02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

پناهگاه فیل ها در پوکت

پناهگاه فیل ها در پوکت

در یکی از معروفترین شهرهای تایلند شما می تونین از پناهگاه فیل ها بازدید کنین. هر ساله مسافران در سراسر دنیا تایلند رو به عنوان یه مرکز گردشگری زیبا با آب و هوای مناسب می دونن. پناهگاه فیل ها در پوکت واقع شده و یکی از دیدنی های مهمه که بسیاری از گردشگرا علاقه ی زیادی به نمایش فیل ها و دیدنی هایی دارن که توسط این فیلا ارائه می شه. اگه می خوایید یه روز کامل رو به دیدن حیوانات غول پیکر تو شهر پوکت اختصاص بدین بهتره که به پناهگاه فیل ها برید زیبایی و جذابیت این مکان برای تموم گروهای سنی جالب و سرگرم کنندس و در واقع خاطرات دوران کودکی رو واسه ما زنده میکنه.

lelephentinphuket

معرفی پناهگاه فیل ها


پناهگاه فیل ها کجاست ؟

اگر به شهر پوکت در جنوب تایلند سفر کنین با کوهی از تجربه های لذت بخش و شیرین  باز خواهید گشت. در پوکت پناهگاه فیل ها یکی از صدها منطقه گردشگری هستش که بسیار تماشایی و بی نظیر است و نمونه ی این پناهگاه ها در کمترین کشوری دیده می شه.کشور تایلند یه مرکز گردشگری پر طرفداریه به طور که کلی تور مسافربری سالانه روونه این کشور می شه و از سواحل و دیدنی اون لذت می بره. شهر پوکت به لحاظ داشتن آب و هوای مناسب و سواحل بی نظیری چون گاتا، پاتونگ و ... بسیار مشهور  شده . تو این شهر به قدری جاذبه ها زیاد و متنوع هستن که هر گردشگری می تونه با سلیقه ی خودش بهترین مکان رو واسه تفریح و سرگرمی انتخاب کنه. پناهگاه فیل ها تو منطقه مای تانگ پوکت قرار گرفته که مجموعه از حیوانات غول پیکر و گونه های دیگری هم درش جا گرفتن  و این حیوانات شانس آوردن به دست شکارچیان کشته نشدن و جان سالم بدر بردن . حالا جاشون تو این پناهگاه امنه و با آرامش زندگی می کنن. سبک کار تو این پناهگاه تقریبا با پناهگاه های دیگه متفاوته و جالبه بدونید که در گذشته نمایش هایی  تو این پناهگاه انجام می شد اما کم کم این نمایشا کنار گذاشته شد و فعالیت ها رنگ و بویی دیگه گرفت.

elephantphuketthailand

در حال حاضر شما هر هزینه ای که بابت ورودی این پناهگاه پرداخت می کنین در واقع تمامش صرف خرج حیوانات موجود در اون می شه پناهگاه حیوانات پوکت این امکان رو به بازدیدکنندگان و گردشگران می ده تا به صورت دلخواه از حیوانات در اون تایمی که اونجا هستن مراقبت و نگهداری کنن. اولین کسی که این پناهگاهو افتتاح کرد لک چایلرت بود که به قدری جذاب و دیدنی بود که به یه قطب عمده ی گردشگری تبدیل شد. تو این پناهگاه تجربه های متفاوتی را می بینید مثلا می تونید حمام کردن فیلا رو ببینید یا زیستگاهشون رو از نزدیک ببینید. شما بهتره واسه بازدید از این پناهگاه یه روز کاملو اختصاص بدین تا کامل بتونین همه ی بخشگاه رو ببینین. تو این بازدید شما ممکنه وقتی حموم فیلارو رو نگاه می کنین یه کمی خیس بشین پس بهتره که هم لباس اضافه همراه خودتون ببرین تا بتونین هنگام رفتن و ترک پناهگاه اونو عوض کنین. جالبه بدونین پارک پناهگاه فیل ها که توسط لک چایلرت افتتاح شده امروزه گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشونه.

panahgahfilhadarphuket

جاذبه های دیدنی موجود در پناهگاه فیل ها

در پناهگاه فیل ها شما می تونید از نزدیک فیلارو ببینید ولی به هیچ وجه  نمی تونید سوار اونا بشید شما می تونید با اونا بازی کنید و یا بهشون غذا بدی و حتی می تونید اونارو حموم بدید. البته واسه این کارا فیلای کوچک رو به شما می دن. منسوخ شدن شیوه های قدیمی و استفاده از حیوانات برای تفریح و حرکات نمایشی کاملا از بین رفته و تغییر پیدا کرده و امروزه حتی خود گردشگرا هم علاقه ی چندانی به این کارا ندارن و تقریبا همه ی پناهگاه ها دارن سبکشون رو تغییر می دن و امیده که این سبک توی کل تایلند جا بیفته چون متاسفانه هنوز هم تو بعضی مناطق از فیلا واسه حمل و نقل انسان ها استفاده می کنن.

shelterelephantinphuket

افراد می تونن در صبح یا ظهر به بازدید از پناهگاه فیل ها برن.  بیشتر هتل ها ترانسفور رفت و برگشت به اردوگاه رو دارن که این واسه گردشگرا خیلی خوبه و دغدغه ای بابت رفت و آمد نخوان داشت. شما تو این پناهگاه می تونید تو هر رده ی سنی که باشین سرگرم بشین چون می تونید واسه فیل ها غذا حاضر کنین و اونو بهشون بدین حتی می تونید داروی فیلا رو بدین. بعدش می تونید به حموم گل فیل ها برید و اونارو حموم بدین. این فیلا وحشی نیستن و بهتره اگه همچین ذهنیتی در موردشون دارین فراموش کنین. تموم حیوانات پناهگاه اهلی هستن و مردم می تونن اونارو  لمس کنن و بهشون محبت کنن.پس بدون هیچ ترس و دلهره ای بهشون نزدیک بشین و این تجربه رو از دست ندین.تو پناهگاه بهتون یاد میدن که چطور و با چه موادی غذای فیل ها آماده کنین شاید این کار کمی کثیف کاری داشته باشه اما واسه شما و خانواده یا دوستاتون می تونه یه سرگرمی فوق العاده باشه و این غذا رو با دست خودشون به فیلا می دن. شاید در ابتدا فیلا برای برخورد با شما مردد باشن اما بعد اینکه بهشون غذا بدین و به اونا محبت بدین قطعا اونا هم به طرف شما میان و به سرعت خوشحال میشن و با شما بازی می کنن.

اطلاعات کلی در مورد پناهگاه فیل ها

پناهگاه حیوانات در پوکت

آدرس پناهگاه فیل ها: تایلند، پوکت، شهرستان تالانگ، پاکلوک، شهرک دوم، پلاک 100
امکانات و تفریحات پناهگاه: اطلاعات , سرویس بهداشتی , پارکینگ , کافه , رستوران , آنتن دهی موبایل , دسترسی به اینترنت , نیمکت، جنگل نوردی , پیاده روی , ساحل , عکاسی
ساعت بازدید: 9:30 صبح تا ساعت 5 بعدظهر

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ