02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

موزه پرادو

موزه پرادو اسپانیا

در صورتی که ویزای توریستی اسپانیا را دریافت کرده‌ اید باید جاذبه های گردشگری این کشور را بشناسید. موزه پرادو اسپانیا به عنوان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کشور اسپانیا شناخته می‌ شود. افراد زیادی از این موزه و آثار تاریخی که در موزه وجود دارند بازدید می نمایند.

prado1

بسیاری از افراد با دریافت ویزای شنگن به کشورهای اروپایی سفر می نمایند تا بتوانند از جاذبه های گردشگری کشور ها بازدید نمایند. بسیاری از افرادی که می خواهند در کمترین بازه زمانی ویزای توریستی اسپانیا را دریافت نمایند پیکاپ پاسپورت را انتخاب خواهند کرد.اگر نمی ‌دانید پیکاپ پاسپورت چیست باید با کارشناسانی که در زمینه دریافت ویزای تخصص دارند مشورت کنید. هر یک از نکاتی که مربوط به دریافت ویزای پیکاپ می باشد را آنها می‌ دانند و شما را در این زمینه راهنمایی می ‌کنند.

موزه زیبای پرادو کجاست؟

موزه تاریخی پرادو به عنوان یکی از بهترین موزه های کشور اسپانیا شناخته می‌ شود که در شهر مادرید است. نقوش و آثار ماندگاری که در این موزه وجود دارند مربوط به قرن ها پیش هستند. موزه دل پرادو در مرکز شهر مادرید قرار گرفته است شما می توانید از آثار ی هنرمندان اسپانیا که در این موزه وجود دارند بازدید نمایید. با استفاده از تاکسی و مترو به راحتی می توانید وارد این موزه شوید.

prado2

به طور کلی باید به خوبی بدانید که امروزه موزه زیبای پرادو در تمامی جهان به عنوان یکی از ارزشمند ترین موزه های شناخته می‌ شود که هر ساله افراد زیادی از آن بازدید می‌ کنند این موزه در خیابان پرادو قرار گرفته است، به همین دلیل شما به راحتی می توانید به موزه دسترسی داشته باشید.

تاریخچه موزه پرادو اسپانیا

ساختمان موزه پرادو قبل از قرن ۱۷ میلادی مورد استفاده قرار می گرفته است. این موزه برای اولین بار در سال ۱۸۱۹ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. پرادو یکی از کلماتی است که در زبان اسپانیایی آن را به معنای علفزار می شناسند. نامگذاری موزه به دلیل علفزارهای زیادی است که در اطراف آن قرار دارند. در این موزه وجود ۸۶۰۰ تابلوی نقاشی افراد مشهور قرار گرفته است. همچنین شما می ‌توانید در این موزه از ۷۰۰ مجسمه که بزرگترین هنرمندان جهان آنها را طراحی کرده‌ اند بازدید کنید. تمامی مجسمه هایی که در این موزه وجود دارند مربوط به آثار هنری افرادی مانند رافائل، ولاسکز و ... هستند.

prado3

آثار هنری و نقاشی که مربوط به هنرمندان بزرگ می باشد را می توانید به عنوان مهمترین آثار موزه دل پرادو مشاهده کنید. بیشتر آثار این موزه را مربوط به دوران نئوکلاسیک می دانند. در واقع کارشناسان هنری بر این باور هستند که موزه تاریخی پرادو توانسته است تمامی آثار هنری را به طور کامل در کنار یکدیگر جمع کند. افرادی که مسئول موزه پرادو هستند برنامه های متفاوتی را برای گسترش این موزه در نظر گرفته اند. برای بازدید از آثار این موزه و محیط درونی آن باید زمان خود را به طور کامل مدیریت نمایید تا بتوانید از موزه بازدید کنید.

بهترین آثار موزه زیبای پرادو چیست؟

در صورتی که می خواهید یکی از معروف ‌ترین آثار موزه پرادو اسپانیا را بازدید نمایید باید آثار هنری ولاسکز را از نزدیک مشاهده کنید. تابلوی ندیمه به عنوان یکی از مهم ‌ترین تابلوهای نقاشی ولاسکز شناخته می‌ شود که ارزش بی‌ نظیری دارد. این تابلو که شهرت زیادی را به خود اختصاص داده، شاهزاده مارگاریتا را نشان می‌ دهد که همراه با ندیمه هایش در نقاشی به تصویر کشیده شده اند. اثر هنری ولاسکز و همچنین دیگر آثار او در نمایشگاه موزه نشان داده شده اند. شما به راحتی می توانید تمامی آثار هنری این هنرمند بزرگ را مشاهده کنید.

prado4
بخش بزرگی از آثار موزه دل پرادو مربوط به ولاسکز هنرمند مشهور اسپانیایی می باشد. برای بزرگداشت از تلاش و حمایت آثار هنرمند معروف یعنی ولاسکز تندیس او را در قسمت بیرونی موزه نصب کرده‌ اند. شما زمان ورود به موزه می توانید تندیس ولاسکز را مشاهده کنید. با توجه به این مسئله که این موزه بسیار بزرگ می باشد و وسعت زیادی دارد مردم بسیاری از نقاط جهان برای دیدن این موزه به مادرید می آیند. اگر شما به اسپانیا می‌ روید و قصد بازدید از جاذبه‌ های گردشگری این کشور را دارید بدون شک موزه دل پرادو به عنوان مهم‌ ترین آثار گردشگری شناخته می ‌شود که باید از آن بازدید کنید.

امکانات موزه پرادو اسپانیا چیست ؟

امکانات موزه پرادو بسیار کامل می باشد. شما هر وسیله ای را که در این موزه به آن احتیاج پیدا کنید را می ‌توانید در اختیار داشته باشید. زمان حضور در موزه می توانید از کافه موزه استفاده کنید. همچنین می توانید به فروشگاه پرادو که در قسمت زیرین موزه می باشد مراجعه نمایید و خرید کنید. اگر قبل از بازدید موزه کارت گردشگری مخصوص کشور اسپانیا و شهر مادرید را گرفته باشید می توانید به طور رایگان از این موزه بازدید نمایید. این موزه کشور اسپانیا یکی از پربازدیدترین موزه های اسپانیا شناخته می شود. در اسپانیا موزه های زیبا و دیدنی زیادی وجود دارند، اما بسیاری از کارشناسان این موزه را به عنوان یکی از بی نظیرترین موزه‌ ها می ‌شناسند.

prado5

آثار موزه زیبای پرادو بعد از جنگل داخلی اسپانیا

موزه پرادو اسپانیا آثار هنری افراد معروف را در خود جای داده است. در جنگ‌ های داخلی اسپانیا تمامی آثار ارزشمند این موزه در زیر زمین مورد محافظت قرار گرفته اند. یکی از مهم ‌ترین آثار موزه دل پرادو تابلو باغ خورشید می باشد. این تابلو اثر معروف هنرمندی به نام بوش است. البته آثار هنرمندان دیگری را در این موزه مشاهده می کنید. بوش به عنوان یکی از محبوب ترین هنرمندانی شناخته می ‌شود که نزدیک فیلیپ دوم مقام بالایی داشت.

prado6

علاوه بر هنرمندانی که معرفی کردیم شما می توانید از آثار هنری افراد معروف مانند موریو و تیسین  بازدید نمایید. برای اینکه جهت بازدید از موزه تاریخی پرادو زمان کمتری بگذارید می‌ توانید تنها از آثار معروف موزه بازدید نمایید. آثار معروف موزه مشخص شده هستند و در بخش ویژه قرار گرفته اند. هر یک از این آثار ارزش زیادی دارند و تماشای آنها بدون لطف نخواهد بود. در واقع شما اگر می خواهید سفری خاطره انگیز از کشور اسپانیا و شهر مادرید داشته باشید بهتر است که حتما به موزه دل پرادو سر بزنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ