02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

زیپلاین فلایت آف د گیبون

زیپلاین فلایت آف د گیبون پاتایا کجاست؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در سفرهای خود به مناطق مختلف، تفریحات ماجراجویانه و مهیج را تجربه کنید، با ما همراه باشید. در این متن قصد داریم یکی از جدیدترین و جالب ترین تفریحات پاتایا که در اطراف این شهر قرار گرفته است را به شما معرفی کنیم. زیپلاین فلایت آف د گیبون پاتایا یکی از جدیدترین جاذبه های توریستی در کشور تایلند است.

ziplineofthegibbon1

زیپلاین فلایت آف د گیبون در باغ وحش باز کائو کئو (Khao Kheow) قرار گرفته است. فاصله فلایت آف د گیبون با شهر پاتایا تنها یک ساعت و با شهر بانکوک، یک ساعت و نیم می باشد. زیپلاین فلایت آف د گیبون یکی از با اهمیت ترین تفریحات توریستی پاتایا محسوب می شود. این مجموعه، دارای 3 کیلومتر طول، بیست و دو خط زیپلاین و دو ایستگاه می باشد. در کنار زیپلاین فلایت آف د گیبون،می توانید تفریحات مختلف دیگری که در نزدیکی این منطقه قرار دارند را هم تجربه کنید. علاوه بر این می توانید از دیگر مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری اطراف این منطقه دیدن کنید.

زیپلاین فلایت آف د گیبون پاتایا

زیپلاین یکی از مفرح ترین و هیجان انگیز ترین تفریحات در پاتایا محسوب می شود. با زیپلاین می توانید با سرعت از لابلای درختان بلند جنگل های گرمسیری عبور کنید. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به ماجراجویی علاقه دارید، زیپلاین فلایت آف د گیبون بهترین گزینه برای شما محسوب می شود.در فلایت آف د گیبون، انواع مختلف زیپلاین وجود دارد که هر کدام، ارتفاع و اندازه های مختلفی دارند.

ziplineofthegibbon2

پس در صورتی که ارتفاع زیاد را دوست ندارید، می توانید یکی از انواع کم ارتفاع زیپلاین را انتخاب نمایید. در مورد امنیت زیپلاین فلایت آف د گیبون هیچ نگرانی نداشته باشید. در طول مدت این فعالیت، دو نفر که آموزش های لازم را دیده اند، شما را همراهی خواهند کرد. عبور کردن از میان جنگل های بارانی در حالی که به یک طناب آویزان هستید، می تواند تجربه ای منحصر به فرد و متفاوتی به شمار برود که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد. زیپلاین فلایت آف د گیبون علاوه بر اینکه نوعی تفریح جالب و ماجراجویانه است، این فرصت را به شما می دهد که جنگل ها و زندگی که در آن جریان دارد را از بالا تماشا کنید و لذت ببرید. پس پیشنهاد می کنیم اگر با تور پاتایا به این شهر زیبا سفر کردید، بازدید از این منطقه و تجربه کردن زیپلاین فلایت آف د گیبون پاتایا را از دست ندهید. هر روز از ساعت 6 تا 22 می توانید برای تجربه کردن زیپلاین فلایت آف د گیبون به این منطقه بروید. زیپلاین فلایت آف د گیبون از تفریحات لوکس پاتایا محسوب می شود و قیمت بلیط به ازای هر یک نفر، 3599 بات می باشد.

ziplineofthegibbon3

تفریحات نزدیک به زیپلاین فلایت آف د گیبون

اسکای دایوینگ در تای اسکای ادونچر: یکی دیگر از تفریحات مهیج در پاتایا، اسکای دایوینگ است. این تفریح با زیپلاین فلایت آف د گیبون حدود 8 هزار متر فاصله دارد. این محل در قسمت شمالی پاتایا واقع شده است و فاصله آن با پاتایا حدود 40 دقیقه می باشد. در واقع این محل یکی از دو منطقه در تایلند است که خدمات اسکای دایوینگ را به گردشگران ارائه می دهند. در این منطقه، خدمات مختلفی ارائه می شود. به این صورت که اگر هیچ تجربه ای از اسکای دایوینگ نداشته باشید، می توانید به همراه یک فرد آموزش دیده سقوط را تجربه کنید. در صورتی که تمایل به یاد گرفتن این کار دارید یا خودتان چترباز حرفه ای هستید، خدمات متفاوتی به شما ارائه می شود. این محل، تجهیزات مناسب و ایمنی بالایی دارد. هر روز از ساعت 8 تا 20 می توانید از این منطقه بازدید کرده و اسکای دایوینگ را تجربه کنید. این تفریح هم از تفریحات لوکس پاتایا به شمار می رود و هزینه بلیط به ازای هر یک نفر، بین 7 تا 90 هزار بات می باشد.

ziplineofthegibbon4

پارک ماهیگیری آمازون: این منطقه که با زیپلاین فلایت آف د گیبون حدود 27 هزار متر فاصله دارد، از تفریحات لوکس پاتایا محسوب می شود. مبلغ بلیط به ازای هر یک نفر، حدود 4500 بات می باشد. تعدادی دریاچه در این پارک وجود دارد که انواع مختلف ماهی از قبیل ماهی سرتمساحی، گربه ماهی سفید بزرگ وچاموهای دم قرمز در آنها قرار دارد. هر روز از ساعت 8 تا 20 امکان بازدید از این محل وجود دارد.

مکان های دیدنی در نزدیکی زیپلاین فلایت آف د گیبون

- باغ وحش کائو کوئی: این باغ وحش تنها 472 متر با زیپلاین فلایت آف د گیبون فاصله دارد. مساحت این باغ وحش 2000 جریب است و حیواناتی از قبیل مار، کرگدن، فیل، شیر، فلامینگو، کفتار، ببر، زرافه، اسب آبی و خوک خرطوم دراز در آن نگهداری می شود. هزینه بلیط بازدید از این باغ وحش به ازای هر یک نفر، 300 بات است و هر روز از ساعت 9 تا 18 امکان بازدید وجود دارد.

ziplineofthegibbon5

سرزمین یخبندان سیام: این منطقه با زیپلاین فلایت آف د گیبون حدود 29 هزار متر فاصله دارد. در این محل می توانید دمای زیر صفر را تجربه کنید، مجسمه های ساخته شده از یخ را ببینید و نوشیدنی خود را درلیوان هایی ساخته شده از یخ بنوشید. هر روز از ساعت 9 تا 19:30 امکان بازدید از این محل وجود دارد و هزینه بلیط آن به ازای هر یک نفر، 240 بات یا بیشتر می باشد.
موزه آنک کوسون سالا: این موزه که با زیپلاین فلایت آف د گیبون 24 هزار متر فاصله دارد، معبدی چینی است که امروزه به عنوان موزه مورد استفاده قرار می گیرد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ