02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

پارک آبی فانتازیا لاگون بانکوک

پارک آبی فانتازیا لاگون بانکوک کجاست؟

پارک آبی فانتازیا لاگون بانکوک یک استخر آبی بزرگ و جذاب در پشت بام مرکز خرید تی مال است. فانتازیا لاگون به دلیل دارا بودن استخرهای بزرگ، سرسره های آبی و همچنین بازی و سرگرمی هیجان انگیز، برای تمام سنین بسیار محبوب است. خانواده های محلی بانکوک، توریست و گردشگران از سراسر دنیا به این پارک آبی آمده و از لحظاتی هیجان انگیز لذت میبرند. این پارک یکی از 7 پارک آبی برجسته در بانکوک و بهترین پارک در میان 9 پارک موجود در تایلند است. پارک آبی فانتازیا لاگون یکی از جاذبه های گردشگری بانکوک است که میتوانید یک بعد از ظهر دل انگیز را همراه با خانواده و تفریحات جذاب داشته باشید. اگر به دنبال هیجان بالا هستید و به آدرنالین اعتیاد دارید، پیشنهاد میشود یک روز خود را برای رفتن به این پارک اختصاص دهید.

fantasialagoon1

تفریحات آبی در این پارک قطعا یکی از خاطرات به یاد ماندنی را برای شما میسازد. بعد از کلی هیجان و بازی به آرامش نیاز دارید. پیشنهاد میشود برای آرامش تویوپی را برداشته و بر رودخانه تنبل خود را رها کنید.پارک آبی فانتازیا لاگون بانکوک در برج تی مال منظره‌ای از خیابان شهر را ارائه میدهد، که چشم انداز وسیعی از ترافیک شلوغ بانکوک را همراه دارد. مرکز خرید تی مال بانکوک دارای شهر بازی سرپوشیده با بازی‌های سرگرم کننده، آسمانی رنگ آمیزی شده و چرخ بازی قدیمی هیجانی است.

موارد برجسته درباره پارک آبی فانتازیا لاگون بانکوک

پارک آبی فانتازیا لاگون بانکوک دارای چندین قسمت است که کودکان در گروه های سنی مختلف را در خود جای میدهد. بخش فواره فانتزی، برای کودکان نوپا مناسب است. قسمت دزدان دریایی و برج اسلایدر برای کودکان بزرگتر و جسورتر مناسب است. جنگل جادویی، جزیره اسرار آمیز و اقیانوس 10، برای تمام سنین مناسب است. این قسمت دارای فعالیت های آبی هیجان انگیز، بازی های متنوع و سرگرم کننده است که برای کودکان بسیار هیجانی است. رودخانه تنبل پارک آبی دارای یک لوله بادی است که میتوانید روی آن حرکت کنید و لذت ببرید. همچنین می‌توانید اجرا و نمایش بالن و ترفندهای جادویی که روی صحنه ای انجام میشود را نظاره گر باشید.

fantasialagoon2

امکانات پارک آبی فانتازیا لاگون بانکوک

اطلاعات ضروری درباره پارک که دانستن آنها برای گردشگران تور لحظه آخری بانکوک ضروری است
1. پارک آبی فانتازیا لاگون در شهر بانکوک، خیابان فِتکاسِم و در بالای مرکز خرید بنگ کائی قرار گرفته است.
2. پارک از ساعت 10:30 صبح تا 20:30 غروب فعالیت میکند.
3. هزینه ورود به پارک 200بات معادل 25 هزار تومان است.

4. تلفن پارک فانتازیا لاگون: 006610004872

5. امتیاز در TripAdvisor: 4
6. امتیاز در گوگل: 4.5 

امکانات و شرایط

1. رختکن
2. رستوران
3. سرویس بهداشتی
4. کمد لباس
5. مناسب برای کودکان و خانواده ها
6. سطح هیجان: متوسط
7. سطح هزینه: متوسط 
8. کیفیت متوسط در وسایل بازی
9. شرایط رزرو آنلاین را دارد.

fantasialagoo3

بهترین پارک آبی های تایلند

تایلند که یکی از کشورهای پر بازدید و توریست پذیر در جهان است، تفریحات و جاذبه های گردشگری زیادی را در دل خود جای داده است. تاریخی ترین معابد اسرار آمیز دنیا در این کشور قرار گرفته است. اگر به جاذبه های تاریخی علاقه دارید، پیشنهاد ما بازدید از معابد معروف این کشور است. تایلند با وجود طبیعتی سرسبز و چشم نواز مناسب افرادی است که به طبیعت گردی علاقه مند هستند. تفریحات هیجانی این کشور نیز برای افراد علاقه مندان به آدرنالین، مناسب است. بانکوک بزرگترین شهر تایلند و پایتخت این کشور است که بسیاری از اماکن تاریخی و تفریحی را در خود جای داده است.راز آسمان پایتخت با اجرای بی نظیر تور لحظه آخری بانکوک، شما را به بازدید و تفریح در شهر بانکوک دعوت میکند. شهر بانکوک همه ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران است و هر سال بر تعداد گردشگران افزوده میشود. بانکوک با جاذبه های گردشگری تاریخی، فرهنگی، طبیعی و ورزشی که دارد، در میان مردم دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار است. شهر بانکوک در سال 2016 عنوان پربازدیدترین شهر در جهان را دریافت کرد. پارک های آبی در بانکوک یکی از خاطره انگیزترین و هیجان انگیزترین اماکن برای خوشگذرانی است. اکثر گردشگران و خانواده‌ها پارک های آبی را برای تفریح انتخاب میکنند. در ادامه بهترین پارک های آبی بانکوک از دید گردشگران را برای شما نام میبریم.

پارک آبی سیام

 بهترین پارک آبی تایلند که دارای یک شهربازی نیز است. کیفیت وسایل بازی در این پارک آبی عالی است.

فانتازیا لاگون

 دومین پارک آبی جذاب در بانکوک که اکثر گردشگران به آن علاقه دارند.

پارک آبی و مرکز خرید بَنگ کاپی

 این پارک آبی نیز دارای وسایل بازی با کیفیت متوسط است که قیمت بلیط آن نصف قیمت فانتازیا لاگون است.

پورورو

 این پارک آبی نیز از نظر کیفیت، در سطح فانتازیا لاگون است.

بلک مونتین

fantasialagoo4

بهترین فصل سفر به بانکوک

جهت راهنمایی میتوانیم بگوییم که آب و هوای بانکوک، آب و هوایی گرمسیری و استوایی است. این شهر کلا دو فصل خشک و فصل مرطوب را دارد. فصل بارش و مرطوب بانکوک بین ماه های می تا سپتامبر است. میزان بارش در ماه ژوئن در بیشترین میزان خود است. بهترین زمان سفر به بانکوک بین ماه های اکتبر تا فوریه است که هوای خنک تری دارد و بارندگی ها به صورت کوتاه مدت اتفاق می افتد.

fantasialagoo5

جهت اطلاع از تور تایلند، با ما همراه باشید. برای رزرو تور ترکیبی پاتایا و بانکوک در راز آسمان پایتخت، با همکاران ما در تماس باشید و از شرایط و قوانین تور مطلع شوید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ