02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

دریاچه ی نقره ای پاتایا

دریاچه ی نقره ای پاتایا کجاست؟

دریاچه ی نقره ای پاتایا در 25 کیلومتری واکینگ استریت قرار دارد. فاصله از این جاذبه گردشگری زیبا تا بانکوک حدود دو ساعت رانندگی است. این مکان یک دریاچه ساده با یک تاکستان نیست، بلکه مکانی مناسب برای تفریح یک روزه یا دو روزه است. به دلیل علاقه بنیانگذاران این منطقه به موسیقی، جشنواره های موسیقی و کنسرت های زیادی در دریاچه نقره ای برگزار شده است. در این منطقه علاقه مندان به موسیقی میتوانند به موسیقی های جاز، راک و کلاسیک گوش دهند.دریاچه ی نقره ای پاتایا یک تاکستان بزرگ و یک دریاچه با منطقه گردشگری در حومه جنوب شرقی پاتایا است. دریاچه نقره ای در استان چونبوری قرار گرفته است. در این تاکستان چند گونه از انگور کشت میشود. دریاچه نقره ای مکانی رمانتیک و آرام است که برای گذراندن چند ساعت در آرامش و صرف غذا بسیار مناسب است. فضایی شگفت انگیز با منظره ای روستایی که میتوان آرام ترین ساعات روز را در آن تجربه کرد.

silverlake1

دریاچه ی نقره ای پاتایا با ساختمان هایی به سبک ایتالیایی، فواره، مجسمه های کلاسیک، آسیاب های بادی و باغ گلهای رنگارنگ، بسیار به ایتالیا شباهت دارد. بازدید کنندگان میتوانند برای پیک نیک دوستانه و یا دونفره ای عاشقانه به این باغ بیایند و از طبیعت و زیبایی آن لذت ببرند. همچنین اگر کسی قصد دارد زمان بیشتر و یا شب را در باغ بماند، کلبه های شگفت انگیز، میزبان این دوستان هستند.

در دریاچه ی نقره ای چه کارهایی میتوان انجام داد؟

دریاچه ی نقره ای یکی از جاذبه های گردشگری محبوب میان گردشگران تور پاتایا است. در این دریاچه گردشگری میتوانید روزی آرام را کنار خانواده سپری کنید. همانطور که گفته شد در کنار این دریاچه باغ انگور با انواع انگور وجود دارد که میتوانید از آنها نیز دیدن کنید. میتوانید در تور روزانه تاکستان شرکت کنید و با تراموا در تاکستان بچرخید و از امکانات و نحوه کار کردن در تاکستان آشنا شوید.

silverlake2

می‌توانید به مرکز خرید ویلاجیو در این قسمت که محصولات خانگی را با استفاده از انگورهای کاشته شده در تاکستان تهیه میکنند را خریداری کنید. میتوانید خود را به صرف چای، قهوه و یا میان وعده ای سبک، مهمان کافه ویونا ویلاجیو کنید. در ویونا ویلاجیو میتوانید نوشیدنی صرف کرده و از منظره خیره کننده تاکستان لذت ببرید. برای صرف یک وعده غذایی مناسب میتوانید به رستوران گریل سیلور لیک و کافه پیتزا رفته و از غذاهای بی نظیر آنها استفاده کنید. این رستوران ها غذاهای تایلندی و ایتالیایی را در داخل سالن و یا در فضای باز، با موسیقی زنده سرو میکنند. ظرفیت سالن غذاخوری رستوران 200 نفر است. مهمانی های رمانتیک و خانوادگی در این سالن ها از خاطرات بسیاری از گردشگران این دریاچه ی شگفت انگیز است.

silverlake3

جاذبه های گردشگری پاتایا اطراف دریاچه نقره ای

کوه بودا یا خائو چی چان: در فاصله 993 متری از دریاچه ی نقره ای پاتایا
پارک آبی رامایانا در فاصله: یک کیلومتری
خانه وارونه پاتایا: در فاصله 1.7 کیلومتری
مزرعه سوئیس شیپ پاتایا: در فاصله 2.3 کیلومتری
فرودگاه بین المللی یاتا پائو: در فاصله 10 کیلومتری

هتل های پاتایا اطراف دریاچه نقره ای

هتل 3 ستاره سوئیس پاتایا
هتل 5 ستاره لیک ویو 44 
هتل 5 ستاره ویوا مونتانه
هتل 4 ستاره لیک ویو 30 
هتل 5 ستاره گرند هیل 23
هتل 4 ستاره تاپ گراند هیل 24
هتل 3 ستاره لیک ویو 28
هتل 5 ستاره لیک ویو 32
هتل ویلا اوزون 4 ستاره تاپ
هتل 2 ستاره سوئیس

silverlake4

چگونه خود را به دریاچه ی نقره ای برسانیم؟

دریاچه ی نقره ای پاتایا در منطقه ای روستایی در جنوب شرقی شهر پاتایا واقع شده است. این دریاچه در کنار کوه بودا یا خائو چیجان و چند صد متری پارک آبی رامایانا قرار دارد. با تاکسی و سانگسِیو به راحتی میتوانید به این دریاچه ی افسانه ای بروید. همچنین می‌توانید ماشین شخصی کرایه کرده و از آن نیز استفاده نمایید.ساعت کار دریاچه ی نقره ای روزهای یکشنبه، دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 11 تا 21 و جمعه و شنبه از ساعت 10:30 تا 22 است. هزینه ی ورودی به دریاچه رایگان است و گردشگران می‌توانند با تراموا برقی به گشت در تاکستان بپردازند. تور گشت در تاکستان دارای دو پکیج متفاوت است
پکیج شماره یک شامل دو لیوان نوشیدنی و یک بطری آب انگور: هزینه بلیط بزرگسالان 250 بات است.
پکیج شماره دو شامل یک بطری آب انگور: برای بزرگسالان 100 بات و کودکان 70 بات است.

silverlake5

پاتایا شهری رنگارنگ با جاذبه های گردشگری منحصر به فرد است که هر سال تعداد زیادی توریست مهمان این شهر هستند. پاتایا با جذب گردشگران فراوان، یکی از پربازدیدترین مناطق توریستی کشور تایلند است. خیابان واکینگ استریت، یکی از جاذبه های جذاب برای علاقه مندان به شبگردی است. جزیره مرجانی از دیگر نقاط گردشگری خاص در این شهر به حساب می آید. دریاچه ی نقره ای یکی از جاذبه های افسانه ای پاتایا به حساب می آید. مکانی بکر در کنار طبیعت آرام و دریاچه ای با آب نقره ای رنگ است. گردشگران با استفاده از درشکه، اتوبوس در این منطقه گشت و گذار میکنند و یا در آلاچیق ها به استراحت می پردازند.تور پاتایا با پرواز ماهان به مدت 7 شب و 8 روز است. بیمه سفر، گشت شهری، راهنمای تور و استقبال فرودگاهی از دیگر خدمات تور است. جهت اطلاع از نحوه برگزاری تور و رزرو آن میتوانید با کارشناسان ما در راز آسمان پایتخت در ارتباط باشید. 

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ