02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

پارک امیرگان

پارک امیرگان استانبول کجاست؟

اگر می خواهید به تور استانبول بروید باید در مورد جاذبه های گردشگری این شهر اطلاعات بیشتری به دست آورید. پارک امیرگان استانبول به عنوان یکی از مهم ‌ترین جاذبه ‌های گردشگری استانبول شناخته می‌ شود. بیشتر افراد برای اینکه هزینه کمتری جهت سفر به استانبول پرداخت کنند تور لحظه آخری استانبول را انتخاب می نمایند. با شرکت در تور 8 روزه استانبول می توانید بیشتر جاذبه های گردشگری این شهر را مورد بازدید قرار دهید.

emirgan1

تعداد مکان های دیدنی شهر استانبول بسیار زیاد است. به همین دلیل شما به روزهای بیشتری نیاز دارید تا از تمامی آنها بازدید کنید. اگر اطلاعاتی در مورد پارک زیبای امیرگان استانبول ندارید بهتر است که در ادامه با ما همراه گردید تا اطلاعات تان در این زمینه افزایش پیدا کند.

ویژگی های پارک زیبای امیرگان استانبول

پارک امیرگان استانبول به عنوان یکی از پارک‌ های تاریخی استانبول شناخته می ‌شود. این پارک را در کنار تنگه بسفر راه‌ اندازی کرده‌ اند. شهرت پارک زیبای امیرگان به این دلیل است که گل های لاله زیادی دارد. این پارک هر ساله در جشنواره لاله شهر استانبول مملو از گل هایی می باشد که رنگارنگ هستند و زیبایی شهر را افزایش می‌ دهند. مساحت پارک بسیار زیاد است و به همین دلیل تنوع گیاهان را در این پارک مشاهده می کنید. گیاهان گسترده ‌ای در مکان های متفاوت پارک کاشته شده اند و این مسئله زیبایی پارک را چندین برابر کرده است.

emirgan2

در این پارک استانبول می توانید یک زمین بازی، دریاچه زینتی، آلاچیق های متنوع و مسیرهای پیاده‌ روی را مشاهده کنید. در صورتی که مایل باشید می توانید در این پارک مدت زمان زیادی حضور داشته باشید و از زیبایی ‌های پارک لذت ببرید.

مسیر دسترسی به پارک امیرگان استانبول

اگر مایل هستید به پارک امیرگان استانبول بروید باید موقعیت پارک و نحوه دسترسی به پارک را مورد بررسی قرار دهید. این پارک در حومه شهر قرار گرفته است. برای دسترسی به این پارک می توانید از اتوبوس‌ های شهری استفاده کنید. خطوط متفاوت اتوبوس شهری شما را به این پارک می رسانند بسیاری از افرادی که مایل هستند در کمترین بازه زمانی به پارک برسند می توانند از تاکسی های ویژه استفاده کنند. اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید بهتر است که از اتوبوس های شهری برای رفتن به این پارک استفاده کنید.

emirgan3

تاریخچه پارک زیبای امیرگان استانبول

تاریخچه پارک استانبول مربوط به قرن ۱۶ میلادی می باشد. زمانی که این پارک به صدر اعظم فریدون نیسانجی هدیه داده شد این پارک گستردگی بیشتری به دست آورد. در قرن هفدهم میلادی سلطان مراد تمامی املاک را به فرمانده صفویه خود هدیه نمود. فریدون نیسانجی به عنوان یکی از افرادی شناخته می‌ شد که قلعه خود را بدون مقاومت به سلطان مراد چهارم تسلیم کرده بود. در سال ۱۹۶۰ میلادی مالک پارک به عنوان یکی از فرمانروایان عثمانی شناخته می‌ شد که عمارت های چوبی در این پارک طراحی کرد.
 با گذر سال های متفاوت نام پارک استانبول را به عنوان امیرگان شناختند. تا سال ۱۹۴۰ چندین بار مالکیت این پارک به افراد متفاوت ارائه داده شد. بعد از آن مالکیت پارک مربوط به شهر استانبول گشت. عمارت های زیبایی در این پارک قرار گرفته اند که هر یک از آنها را در ادامه معرفی می کنیم.

emirgan4

عمارت زرد پارک امیرگان استانبول

عمارت زرد به عنوان یکی از زیباترین عمارت های پارک امیرگان شناخته می‌ شود. بنای این عمارت چوبی است و به بسفر مشرف می باشد. ویژگی معماری سنتی به عنوان یکی از مهمترین مشخصات پارک می باشد. بنای این عمارت و همچنین دکوراسیون داخلی آن بسیار زیبا است. در گذشته این عمارت یکی از عمارت هایی به شمار می رفته است که جهت مهمان خانه از آن استفاده می‌ کرده ‌اند. عمارت زرد دو طبقه می باشد و مساحت زمین آن ۴۰۰ متر مربع است. این عمارت دارای یک بالکن و زیر زمین می باشد. فضاهای درون این عمارت شامل یک آشپزخانه، چهار اتاق و یک پذیرایی است. تزیینات دیوارها و سقف عمارت بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشند. پنجره ها و درب های این عمارت مانند تزیینات درونی امارت به رنگ روشن انتخاب شده اند. در نزدیکی شمال شرقی عمارت شما می توانید آبگیر زیبایی را مشاهده نمایید.

emirgan5

عمارت صورتی در پارک زیبای امیرگان استانبول

عمارت صورتی به عنوان یکی دیگر از عمارت های پارک استانبول شناخته می شود. این عمارت را به سبک و سیاق عثمانی‌ ها طراحی کرده اند. بسیاری از مردم برای مراسم عروسی خود و رویدادهای دیگر از این عمارت استفاده می نمایند. این عمارت دو طبقه است و تزیینات زیبایی دارد. امروزه عمارت صورتی به عنوان کافه استفاده می شود. شما مانند عمارت زرد می توانید از این عمارت در هر بازه زمانی که مایل هستید بازدید کنید.

عمارت سفید در پارک امیرگان استانبول

عمارت سفید به عنوان یکی دیگر از عمارت های زیبای پارک امیرگان شناخته می‌ شود. عمارت سفید در نزدیکی عمارت زرد است. سبک نئوکلاسیک برای این عمارت در نظر گرفته شده است. عمارت سفید دو طبقه می باشد که هر یک از طبقات را با استفاده از چوب ساخته اند. عمارت سفید تنها ۱۵۰ متر با عمارت دیگر پارک یعنی عمارت زرد فاصله دارد. امروزه به عنوان رستوران و کافه از عمارت سفید استفاده می‌ نمایند.

emirgan6

بهترین زمان بازدید از پارک تاریخی امیرگان استانبول

پارک امیرگان به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری استانبول شناخته می ‌شود که همه روزه باز است. برای ورود به این پارک نیازی نیست مبلغی پرداخت کنید. البته اگر می خواهید از پارکینگ خودرو برای پارک کردن خودرو استفاده نمایید باید ۱۰ لیر هزینه به مسئول پارکینگ ارائه دهید. این پارک در حومه شهر قرار گرفته است و دسترسی به آن بسیار آسان می باشد. هر ساله در ماه آوریل می ‌توانید برای شرکت در جشنواره لاله استانبول به این پارک بروید.
در پارک امیرگان جاذبه های گردشگری متفاوتی وجود دارد. می توانید از آلاچیق های پارک برای استراحت در این پارک استفاده نمایید. امروزه بسیاری از افراد ترجیح می دهند از تمامی جاذبه های گردشگری استانبول در تور استانبول بازدید نمایند. بر همین اساس گر مایل هستید یک روز خود را به بازدید از پارک زیبای امیرگان اختصاص دهید بهتر است که تور 8 روزه استانبول را انتخاب کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ