02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

جزیره لارن پاتایا

جزیره لارن پاتایا کجاست؟

تایلند یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا است. تور تایلند در میان ایرانیان طرفداران زیادی دارد. این کشور با آب و هوای گرمسیری و طبیعت زیبا بهترین مقصد برای سفرهای تابستانی است. در این کشور شهرهای توریستی زیادی وجود دارند. برای مثال اگر اهل سفر باشید؛ حتماً اسم شهر پاتایا به گوشتان خورده است.

koh1

جاذبه‌های گردشگری پاتایا باعث شده که هر سال تعداد زیادی گردشگر خارجی به این شهر سفر ‌کنند. اگر شما هم به خاطر چندین محله‌ای که در این شهر وجود دارد، دید منفی نسبت به این شهر زیبا پیدا کرده‌اید و تصور می‌کنید که پاتایا شهر مناسبی برای سفر نیست؛ با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید. ما در ادامه یکی از زیباترین جزایر کشور تایلند به نام جزیره لارن پاتایا را به شما معرفی خواهیم کرد. جزیره‌ای که می‌تواند شما را به خاطر طبیعت بی‌نظیرش شگفت‌زده کند.

جزیره لان پاتایا؛ زیبا و آرامش‌بخش

جزیره لارن پاتایا یکی از جزایر توریستی کشور تایلند است. این جزیره زیبا به دلیل آب و هوای خوب و طبیعت کم‌نظیرش به سرعت در میان گردشگران خارجی محبوب شد. جزیره لارن یا کولان یک جزیره مرجانی است که فاصله کمی تا شهر پاتایا دارد. همه گردشگرانی که به پاتایا سفر می‌کنند؛ حتماً در طول سفرشان از این جزیره زیبا نیز دیدن می‌کنند. فاصله شهر پاتایا تا جزیره لارن حدود 7 کیلومتر است که شما می‌توانید این مسیر را به راحتی با قایق طی کنید. جزیره لارن یک جزیره کوچک است. این جزیره حدود 8 کیلومترمربع مساحت دارد. با این حال به دلیل حضور گردشگران در جزیره لارن، همه امکانات رفاهی و اقامتی در آن فراهم شده است.

koh2

جزیره لارن پاتایا بهترین مقصد برای کسانی است که به دنبالی مکانی آرام و تماشایی می‌گردند. کسانی که می‌خواهند برای یک روز هم که شده در دل طبیعت قدم بگذارند و از ترافیک و آلودگی شهری دور شوند. همچنین جالب است بدانید که بسیاری از زوج‌های جوان، این جزیره را به عنوان محلی برای ماه‌عسل انتخاب می‌کنند. اگر شما هم دوست دارید برای ماه‌عسل به جزیره‌ای سفر کنید که هزینه اقامت در آن مناسب بوده و جایی امن و آرام برای گذراندن ماه‌عسل با همسرتان باشد، در انتخاب جزیره لارن پاتایا شک نکنید. مطمئنیم امکانات و زیبایی‌های این جزیره می‌تواند شما را راضی کند.

چه چیزی در جزیره لارن پاتایا در انتظارتان است؟

در جزیره لارن پاتایا چندین ساحل مختلف وجود دارد. شما می‌توانید تفریحات آبی مختلفی را در سواحل این جزیره تجربه کنید. جت اسکی، شنا، غواصی و... برخی از تفریحات آبی سواحل لان هستند. اگر مهارت خوبی در غواصی دارید؛ حتماً از غواصی در کنار سواحل جزیره لارن لذت خواهید برد.

koh3

شما می‌توانید در زیر آب دنیای شگفت‌انگیز مرجان‌های دریایی را از نزدیک ببینید و قدری در این اقیانوس بی‌کران به گشت‌وگذار بپردازید. علاوه بر این شما می‌توانید در این سواحل زیبا و دنج جزیره آفتاب بگیرید و از تماشای اقیانوس لذت ببرید. قدم زدن در کنار ساحل و یا دوچرخه‌سواری در امتداد سواحل لان نیز از دیگر تفریحاتی هستند که ما آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در سواحل لان همه امکانات لازم برای سپری کردن یک روز خوب در کنار دوستان یا خانواده‌تان وجود دارد.

جزیره لارن در پاتایا

تماشای طلوع و غروب آفتاب در کنار این سواحل زیبا نیز قطعاً به تجربه تکرارنشدنی برای شما تبدیل خواهد شد. در جزیره لارن پاتایا رستوران‌ها و بارهای زیادی وجود دارند. اگر به این جزیره کوچک سفر کردید؛ حتماً یک وعده غذای دریایی را در رستوران‌های جزیره امتحان کنید. غذاهای تایلند شاید چندان با ذائقه ما جور درنیایند اما چشیدن طعم غذاهای دریایی در این جزیره می‌تواند تجربه خوبی باشد.

koh4

مردم تایلند در طبخ غذاهای دریایی بسیار با تجربه و حرفه‌ای هستند. همچنین یک بازار محلی کوچک نیز در این جزیره وجود دارد. در این بازار انواع ماهی‌ها و صدف‌های دریایی به فروش می‌رسند. برخی از غرفه‌های این بازار نیز ماهی‌های تازه را همان‌جا کباب می‌کرده و به گردشگران می‌فروشند. بازدید از این بازار محلی کوچک نیز حتماً جذاب خواهد بود.

چه زمانی به جزیره لان سفر کنیم؟

انتخاب بهترین زمان سفر به جزیره لارن پاتایا کار دشواری است. بسیاری از افرادی که با تور پاتایا به این شهر سفر می‌کنند، زمانی را هم برای بازدید از جزیره لارن اختصاص می‌دهند. اگر شما هم به زودی راهی این شهر زیبا هستید یا می‌خواهید تور پاتایا را رزرو کنید اما درباره انتخاب زمان سفرتان دچار تردید هستید باید بدانید که سفر به این شهر در هر فصلی مزایا و معایب مختلفی دارد. اگر بخواهید در تابستان به پاتایا سفر کنید باید در نظر داشته باشید که پاتایا در این فصل بسیار شلوغ است. همچنین آب و هوای این منطقه در اوایل تابستان بسیار گرم و شرجی خواهد بود. با این حال اواخر تابستان یعنی ماه‌های ژوئن تا آگوست آب و هوا بسیار مطلوب و دلپذیر است.

koh5

سواحل جزیره کولان

البته باید در نظر داشته باشید که به دلیل استقبال توریست‌ها از جزیره لارن پاتایا در فصل تابستان، هزینه‌های پرواز و اقامت در این جزیره به هیچ وجه ارزان نیست. فصل بهار نیز از نظر آب و هوایی برای گردشگران جذابیت چندانی ندارد. در این فصل بارش باران مانع از راحتی و آسایش افرادی می‌شود که دوست دارند بیشترین زمان سفرشان را در ساحل بگذرانند. با این حال در فصل بهار سفر به جزیره لان از نظر هزینه نسبتاً مناسب است. در فصل پاییز نیز گردشگران کمی به این جزیره سفر می‌کنند به همین دلیل هزینه‌های سفر به طور چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند. در فصل پاییز دمای هوا در اغلب روزها بین 5 تا 13 درجه سانتی‌گراد است. همچنین باید د این فصل انتظار بارش باران و برف را نیز داشته باشید.

koh6

سخن پایانی

آب و هوای دلپذیر، طبیعت بکر و دست‌نخورده، جشنواره‌های مختلف، غذاهای متنوع، هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس تنها بخشی از جاذبه‌های گردشگری پاتایا هستند. سفر به جزیره لارن پاتایا می‌تواند به یک سفر خاطره‌انگیز تبدیل شود. تورهای زیادی از شهرهای مختلف ایران به مقصد پاتایا برگزار می‌شوند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تورهای کشور تایلند به قسمت تورهای خارجی سایت ما مراجعه کنید. همچنین در صورت هرگونه سؤال درباره نحوه رزرو تور می‌توانید با تیم پشتیبانی آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت در ارتباط باشید. 

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ