02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

ویزای توریستی انگلیس

08 مهر ، 1400
مهرابی

ویزای توریستی انگلیس

انگلستان از جمله کشورهای معروف و معتبر اروپایی است که متقاضیان زیادی برای گرفتن ویزا و سفر به این کشور دارد. هدف متقاضیان ممکن است گردشگری و بازدید، دیدار با آشنایان و اقوام، دریافت خدمات پزشکی، مشارکت در رقابتهای ورزشی، انجام فعالیتهای تجاری و فرهنگی و بسیاری موارد دیگر باشد.  با داشتن ویزای توریستی انگلیس می توان به کشورهایی مانند ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی نیز سفر کرد.

visatouristiengland

انواع ویزای توریستی انگلیس

ویزای انگلستان بر اساس ماهیت سفر به دو نوع تقسیم بندی می گردد. ویزای سینگل: به این ویزا یک بار ورود نیز میگویند که به وسیله ی آن فقط یک بار میتوانید وارد این کشور شوید. به عبارتی اگر شما قصد تفریحی دارید و پس از گردش و برگشت به کشور خود دیگر نخواهید به انگلیس سفر کنید میتوانید از این ویزا استفاده کنید. زمان این نوع ویزا به صلاحدید بازرس در دوره های کمتر از شش ماه است.

visatouristbritain

ویزای مولتی: ویزای مالتی یا چند بار ورود برای متقاضیانی است که خواهان چندین بار سفر به انگلستان هستند. به عبارتی تا مدت زمانی که ویزا اعتبار دارد میتوان چندین بار به آن کشور سفر کرد. این ویزا مناسب بازرگانان و تجار است. معمولا این نوع ویزا دو، پنج و ده ساله است و هر سفر تا شش ماه مجاز به اقامت است. پیشنهاد ما به شما این است که اگر درخواست ویزای توریستی انگلستان و یا مهاجرت به انگلیس  را دارید، حتما با مشاوران راز آسمان پایتخت مشورت کنید.

مراحل دریافت ویزای توریستی انگلیس

دریافت ویزای توریستی انگلیس منوط به انجام مراحلی است که باید درست و صحیح انجام گردد و در غیر این صورت حتما ریجکت خواهد شد و زحمات و پیش بینی های سفرتان به باد خواهد رفت. پس لطفا در انجام این مراحل دقت داشته باشید.

۱- در ابتدا آدرس سایت را وارد کنید و در مرحله ی اول در قسمت نوع ویزا، هدفتان را مشخص کنید. دقت کنید که گزینه را درست وارد کنید تا بعدها مشکلی ایجاد نگردد.
۲- مدارک مورد نظر را به انگلیسی ترجمه کرده و با اسکن وارد بخش مورد نظر کنید.
۳-ثبت درخواست در UK
۴- تعیین وقت سفارت برای ارائه ی اطلاعات بیومتریک
۵- پرداخت آنلاین، هزینه هایی که برای درخواست ویزا لازم است
۶- در ازای پرداخت مبلغ، به شما یک شماره ی مرجع میدهند و مختص ثبت نام خود شماست و پیگیری اطلاعات موجود در پرونده توسط همین شماره است.
۷- مراجعه به سفارت در روز تعیین شده و تهیه ی کپی از تمامی مدارک  و به همراه داشتن آنها،
۸- انجام کلیه ی مراحل انگشت نگاری از تمام انگشتان و گرفتن عکس پرسنلی توسط سفارت
۹- بچه های زیر پنج سال نیاز است در جلسه ی حضوری سفارت شرکت کنند اما لازم نیست اطلاعات بیومتریک از آنها ارائه دهید.
بعد از انجام این مراحل یک ایمیل دریافت می کنید که از طریق آن آگاه به پروسه ی درخواست ویزا خواهید شد.

visatourist

مدت اعتبار ویزای توریستی انگلیس

حداکثر مدت اعتبار ویزای توریستی انگلستان معمولا شش ماه است اما طی شرایط زیر می توان این مدت زمان را تمدید کرد:
۱- تعیین اعتبار ۱۱ ماهه برای کسانی که هدفشان از این سفر دریافت خدمات پزشکی و درمان است.
۲- تعیین ویزای ۱۲ ماهه برای کسانی که هدفشان از این سفر گذراندن دوره های پژوهشی یا مطالعاتی است.

مدارک مورد نیاز ویزای توریستی انگلیس

برای دریافت ویزای توریستی انگلستان باید مدارکی ارائه کرد که صحت و کاملی آن ها جزو شروط مورد قبول واقع شدن است.

۱- ارائه ی یک نسخه از فرم آنلاین درخواست ویزای انگلستان که میتوان از وب سایت سفارت انگلیس دریافت کرد.
۲- ارائه ی یک پاسپورت معتبر که مدت زمان باقیمانده از اعتبار آن برای این سفر به انگلستان کافی باشد و در کنار آن باید پاسپورتهای گذشته ی خود را نیز ارائه دهید.
۳- ارائه ی مدارک و صورتحساب مالی که بیانگر توانایی تمکن مالی شما باشد. این اسناد باید نشان دهد از عهده ی پرداخت هزینه خورد و خوراک، اسکان و هزینه های گردش در این کشور بر خواهید آمد. برای صورتحساب بانکی باید مربوط به یک دوره ی شش ماهه ی اخیر باشد.
۴- اسنادی که بیانگر محل اسکان شما در سفر به انگلیس است. مثلا هتل محل اقامت و یا اگر دعوتنامه دارید محل استقرار میزبان
۵- ارائه ی نامه ی ممهور و معتبر از طرف محل اشتغال که بیانگر سمت، درآمد، مدت اشتغال و میزان مرخصی شما باشد.
۶- رسید پرداخت کلیه هزینه های مربوط به درخواست ویزا
۷- اگر از طرف شخص حقیقی و یا حقوقی به این کشور دعوت شدید باید مدارک این دعوتنامه نیز ارسال گردد. از جمله مدارک لازم مدارک هویتی شخص دعوت کننده، اصل دعوتنامه به همراه کپی، ارائه مدارک شغلی به همراه آخرین فیش حقوقی دعوت کننده، کپی سند محل اقامت یا اجاره نامه، صورت حساب بانکی برای نشان دادن تمکن مالی، یکی از قبوض پرداختی، مدارک مالیاتی پرداخت شده است.
۸- ارائه ی مدارک گواهی سلامت از مرکز معتبر با مهر و امضاء
۹- ارائه دو قطعه عکس جدید و پشت سفید، شناسنامه، سند ازدواج برای متاهلین و سایر مدارک هویت شخصی

تمام این مدارک باید به انگلیسی ترجمه و ارائه گردند به علاوه ممکن است از طرف سفارت مدارک بیشتری درخواست شود که لازم است آن ها را نیز تهیه بفرمایید.

englandvisatourist

اگر دارای شغل معتبری هستید ارائه ی مدارک مربوط به کارتان نیز الزامی است. از جمله موارد زیر

کارمندان( گواهی اشتغال به کار با سربرگ شرکت که بیانگر عنوان شغلی، مدت زمان فعالیت و سابقه ی کاری، درآمد سالیانه، نام مدیر و میزان روزهای مرخصی موافقت شده و دلیل سفر به انگلستان باشد به همراه فیش حقوقی سه ماهه ی اخیر و سوابق بیمه و حکم کارگزینی. که تمام موارد باید ترجمه ی انگلیسی نیز شده باشند)
پزشکان( پروانه دائم طبابت، پروانه مطب، کارت نظام پزشکی، آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده و آخرین فهرست بیمه ی شغلی به همراه ترجمه انگلیسی)
کارفرمایان( مدارک کاری، لیست بیمه و حقوق سه ماهه کارکنان، اخرین فهرست مالیاتی پرداخت شده، صورتحساب بانکی در  چهار ماهه اخیر به همراه ترجمه ی انگلیسی)
مهندسان( پروانه نظام مهندسی، جواز ساخت و ساز، قرارداد شرکتی، آخرین فهرست مالیاتی پرداخت شده، کلیه سوابق بیمه ی شغلی به همراه ترجمه انگلیسی)
تاجران( کارت بازرگانی، گواهی اتاق بازرگانی، آخرین فهرست مالیاتی پرداخت شده، لیست پرداختی بیمه به همراه ترجمه ی انگلیسی)
هنرمندان( گواهی عضویت در انجمن های رسمی کشور، مدارک اثبات فعالیت هنری، کلیه سوابق بیمه ی شغلی به همراه ترجمه انگلیسی)
وکیلان( پروانه وکالت، دفترچه وکالت، گواهی اشتغال به کار از کانون وکلا، آخرین فهرست مالیاتی پرداخت شده، کلیه سوابق بیمه ی شغلی به همراه ترجمه انگلیسی)
پرستاران( کارت نظام پرستاری، حکم کارگزینی، آخرین فهرست مالیاتی پرداخت شده، سوابق بیمه ی شغلی به همراه ترجمه انگلیسی)
بازنشستگان( حکم بازنشستگی، فیش حقوقی سه ماهه اخیر به همراه ترجمه انگلیسی)
دانشجویان یا دانش آموزان( گواهی اشتغال به تحصیل یا کارت دانشجویی، گواهی تقبل هزینه ها توسط والدین)

خدمات گردشگری راز آسمان پایتخت، با دارا بودن وکلای حقوقی حرفه ای و کارشناسان گردشگری باتجربه و کاردان، برای دوستداران بازدید از انگلستان و علاقه مندان به دریافت ویزای توریستی انگلستان، به همراهی مطمئن تبدیل شده است که از هدر رفتن هزینه و وقت جلوگیری میکند و خدمات منحصر به فردی را ارائه میدهد. گروه مشاوران راز آسمان پایتخت از ابتدای ثبت نام تا انتهای دریافت ویزای انگلستان در کنار شما هستند. موفق باشید.

visatouristibritain

نکات مهم در مورد هزینه صدور ویزای توریستی انگلیس

۱- ثابت کنید که هدفتان از این سفر بازدید مکانهای دیدنی انگلستان و تفریح است و بعد از زمان تعیین شده حتما به کشورتان باز خواهید گشت.
۲- اگر با هدف استفاده از خدمات درمانی قصد سفر دارید، حتما با ارائه ی مدارک مالی ثابت کنید از عهده ی هزینه های اقامت، بیمارستان و هزینه های درمانی بر خواهید آمد و اطمینان دهید بعد از پروسه ی درمان به کشور خود برمی گردید.
۳- از زمانی که درخواست ویزای توریستی انگلستان میکنید و عملیات ثبت نام را انجام میدهید فقط ده روز مهلت دارید مدارکتان را ارسال کنید در غیر این صورت درخواستتان منقضی خواهد شد.
۴- برای دریافت ویزاهای بلند مدت که معمولا بیش از شش ماه است باید اجازه ی اقامت نیز در کنار درخواست ویزا بگیرید.
۵- ارائه ی مدارک تمکن مالی نسبت به سایر موارد ارجحیت دارد که این مدارک شامل سند ملکی، پروانه کسب، صورتحساب شفاف سازی شده بانکی و غیره است.
۶- فرم تقاضای ویزا برای هر یک از متقاضیان باید به صورت جداگانه تکمیل گردد.
در ضمن مد نظر داشته باشید که ویزای توریستی فقط برای افرادی که قصد گردش دارند صادر میگردد و برای اهداف دیگر مانند تحصیل یا اقامت ویزای جداگانه ای باید درخواست گردد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ