02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

پارک فانتاسی پوکت

09 اسفند ، 1400
راز آسمان پایتخت

پارک فانتاسی پوکت

اگه به کشور تایلند سفر کردین و میخوایید از جاهای فوق العاده ی اون بازدید کنین بهتره که جاذبه های شهر پوکت رو در اولویت بذارید. به طور کلی ازدیاد جاذبه ها در این شهر جنوبی در کشور تایلند سبب شده تا هر ساله تور پوکت به صورت اختصاصی از طرف آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت ترتیب داده بشه. در شهر پوکت ما پارک فانتاسی رو داریم که یه میراث غنی واسه کشور تایلنده. این مکان جذاب یک مجموعه سنتی قدیمی اما سرشار از تکنولوژی های جدیده و از سه بخش جذاب و هیجانی تشکیل شده است. بخش اول پارک مختص تجربه ی خرید تو روستای فستیوال هستش. در بخش دوم میتونید غذای خودتون رو تو رستوران گلدن کیناری بوفت میل کنین. اما بخش سوم مختص سرگرمی های جذاب تو کاغ فیلاست که یه تجربه ی بی نظیره.

fantaseaphuketpark

معرفی پارک فانتاسی در جزیره پوکت

قطعا تموم تورهایی که روانه شهر پوکت میشن، بخشی از بازدیدشون به پارک فانتاسی هستش. در این پارک عجیب و جذاب انواع فعالیت های سرگرم کننده مانند بازی ها، صنایع دستی، فروشگاه ها، غذاهای تایلندی و بین المللی به سبک لاس وگاس وجود داره.

fantaseaparkofphuket

به طور کلی شهر پوکت در کشور تایلند در نوع خودش بی نظیره چون مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری زیادی داره و شما می تونید در سواحل زیبا به تماشای غروب آفتاب بشینین و از چشم انداز سرسبز جنگ ها لذت ببرین. شما از هر سلیقه ای که باشین میتونین در پوکت و پارک زیبای فانتاسی لذت ببرین وجود دریا و جنگل در این جزیره به رویایی شدن کمک کرده کرده و شما می تونید انواع تفریحات لذت بخش و هیجانی رو تو این شهر زیبا تجربه کنید.

parkfantaseaphuket

جاذبه های زیبای فانتاسی شو پوکت

فانتاسی شو پوکت Phuket FantaSea Show یکی از خاص ترین مناطق تایلنده که به عنوان یه میراث عجیب و در عین حال زیبا و شناخته شدس، داخل این مجموعه ی زیبا ویترینی جذاب و زیبا از تایلند رو پیش روی گردشگر قرار می ده و  گردشگر با سنت های قدیمی تایلند بیشتر آشنا می شه.شاید براتون سوال باشه که این همه تفریح تو چه مساحتی جا گرفته که باید بگیم فانتاسی تو یه زمین به مساحت 56 هکتار احداث شده که انواع فعالیت های سرگرم کننده درش انجام میشه و به خوبی می تونه گردشگر رو مجذوب خودش کنه.

fantaseathailandpark
تو این مجموعه بازی و سرگرمی صنایع دستی و فروشگاه ها و رستوران هایی وجود داره که ظرفیت رستوران 4 هزار نفره و انواع غذاهای سنتی و بین المللی روسرو می کنه. تو سالن نمایش این پارک انواع این فعالیت ها و نمایشگاه ها به مردم نمایش داده می شه و همه ای اینا به خوبی تونسته اند گردشگران زیادی به خود جذب کنن و اونا رو سرگرم کنن. بزرگترین شوی جزیره توی همین دهکده شادی فانتاسی انجام میشه و هنرمندا، اجرا کننده ها، نمایش فیلا و سایر حیوانات و صدها داستان عجیب و غریب دیگه ای که از طریق اونا فرهنگ تایلند رو به نمایش میزارن، تا شبی فوق العاده و به یاد ماندنی واسه مسافرا در سراسر دنیا بشه.

شو زیبای فانتاسی

زیبایی ها و تفریحات در فانتاسی شو تمومی نداره چون این مجموعه هر شب اجراهایی فوق العاده داره و کارناوال های زیادی از جمله فرصت خرید، کاخ فیل ها، مرکز ماجراجویی سیمیلان و ... در اینجا قرار داره تا گردشگر در هر سنی که باشه بتونه از این سرگرمی ها لذت ببره. تو این مجموعه فعالیت ها و سرگرمی ها کاملا برنامه ریزی شدن و سر یه ساعت مشخصی مجموعه فعالیتشون آغاز میشه و شما میتونید به راحتی از هتل محل اقامتتون به سمت مجموعه بیایید و همزمان که از سرگرمیا لذت میبرین، تغذیه و نوشیدنی هم بخورید و بعد از پایان شو به هتل برگردید.

parkfantasiphuket

دسترسی به این مجموعه از تمومی هتل ها آسون تره و اگه با تور لحظه آخری پوکت رفته باشین، لیدر تورها به راحتی و بدون دغدغه شما را همراهی می کنن. بهتره که حتما یه شب کامل رو به این مجموعه اختصاص بدین و همراه خانوادتون از نمایش های مهیج و خوردن یه شام لذیذ لذت ببرین. اجرای نمایش ها تو این مجموعه همزمان نیست و واسه اینکه یه گردشگر یا بازدید کننده بتونه از کل مجموعه دیدن کنه و ازش لذت ببره به ترتیب نمایش ها اجرا میشه. یکی از پرطرفدارترین نمایش ها مربوط به نمایش فیل های بامزست که این نمایش موفق شده کلی جایزه بگیره و کلی طرفدار هم داشته باشه بعد اون هم نمایش " Fantasy of a Kingdom " اجرا می شه که شما رو محصور خودش می کنه این نمایش موضوع در مورد اسطوره های باستانی تایلنده که بسیار زیبا و منحصر به فرد هستش.

fantaseaparkofthailandphuket

بعد از اینا نوبت به نمایش 999 فیل محافظت کننده از پادشاهی تایلند اطلاعات داده می شه و سپس شما میتونید در بزرگترین رستوران آسیا غذای خوتون رو میل کنین و خودتون را واسه ادامه ی اجراها آماده کنین. حالا می تونید نوشیدنی خودتون را از 6 کافه بار آنجا تهیه کنین و از شرکت در این کارناوال زیبا لذت ببرین. مراکز خریدی که تو فانتاسی وجود دارند علاوه بر صنایع دستی انواع اجناس و پوشاک تا زیور آلات رو دارن و همه ی اینا دست به دست هم داده تا این منطقه گردشگری بسیار مهیج و جذاب بشه

در فانتاسی هر روز هفته به جز پنج شنبه ها از ساعت 17 تا 23 به روی بازدید کننده ها بازه اما نمایش ها راس ساعت 20.30 شروع می شه و پس از اینکه وسایلتون بازرسی شد وارد می شین. شما با پرداخت هزینه ناچیزی می تونید با فیل ها و ببرها عکس بگیرین. راس ساعت 21 هم درها بسته میشن و لحظه های فوق العاده شروع می شن.

parkfantasea

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ