02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

جزیره مرجانی پاتایا

27 اسفند ، 1401
راز آسمان پایتخت

جزیره مرجانی پاتایا کجاست؟

با اینکه شهر پاتایا قدمت زیادی ندارد، اما جاذبه های طبیعی بسیاری که در این شهر وجود دارد، همواره گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به این منطقه جذب کرده است. حتما شما هم اسم جزیره مرجانی پاتایا را شنیده اید. این جزیره بهشتی در سال 1950 میلادی کشف شد. در واقع در دوران جنگ ویتنام، سربازان آمریکایی برای نخستین بار پا به این جزیره گذاشتند. اگر قصد سفر به منطقه ای جذاب با طبیعت فوق العاده زیبا داشته باشید، پیشنهاد می کنیم با تور لحظه آخری پاتایا به این منطقه سفر کنید. پاتایا از طبیعت فوق العاده خیره کننده و دلفریبی برخوردار است و سفر به این جزیره، تبدیل یکی از خاطره انگیز ترین سفرهای شما خواهد شد.

coral1

پاتایا جزایر و ساحل های بسیاری دارد که هرکدام از آنها زیبایی ها و جذابیت های منحصر به فردی دارند. جزیره مرجانی پاتایا یکی از این جزایر است که باید آن را از نزدیک ببینید. جزیره مرجانی پاتایا که بومیان کشور تایلند آن را با نام Koh Larn می شناسند، با شهر پاتایا تنها 7 کیلومتر فاصله دارد. برای ورود به این جزیره، می توانید از لنج هایی که در شهر پاتایا قرار دارند استفاده کنید. این لنج ها هر روز صبح، گردشگران را از سواحل پاتایا به جزیره مرجانی برده و هر شب از این جزیره به پاتایا بر می گردانند. البته از قایق های موتوری هم می توانید برای رفتن به این جزیره استفاده کنید. مدت زمان رسیدن لنج ها از پاتایا به جزیره مرجانی، 45 دقیقه و مدت زمان رسیدن قایق های موتوری به این جزیره، 15 دقیقه می باشد.توجه داشته باشید که نیروی دریایی سلطنتی کشور تایلند، کلیه بخش های جزیره مرجانی پاتایا را در اختیار دارد.

coral2

جزیره مرجانی در پاتایا

جزیره مرجانی پاتایا یکی از بهترین جاذبه های گردشگری پاتایا اگر برای گذراندن تعطیلات خود به دنبال منطقه ای بکر به دور از ترافیک و هیاهوی شهرهای شلوغ با طبیعتی جذاب و منحصر به فرد هستید، جزیره مرجانی پاتایا یکی از بهترین گزینه ها برای شما به شمار می رود. جزیره مرجانی پاتایا محلی توریستی و خالی از سکنه می باشد که با نام بهشت گردشگران معروف شده است. این جزیره دارای ساحل های شنی بسیار زیبا و فریبنده ای است که دیدن آنها می تواند هر کسی را به وجد بیاورد. در آب های این ساحل ها می توانید مرجان های زیادی را با رنگ های مختلف ببینید.

coral3

دلیل نامگذاری این جزیره هم بی گمان وجود مرجان های رنگارنگ در آب های سواحل متعدد آن بوده است. در واقع وجود تپه های مرجانی، این جزیره را به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری پاتایا تبدیل کرده است. آب های این جزیره مرجانی دارای عمق کم و به قدری شفاف و تمیز است که مرجان ها به خوبی در آن دیده می شوند. بهترین و محبوب ترین ساحل های این جزیره، ساحل سامایی، ساحل تاوائین و ساحل تین هستند. اولین دلیل برای سفر به پاتایا، طبیعت منحصر به فرد و خیره کننده آن است. البته در جزیره مرجانی پاتایا، امکانات تفریحی و گردشگری زیادی هم وجود دارد که در ادامه مورد اشاره قرار خواهد گرفت.

تفریحات جزیره مرجانی پاتایا

- شنا و غواصی: به جرات می توان گفت جزیره مرجانی پاتایا یکی از بهترین مناطق برای شنا و غواصی در دنیا محسوب می شود. تماشای زندگی جالب و منحصر به فردی که در زیر سطح آب های جزیره مرجانی در جریان است، برای هر کسی جالب خواهد بود. پس اگر به این جزیره زیبا سفر کردید، این تفریحات آبی را بدون هیچ نگرانی تجربه کنید. چون کوسه ها و نهنگ ها به جزیره مرجانی نزدیک نمی شوند.

coral4

- حمام آفتاب: تخت هایی در ساحل جزیره مرجانی پاتایا قرار گرفته اند که می توانید روی آنها استراحت کرده و حمام آفتاب بگیرید.
- قایق هایی با کف شیشه ای: اگر مایل باشید تجربه جذاب تری از تماشای مرجان ها و دیگر موجودات و گیاهان دریایی این جزیره مرجانی داشته باشید، پیشنهاد بهتری برای شما داریم. در سواحل جزیره مرجانی پاتایا، قایق هایی وجود دارند که کف آنها از شیشه ساخته شده است. شما می توانید با اجاره کردن این قایق ها، به گشت و گذار روی آب های جزیره بپردازید و حیاتی که زیر آب های نیلگون آن در جریان است را به خوبی تماشا کنید.
- اسکی روی آب
- دوچرخه سواری
- جت اسکی سواری
- پاراسیلینگ پشت سر قایق های پرسرعت
- تیر اندازی
- ماهیگیری
- موج سواری
- چتر بازی
- قایق سواری
- سوارکاری

coral5

امکانات جزیره مرجانی پاتایا

- هتل: اگر تمایل به اقامت در جزیره مرجانی پاتایا داشته باشید، می توانید در هتل های این جزیره بمانید. در این جزیره، هتل های چند ستاره زیادی وجود دارد که امکانات بسیار خوبی را ارائه می دهند.
- اقامتگاه های ساحلی: اگر تمایل به اقامت در کنار دریا را داشته باشید، این اقامتگاه های ساحلی بهترین گزینه برای شما به شمار می روند. شنیدن صدای امواج دریا در شب می تواند تجربه یک خواب لذت بخش را برای شما رقم بزند.
- رستوران: رستوران های جزیره مرجانی پاتایا، انواع غذاهای دریایی، غیر دریایی، بین المللی و تایلندی را تهیه می کنند.

coral6

- کلبه و آلاچیق: اگر تمایل به استراحت در فضای محصور ندارید، کلبه ها و آلاچیق های زیادی در جزیره مرجانی پاتایا وجود دارد که می توانید در آنها استراحت کنید.
- کمدهای مخصوص گردشگران: اگر قصد اقامت بیشتر از یک روز در جزیره مرجانی پاتایا را ندارید، کمد هایی در این جزیره وجود دارند که می توانید یکی از آنها را اجاره کرده و وسایل خود را در آن قرار دهید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ