02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل گرند پارک لارا آنتالیا | grand park lara antalya Hotel آنتالیا

grand park lara antalya Hotel آنتالیا

آنتالیا
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Kemeragzi Tesisler Cad. No: 339, Lara-Aksu, Antalya, Antalya
تعداد اتاق: 896
توضیحات:

هتل گرند پارک لارا

هتل5 ستاره گرند پارک لارا آنتالیا یک هتل بی نظیر است. این هتل یکی از پیشنهادهای ویژه ما برای مسافرانی است که تور آنتالیا با پرواز سان اکسپرس را انتخاب می کنند؛ چرا که با انتخاب تور آنتالیا و اقامت در هتل 5 ستاره گرند پارک لارا آنتالیا امکانات و خدمات منحصر به فردی به شما عزیزان ارائه می شود که در سایر هتل ها آن را پیدا نمی کنید. برای مثال فاصله این هتل با ساحل کمتر از پانزده دقیقه است و شما می توانید ورزش صبحگاهی خود را در کنار ساحل شنی زیبای نزدیک اقامتگاه خود انجام دهید و یا در صورتی که نیاز به خدمات ترانسفر فرودگاهی داشته باشید می توانید با انتخاب این هتل به صورت رایگان از آن بهره ببرید

ویژگی های هتل 5 ستاره گرند پارک لارا آنتالیا

با استفاده از تور لوکس آنتالیا و اقامت در هتل 5 ستاره گرند پارک لارا می توانید در لابی هتل از اینترنت رایگان بهره ببرید؛ ولی برای استفاده از اینترنت پر سرعت در اتاق نیاز است هزینه جداگانه ای پرداخت کنید.با اقامت در این هتل می توانید از پارکینگ اختصاصی که برای مسافران در نظر گرفته شده است، استفاده کنیداستخر اختصاصی بزرگی در  هتل برای سرگرمی مسافران وجود دارد.در این هتل حمام ترکی وجود دارد.هتل 5 ستاره گرند پارک لارا آنتالیا خدماتی به مسافران در حوزه لباس‌شویی و خشک‌شویی ارائه می‌دهد.اگر قصد خرید سوغاتی دارید در فروشگاه هتل 5 ستاره گرند پارک لارا آنتالیا می توانید خرید خود را انجام دهید.کارمندان هتل نه تنها به زبان ترکی استانبولی و انگلیسی بلکه به زبان هایی مانند روسی و فرانسوی نیز می توانند صحبت کنند.

پاسخ به برخی سوالات پرتکرار در مورد هتل 5 ستاره گرند پارک لارا آنتالیا

آیا هتل 5 ستاره گرند پارک لارا آنتالیا خدماتی برای افرادی که دچار معلولیت جسمانی هستند در نظر گرفته است؟بله؛ یکی از خدمات این هتل 5 ستاره ساخت اتاق هایی متناسب با شرایط خاص افراد معلول است.
آیا در هتل 5 ستاره گرند پارک لارا آنتالیا کلوپ شبانه وجود دارد؟بله؛ با اقامت در این هتل می توانید هر شب در کلوپ شبانه مفرح آن شرکت کنید.
آیا در هتل 5 ستاره گرند پارک لارا آنتالیا گاوصندوق در اتاق ها وجود دارد؟شما می توانید در هنگام رزرو اتاق خود درخواست کنید که در اتاقتان گاوصندوق وجود داشته باشد؛ ولی باید برای آن هزینه جداگانه پرداخت کنید.
این هتل به چه جاذبه های دیدنی نزدیک است؟این هتل به برج ساعت شهر آنتالیا و همچنین پارک ساحلی که هم نام با هتل است نزدیک است.ما شما را با تور لحظه آخری آنتالیا به این هتل دعوت مینماییم تا سفری دلپذیر داشته باشید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ