02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

پارک های ملی برتر تایلند

19 شهریور ، 1402
راز آسمان پایتخت

3 پارک ملی برتر در تایلند که نباید از دست داد

پارک های ملی که در هر کشوری وجود دارند جزو دیدنی های مهم و اصلی آن کشور محسوب می شوند. می توان گفت پارک ملی هر کشور نماد اصلی آن می باشد. کشور تایلند با جاذبه های طبیعی بسیاری که در خود جای داده است سالیان اخیر میزبان گردشگران بسیاری می باشد. اکثر پارک های ملی در هر کشور در نزدیکی اقامتگاه ها و هتل ها ساخته می شوند. این کار برای دسترسی راحت تر توریست ها و گردشگران انجام می شود. در هنگام بازدید از پارک ملی برتر در تایلند امکان مشاهده از حیات وحش نیز برای شما انجام خواهد شد. با مراجعه به این پارک ها امکان طبیعت گردی، ماجراجویی و بسیاری دیگر از تفریحات فراهم خواهد شد. در ادامه به معرفی 3 پارک ملی برتر در تایلند خواهیم پرداخت. 

NationalParkofThailand

کاو یا، پارک ملی برتر در تایلند

این پارک جزو اولین و مهمترین پارک های ملی در کشور تایلند می باشد. پارک کاو یا در سال 1962 میلادی طراحی و ساخته شد. این پارک به قدری پهناور می باشد که 4 استان تایلند را در بر گرفته است. بخش اصلی این پارک در منطقه ناکون راچاسیما قرار گرفته است. این پارک با مرکز منطقه ناکون راچاسیما 3 ساعت فاصله دارد. در نتیجه اگر با هواپیما به شهر بانکوک سفر کردید و قصد تماشای این پارک بکر و فوق العاده را داشتید لازم است تا به وسیله خودرو چند ساعتی رانندگی کنید تا به پارک کاو یا زیبا برسید. با قاطعیت می توان بیان کرد این پارک جزو پر طرفدار ترین پارک ها در کشور تایلند می باشد. در این پارک شاهد، آبشار های بکر، کوهستان، مراتع بکر و جنگل های سبز خواهید بود. 

NationalParkofThailand

شاید برایتان جالب باشد بدانید این پارک به وسیله یونسکو جزو آثار جهانی به ثبت رسیده است. در پارک کاو یا شاهد انواع گوناگون دسته های جانوری خواهید بود. با حضور در پارک کاو یا شاهد بیش از 300 جانور، 3000 گل و 3000 پرنده خواهید بود. قطعا با حضور در این پارک تجربه منحصر به فردی را کسب خواهید کرد. جاذبه های دیدنی که در این پارک ملی قرار دارد. این مجموعه را به مکانی بکر و توریستی برای گردشگران تبدیل کرده است. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم پارک کاو یا دارای وسعت زیادی می باشد و به همین دلیل برای آسایش حال گردشگران، از اتومبیل های مخصوص و دوچرخه استفاده شده است تا گردشگران به وسیله آن ها بتوانند از مسیر های مشخص شده برای استفاده از اتومبیل و دوچرخه استفاده نمایند. برای افراد علاقمند به کمپ نیز این مکان بسیار مناسب و فوق العاده می باشد. چرا که در این پارک امکان کمپ زدن برای افراد علاقمند نیز وجود دارد تا بتوانند در شب ها نیز از این مکان بکر و فوق العاده استفاده نمایند.

NationalParkofThailand

پاهینگ یام، پارک ملی برتر تایلند

این پارک ملی یک چهارم کشور تایلند را در بر گرفته است. این پارک دارای طبیعتی بکر و زیبا می باشد. در سرتاسر پارک پا هینگ سنگ های بزرگی با اشکال متفاوت شبیه به قلعه های باستانی به چشم می خورند. اگر جزو افرادی هستید که به طبیعت گردی و کوهنوردی علاقمند هستید تماشای این پارک بکر و زیبا را از دست ندهید. در این پارک بکر و زیبا دو آبشار جذاب و دینی نیز وجود دارد آبشار های موجود در این پارک با نام های نام توک تپ پراتان و نام توک تپ فانون شناخته می شوند. با قاطعیت می توان بیان کرد بهترین فصل ها برای تماشای این پارک جذاب، فصل بهار و پاییز می باشد. با قاطعیت می توان بیان کرد با حضور در این فصل ها از تماشای پارک ملی پا هینگ یام سیر نخواهید شد و نهایت لذت را تجربه خواهید کرد. برای تماشای این پارک می توانید روزانه از ساعت 6 صبح تا ساعت 6 عصر به این مجموعه بکر مراجعه نمایید. 

NationalParkofThailand

سای تانگ، پارک ملی برتر در تایلند

این پارک تشکیل شده از چندین رشته کوه می باشد. می توان گفت این پارک اصلی ترین جاذبه گردشگری در تایلند می باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید در این پارک ملی آبشاری با ارتفاع 100 متر وجود دارد. نام این آبشار Sai Thong می باشد. این پارک زیبا در تمامی ایام سال پذیرای گردشگران بسیاری است. در این پارک مسیر های پیاده روی بسیار هموار می باشند. به راحتی می توانید ساعت های طولانی خود را در سانگ یانگ، پارک ملی برتر در تایلند بگذرانید و از آن لذت ببرید. مسیر های پیاده روی که در این پارک وجود دارند بسیار سرسبز و هیجان انگیز می باشند.

البته لازم است بدانید این پارک برای افرادی که از ارتفاع میترسند مناسب نیست؛ چرا که مسیر های پیاده روی در این پارک در ارتفاع قرار دارند. اگر ترسی از ارتفاع ندارید این پارک یک مکان بکر و خاطره انگیز برای شما می باشد که می توانید اوقاتی خوش را در آن بگذرانید لازم است بدانید تایلند دارای پارک های ملی بی شماری می باشد که همگی جزوی از طبیعت بکر این منطقه می باشند. ما در این مقاله سعی کردیم در خصوص 3  پارک ملی برتر در تایلند اطلاعاتی را در اختیارتان بگذاریم. 

NationalParkofThailand

بهترین شهر تایلند برای سفر و زندگی

اگر جزو افرادی هستید که به مهاجرت فکر می کنید و به دنبال فاصله گرفتن از فضاهای پر هیاهو هستید شهر تایلند یک انتخاب مناسب می باشد. تایلند شهر های زیبا و بسیاری را برای زندگی دارد اما می توان گفت بهترین شهر تایلند برای زندگی بانکوک و پوکت می باشد. این دو شهر جزو معروف ترین شهر های تایلند هستند. شاید برایتان جالب باشد بدانید طبق آمارگیری های انجام شده کشور تایلند یکی از بهترین کشور ها برای مهاجرت شناخته شده است. 

NationalParkofThailand

شهر پوکت 

این شهر معروف ترین جزایر کشور تایلند را در خود جای داده است. برای آن که از موقعیت و بکر بودن این منطقه آگاه شوید می توانید از طریق تور لحظه آخری پوکت برای سفر به این منطقه دوست داشتنی استفاده نمایید. برای سفر به این شهر دوست داشتنی می توانید از تور تایلند با پرواز ماهان استفاده کنید و از تماشای این شهر فوق العاده لذت ببرید و اوقاتی خوش را در این منطقه سپری نمایید. 

شهر بانکوک

با سفر به بانکوک به پایتخت کشور تایلند سفر می کنید. با قاطعیت می توان بیان کرد این شهر یکی از زیبا ترین شهر های کشور تایلند می باشد. مناطق بکر و زیبای بانکوک یکی از بهترین مناطق برای تنهایی سفر کردن می باشد. اگر قصد سفر به این پایتخت زیبا را دارید می توانید از تور بانکوک با پرواز ماهان استفاده نمایید. می توان گفت شهر بانکوک شهر جوان ها است. این شهر خاموشی ندارد و جوانان در هر ساعت از شبانه روز که اراده کنند به مناطق مختلف این شهر دسترسی خواهند داشت. اگر به فکر دوری از فضای پرتنش کنونی خود هستید سفر به کشور تایلند انتخابی بی نظیر می باشد. به صورت کلی می توان عنوان کرد کشور تایلند کشوری با شهر های زیبا و طبیعتی بکر می باشد. دست به خرید تور تایلند با پرواز ماهان بزنید و سفری خوش داشته باشید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ