با امکانات و خدماتی که ارائه می‌کند، اقامتی به‌یاد ماندنی را برای شما رقم می‌زند. باتومی مانند سایر شهرهای توریستی دنیا، هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعدد با رتبه‌بندی‌های مختلف دارد. یکی از مجموعه‌های اقامتی عظیم، لوکس و ۵ ستاره این شهر هتل لجند کانوکشن باتومی (Legend Batumi Convention Center) است. این مجموعه سازه، طراحی و دکوراسیون داخلی بسیار لوکس و مدرن دارد و فضای داخلی آن برای مهمانان یک محیط دنج و آرامش‌بخش است. هتل لجند کانوکشن با خدمات و امکانات کامل و مناسبی که ارائه می‌کند، اقامتی فراموش نشدنی را برای مهمانانش رقم می‌زند.

امکانات هتل لجند کانوکشن باتومی

این مجموعه اقامتی دارای ۲ رستوران و ۲ بار است که یک بار و رستوران آن در فضای باز قرار گرفته‌اند. مهمانان هتل لجند کانوکشن باتومی می‌توانند انواع غذاها، دسرها، نوشیدنی‌ها و تنقلات محلی و بین‌المللی را از رستوران‌ها و بارهای مجموعه سفارش دهند. صبحانه هتل روزانه به‌صورت بوفه رایگان سرو می‌شود (از ساعت ۸ تا ۱۱:۳۰ صبح). استخر سرپوشیده (دائمی)، استخر روباز (فصلی)، سونا، جکوزی، مرکز اسپا، خدمات ماساژ، تراس آفتاب، سالن تناسب اندام و…، امکانات سلامتی این مجموعه هستند. انبار چمدان، ترانسفر فرودگاهی، خدمات مخصوص افراد ناتوان و کم‌توان جسمی، سالن همایش و…، بخشی دیگر از خدمات و امکانات رفاهی این مجموعه اقامتی ۵ ستاره در شهر باتومی هستند. خدمه این هتل به زبان‌های روسی، گرجی، انگلیسی و ترکی تسلط دارند. اینترنت رایگان در تمامی فضاهای عمومی و خصوصی هتل لجند کانوکشن در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد.

اتاق‌های هتل لجند کانوکشن باتومی

واحدهای اقامتی هتل لجند کانوکشن باتومی مانند سایر بخش‌های ساختمان طراحی و دکوراسیون داخلی بسیار زیبا و مدرن دارند. خدمات اتاق یا روم سرویس این هتل ۲۴‌ساعته است و همه واحدهای آن دارای تخت‌خواب‌های استاندارد، مبلمان و فضای نشیمن هستند. تهویه هوای مطبوع، تلویزیون، حمام اختصاصی (دوش)، صندوق امانات، تجهیزات تهیه چای و قهوه، مینی‌بار رایگان، ملزومات بهداشتی رایگان و…، سایر خدمات و امکانات رفاهی اتاق‌های این هتل‌اند.

فاصله هتل لجند کانوکشن با جاذبه‌های گردشگری باتومی

مترو سیتی باتومی: ۰/۲ کیلومتر
بازار هوپا: ۰/۲ کیلومتر
ساحل دریای سیاه: ۱/۹ کیلومتر
فواره‌های رقصان باتومی: ۲/۱ باتومی
پارک آبی باتومی: ۳ کیلومتر
موزه باستانی باتومی: ۳ کیلومتر
میدان اروپا: ۴/۱ کیلومتر
مجسمه علی و نینو: ۵/۶ کیلومتر
ساحل گونیو: ۶ کیلومتر
قلعه پترا: ۲۷ کیلومتر

فاصله هتل لجند کانوکشن با فرودگاه

فرودگاه بین‌المللی باتومی: ۲/۳ کیلومتر

امکانات

رستوران
خدمات ۲۴ساعته در اتاق
کافی‌شاپ
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
گاو‌صندوق
رستوران فضای باز
کافی شاپ فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی‌بار رایگان
سشوار
پارکینگ
استخر روباز
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
باشگاه بدن‌سازی
اینترنت وای‌فای رایگان در لابی
اینترنت وای‌فای رایگان در اتاق‌ها

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ