02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

موزه هنر بانکوک

موزه هنر بانکوک کجاست؟

موزه هنر در بهشت بانکوک، یکی از زیباترین موزه های کشور تایلند است. حتی اگر اهل هنر نباشید، این گالری شما را شیفته و مجذوب خود میکند. گالری هنر در بهشت بانکوک عموما به آثار سه بعدی اختصاص دارد. این موزه مورد توجه بسیاری از گردشگران است. گشت و گذار ماجراجویانه در این گالری برای کودکان نیز بسیار هیجان انگیز و جذاب خواهد بود. به طور کلی می‌توان گفت، گالری هنر در بهشت بهترین مکان برای گشت‌های خانوادگی است.

artmuseuminbangkok3

موزه هنر در بهشت بانکوک در میان مردم بومی با نام "موزه ترفند چشم" و یا "موزه سه بعدی" شهرت دارد. این گالری با تصاویر و عکس های سه بعدی مشهور است. گالری هنر در بهشت در طبقه چهارم مرکز خرید اسپیلَند مال قرار دارد. این مرکز خرید در حوالی شهر بانکوک قرار گرفته است. رفتن به مرکز خرید اسپیلَند مال کار سختی نیست چرا که برای رفتن به این مکان می‌توان از مترو استفاده کرد. ایستگاه مترو دقیقا روبروی مرکز خرید واقع شده است.

artmuseuminbangkok1

موزه هنر در بهشت بانکوک با ایجاد توهم در تصاویر سرگرم کننده و نقاشی های واقع گرایانه، به 5 گالری مختلف و گیج کننده تقسیم میشود. میتوانید خود را اتاق های این گالری متوهم، غوطه ور کنید و عکس های شگفت انگیز بگیرید. همچنین میتوانید در نقاشی ها وارد شده و عضوی از نقاشی ها شوید. نقاشی ها و آثار گالری به گونه ای واقعی است که شما را به یک سفر دیوانه کننده میبرد. میتوانید در موقعیت مشخص شده در تصاویر قرار گرفته و برای یک عکاسی حرفه ای، ژست های جالب داشته باشید.

artmuseuminbangkok4

کارهای جالبی که میشود در موزه هنر در بهشت انجام داد

پیشنهاد ما به گردشگران تور بانکوک این است که حتما به این مکان شگفت انگیز رفته و روزی هیجانی و خاطره انگیز برای خود بسازید. نمونه عکاسی های هیجان انگیز در موزه هنر در بهشت:

به منطقه آکواریوم رفته و در آن شیرجه بزنید و از آرواره های کوسه سفید بزرگ فرار کنید.

به صورت مجازی از پله های نردبان بالا بروید.

میتوانید داخل بطری بروید و یا با پلیکان ایستاده، عکس دو نفره بگیرید.

روی پل های نقاشی راه رفته و در جلوه ی ترسناک سه بعدی غرق شوید.

از سوراخ گوش خرگوش پایین رفته و خود را در سرزمین عجایب کشف کنید.

artmuseuminbangkok2

نکات مهم درباره موزه هنر در بهشت بانکوک

موزه هنر در بهشت یکی از جاذبه های گردشگری بانکوک است که بسیاری از گردشگران شهر بانکوک را به سوی خود جذب میکند. گالری هنر در بهشت دارای چندین اتاق بزرگ است که مضامین منحصر به فردی را به تصویر میکشند. پلکانی به سمت جهنم، سوار بر فرش پرنده و تاج گذاری امپراطور از آثار برجسته و شگفت انگیز این گالری محسوب میشوند. همه‌ی این تصاویر از نمونه آثاری است که اکثر توریست ها با آنها عکس های مختلف را به یادگار دارند.

artmuseuminbangkok5

در ابتدا که وارد موزه هنر در بهشت بانکوک میشوید، امکان دارد افرادی را ببینید که با ژست های احمقانه در حال عکاسی هستند. در ابتدا کمی این صحنه تعجب برانگیز است اما به زودی متوجه خواهید شد که اینها همه حالات خیالی افراد در تصاویر است. به زودی شما هم به جمع آنها پیوسته و سعی در انتخاب ژستی مناسب با اثر مورد نظر دارید. ژست سوار بر تخته موج سواری یا ایستادن در بالای پرتگاه خیالی، در ابتدا کاری احمقانه است، اما تصویر خروجی بسیار جذاب است.اگر به زمین دقت کنید فلش هایی را میبینید. این فلش ها برای نشان دادن بهترین زاویه تصویر هستند. اگر به گوشه های اتاق ها نگاه کنید، به کمک فلش ها میتوانید بهترین زاویه عکاسی را بیابید. همچنین نمونه تصاویر بازدید کنندگان قبلی در این بخش قابل مشاهده است که بهترین ابزار ایده‌ی عکاسی به شمار می‌روند. 

artmuseuminbangkok6

با توجه به میزان علاقه مندی شما، گشت در موزه هنر در بهشت بانکوک، حدود 2 الی 3 ساعت زمان میبرد. برای بازدید از اتاق های هنری این گالری، هیچ ترتیب خاصی وجود ندارد. شما میتوانید از هر اتاقی که به آن علاقه دارید بازدید کرده و عکس های جذاب خود را داشته باشید. این موزه دارای صحنه های عکاسی فراوانی است که با سلیقه و خواست خودتان می‌توانید عکس های مختلف داشته باشید.

شرایط ورود و استفاده از گالری هنر در بهشت

خوردن و آشامیدن در این موزه ممنوع است.
مدت زمان گشت و عکس برداری در گالری یک روز کاری است.
کودکان زیر 100 سانتی متر بلیط رایگان دریافت میکنند.
کودکان بین 100 تا 120 سانتی متر از بلیط کودکان استفاده میکنند.

artmuseuminbangkok7
سفر به بانکوک و بهترین هتل های بانکوک

سفر و گردش در بانکوک و اقامت در بهترین هتل های بانکوک برای بسیاری از گردشگران جذاب و لذت بخش است. هتل 4 ستاره آمانتا و هتل 4 ستاره مترو پالاس نزدیک ترین هتل های بانکوک به گالری هنر در بهشت هستند. همچنین هتل سامارِست راما 9 بانکوک، یکی از محبوب ترین مکان های اقامتی برای گردشگران است که از رضایت بالایی بین گردشگران برخوردار است.شهر بانکوک با جذابیت های گردشگری خاصی که دارد میان گردشگران بسیار محبوب است. در سفر به بانکوک بازدید از موزه هنر در بهشت را فراموش نکنید. همچنین به خاطر بسپارید که دوربین همراه خود داشته باشید تا بتوانید لحظات ناب گردش در موزه را عکاسی کنید. 

artmuseuminbangkok8

جهت اطلاع از قیمت تور لحظه آخری بانکوک و نحوه ی اجرای تورها میتوانید با همکاران ما در راز آسمان پایتخت در تماس باشید. بهترین سفر را با راز آسمان پایتخت تجربه کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ