02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

موزه یرواند کوچار

موزه یرواند کوچار ارمنستان کجاست؟

اگر مایل هستید با تور ارمنستان به این کشور زیبا بروید باید به خوبی جاذبه های گردشگری ارمنستان را بشناسید. موزه یرواند کوچار ارمنستان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری شهر ایروان می باشد که هر ساله افراد زیادی از این موزه بازدید می کنند. با شرکت در تور لحظه آخری ارمنستان می توانید هزینه مناسبی جهت سفر به ارمنستان پرداخت نمایید.

ervandkochar1

بسیاری از افرادی که مایل هستند با کمترین هزینه از کشور ارمنستان ارمنستان بازدید کنند در تور زمینی ارمنستان شرکت می نمایند. به طور کلی باید به خوبی بدانید که شهر ایروان جاذبه های گردشگری متفاوتی دارد. هر یک از جاذبه های گردشگری این شهر خاص و منحصر به فرد هستند. موزه های گردشگری و هنری این کشور به عنوان مهمترین جاذبه های گردشگری ارمنستان شناخته می‌ شوند که نظر بسیاری از افراد را جلب می کنند.

تاریخچه تاسیس موزه هنری یرواند کوچار

موزه یرواند کوچار ارمنستان را در سال 1984 افتتاح کرده اند. با اینکه ابعاد این موزه کوچک است دارای جاذبه های هنری زیادی می باشد. آثار زندگی یرواند کوچار را در این موزه جای داده اند. یرواند کوچار یکی از هنرمندانی است که آثار هنری بی نظیری را خلق کرده و به دلیل زیبایی این آثار تمامی آنها را در موزه جمع آوری کرده اند. تابلوی یک زن که یرواند در 13 سالگی کشیده است به عنوان یکی از خاص ترین آثار هنری او می باشد.

ervandkochar2

اگر می خواهید از این موزه بازدید کنید باید تمامی راهنمایی هایی که در موزه وجود دارد را مورد بررسی قرار دهید. با مطالعه هر یک از راهنمایی های موزه متوجه می شوید که هر یک از آثار باستانی مربوط به کدام دوره می باشد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی های آثار هنری به دست آورید می توانید از راهنمایانی که در موزه فعالیت می کنند پرسش های خود را بپرسید.

موزه یرواند کوچار متعلق به چه کسی است ؟

آثار هنری یرواند کوچار در موزه ایروان قرار گرفته است که افراد زیادی جذب این موزه می شوند. یرواند کوچار یکی از مجسمه سازانی است که توانسته آثار بی نظیری خلق کند. او در زمینه هنر و نقاشی توانایی زیادی داشته و توانسته آثار بی نظیری را تولید کند. این موزه آثار او را شامل می شود که شما می توانید با جزئیات آنها را مشاهده کنید. اگر شما از جمله افرادی هستید که به مشاهده آثار هنری علاقه زیادی دارد پیشنهاد می دهیم که حتما از این موزه بازدید کنید. البته باید بدانید که به جز آثار یرواند کوچار آثار دیگر هنرمندان را هم در این موزه مشاهده می کنید. با مطالعه راهنمایی های موزه متوجه می شوید که هر یک از آثار هنری برای کدام یک از هنرمندان است.

ervandkochar3

آثار موزه هنری یرواند کوچار چه ویژگی دارند ؟

آثار موزه یرواند کوچار ارمنستان مدرن و تجسمی هستند که نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را جلب می کنند. بسیاری از هنرمندان ارمنی و دیگر هنرمندانی که در کشورهای دیگر هستند به این آثار احترام می گذارند و برای آنها ارزش زیادی قائل می باشند. بیشتر آثار این موزه مدرن است و به همین دلیل بسیاری از اهالی هنر که جوان هستند به بازدید از این موزه علاقه زیادی دارند. پرتره زن تنها به عنوان یکی از خاص ترین مجسمه هایی می باشد که در این موزه می توانید مشاهده کنید. فیلم کوتاهی از زندگی یرواند را تولید کرده اند که می توانید آن را مشاهده کنید.آثار هنری که در این موزه وجود دارد ارزش شان بسیار زیاد می باشد. در واقع هر یک از این آثار هنری شاید میلیون ها دلار ارزش داشته باشند. به همین دلیل به خوبی از این موزه مراقبت می کنند تا به آثار موزه آسیبی وارد نشود. آثار هنری دیگر هنرمندانی که در این موزه وجود دارد مدرن و خاص می باشد. شما می توانید تمامی آثار این موزه را با دقت مشاهده کنید و اطلاعاتی که در کنار آنها درج شده است را مطالعه کنید. با مطالعه اطلاعات کنار آثار هنری آگاهی تان در مورد موزه بیشتر می شود.

ervandkochar4

ساعت بازدید از موزه یرواند کوچار ارمنستان

شما می توانید برای بازدید از موزه یرواند کوچار در روزهای دوشنبه تا شنبه از ساعت 11 تا 17 به موزه بروید. روزهای یکشنبه بازدید از موزه از ساعت 11 تا 16 انجام می شود. قبل از اینکه به موزه بروید باید در مورد ساعت بازدید موزه اطلاعات بیشتری به دست آورید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که موزه های هنری در تایم شب فعالیت نمی کنند و شما برای رفتن به موزه باید در تایم صبح تا عصر بروید. برای بازدید از این موزه باید حدود 800 درام پرداخت کنید. بازدید از این موزه مانند دیگر موزه های هنر رایگان نمی باشد. از طریق آدرس موزه می توانید برای بازدید از موزه برنامه ریزی های لازم را انجام دهید. به طور کلی باید بدانید که نرخ قیمت ورودی این موزه ارزان است. به همین دلیل بسیاری از افراد از این موزه بازدید می کنند.

ervandkochar5

موزه هنری یرواند کوچار چرا ارزش بازدید دارد ؟

موزه یرواند کوچار ارمنستان یکی از بهترین موزه های قرن بیستم به شمار می رود که آوازه آن در سراسر دنیا پیچیده است. بنابراین اگر نمی دانید این موزه ارزش بازدید دارد یا نه باید بگوییم که این موزه بهترین انتخاب برای بازدید می باشد. تمامی آثار هنری که در این موزه قرار دارند خاص و منحصر به فرد می باشند. همین مسئله موجب شده که بتوانید آثار هنری بی نظیری را مشاهده کنید که در هیچ کجا نمی توانید آنها را از نزدیک مشاهده کنید.
این موزه ایروان را در جایگاه مایسترو افتتاح کردند که از آن زمان تاکنون محبوبیت آن روز به روز بیشتر شده است. با اینکه شاهکارهای هنری یرواند در موزه های سراسر دنیا وجود دارد باید بدانید که بیشتر آثار خاص و منحصر به فرد او در این موزه مشاهده می شود. امروزه از این موزه به عنوان یک مرکز تحقیقاتی نام می برند که ارزش زیادی دارد. هزینه بازدید از این موزه برای دانش آموزان، بازنشستگان و دانشجویان 300 درام می باشد. هزینه توضیحات موزه به زبان انگلیسی 3000 درام می باشد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ