02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

بهترین هتل های دبی

04 تیر ، 1403
راز آسمان پایتخت

بهترین هتل های دبی را می‌شناسید؟

بهترین هتل های دبی آنقدر متنوع و متعدد هستند که رزرو هتل در دبی را دشوار می‌سازد. سفر به دبی سفر به شهری تاریخی و در عین حال مدرن و باشکوه است. تفریحات دبی، اماکن تاریخی دبی یا مراکز تجاری دبی هریک می‌توانند انگیزه‌ای برای سفر به این شهر باشند. برای لذت بردن از سفر، محل اقامت نیز باید متناسب با انگیزه سفر انتخاب شود. لذا ما این مطلب را با ارائه راهنمای انتخاب هتل در دبی آغاز می‌کنیم. سپس انواع هتل های دبی اعم از هتل های ۵ ستاره دبی، هتل های ۴ ستاره دبی و هتل های ۳ ستاره دبی را معرفی می‌کنیم. در ادامه با بررسی قیمت هتل های دبی امکانات و خدمات لوکس ترین هتل های دبی و ارزانترین هتل های دبی را نیز مقایسه می‌کنیم.

dubaim

راهنمای انتخاب هتل در دبی

برای انتخاب هتل در دبی پیش از هر چیز لازم است معیارهای شخصی خود را تعیین کنیم. دبی یک شهر توریستی محبوب در میان گردشگران است. لذا تنوع هتل های این شهر بسیار زیاد است. تعیین معیارهای زیر می‌تواند انتخاب هتل را تسهیل کند.

میزان بودجه

برای انتخاب از میان هتل های دبی بدون شک تعیین بودجه در اولویت قرار دارد. با در نظر گرفتن نکاتی مانند طول سفر و مالیات اقامت در دبی هزینه مورد نظر خود برای این منظور را تعیین کنید.

موقعیت مکانی

موقعیت مکانی هتل های دبی هم در قیمت هتل و هم در هزینه سفر شما تأثیرگذار است. با توجه به هدف سفر می‌توانید محدوده جغرافیایی هتل را تعیین کنید. به عنوان مثال اگر به قصد خرید سفر می‌کنید باید هتلی در نزدیکی مراکز خرید را انتخاب کنید.

dubaim

امکانات هتل

با توجه به بودجه و هدف خود از سفر به دبی امکانات هتل های دبی را بررسی کنید. به عنوان مثال اگر به دنبال تفریحات دریایی دبی هستید بهترین گزینه هتل های ساحلی دبی است.

نظرات مسافران قبلی

یکی از بهترین معیارها برای انتخاب هتل بررسی نظرات مهمانان قبلی هتل است. این نظرات معمولاً شرایط هتل را دقیق‌تر نشان می‌دهد.

انواع هتل های دبی

انواع هتل های دبی را می‌توان بر حسب قیمت هتل، موقعیت مکانی یا امکانات هتل تقسیم بندی کرد. با توجه به تعداد بالای هتل های این شهر امکان معرفی همه آنها وجود ندارد. لذا ما در این بخش بر حسب درجه کیفی، مشخصات کلی و برخی از بهترین نمونه‌ها را معرفی می‌کنیم.

hotelsetarem

هتل های ۵ ستاره دبی

هتل های ۵ ستاره لوکس ترین هتل های دبی هستند. معماری خاص،‌ محوطه وسیع و زیبا،‌ استخر، سونا،‌ جکوزی،‌ سالن ورزشی و رستوران‌هایی با غذاهای بین المللی از جمله ویژگی‌های مشترک هتل های لوکس دبی است. سطح خدمات و امکانات در این هتل‌ها مطابق استانداردهای جهانی و در بالاترین سطح قرار دارد. اغلب این هتل‌ها در مرکز شهر و در فاصله نزدیک به جاهای دیدنی و مراکز خرید دبی قرار دارند. تعداد قابل توجهی از لوکس ترین هتل های این شهر نیز در ساحل جمیرا قرار دارند. ساحل اختصاصی و تفریحات دریایی لوکس از جمله امتیازات ویژه هتل های لاکچری دبی است. برخی از هتل های معروف دبی با ۵ ستاره عبارتند از:

Jumeirah Emirates Towers

25hours Hotel One Central

Grand Hyatt Dubai

Sheraton Dubai Creek Towers

The Tower Plaza

Atlantis, The Palm

Pullman Dubai Creek City Centre

Mina Al Salam

25hours Hotel One Central

hotelsetarem

هتل های ۴ ستاره دبی

هتل های ۴ ستاره دبی را می‌توان با عنوان بهترین هتل های دبی با قیمت مناسب معرفی نمود. این هتل ها معمولاً ‌از طراحی زیبا و امکانات کافی برخوردارند. سطح کیفی خدمات این هتل‌ها بعضاً در سطح ۵ ستاره توصیف شده است. امکانات اضافی این هتل‌ها مانند مجموعه آبی یا تفریحی محدودتر از امکانات هتل های لوکس ۵ ستاره است. اغلب هتل های ۴ ستاره دبی در مرکز شهر قرار دارند و به مراکز خرید و جاهای دیدنی دبی نزدیک هستند. برخی از بهترین هتل های ۴ ستاره دبی عبارتند از:

Grand Excelsior

Holiday Inn Dubai - Al Barsha

City Seasons

Towers Rotana

Rose Rayhaan by Rotana

hotelsetarem

هتل های ۳ ستاره دبی

هتل های ۳ ستاره دبی در حقیقت هتل های ارزان دبی محسوب می‌شوند. قیمت هتل های سه ستاره به تناسب فاصله آنها از جاهای دیدنی دبی و مراکز خرید و نیز خدمات هتل اندکی تفاوت دارد. البته هتل های  ۳ ستاره خوب دبی کم نیستند. برخی از بهترین هتل های ۳ ستاره دبی عبارتند از:

Lavender

Rove City Centre

Comfort Inn

Studio M Arabian Plaza

Al Khaleej Grand

dubaim

ارزانترین هتل های دبی

شاید تصور کنید هتل های سه ستاره ارزانترین هتل های دبی هستند. در حالی که در این شهر هتل های دو ستاره و یک ستاره نیز وجود دارد. در این هتل‌ها با حداقل امکانات از مسافران پذیرایی می‌شود. البته دور بودن هتل از مرکز شهر و اماکن تفریحی و تجاری نیز یکی از دلایل ارزان بودن قیمت هتل های دبی است. به جز آن، اگر به دنبال هتل ارزان در تور دبی هستید می‌توانید در ایام خاص مانند فصل تابستان از تخفیف هتل های دبی استفاده کنید.

رزرو هتل در دبی

امروزه رزرو هتل در دبی به راحتی به صورت آنلاین توسط آژانس‌های مسافرتی انجام می‌شود. اگر قصد خرید تور دبی را داشته باشید که تمام اقدامات توسط آژانس صورت می‌گیرد. اما بدون خرید تور و تنها برای رزرو هتل نیز می‌توانید از سایت‌های خدمات مسافرتی استفاده کنید. کافی است هتل مورد نظر خود را انتخاب کرده و با تعیین زمان و طول سفر برای رزرو هتل اقدام کنید. رزرو آنلاین بهترین هتل های دبی در این سایت‌ها به سادگی و با پرداخت ریالی انجام می‌شود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ