02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل هیلتون رزیدنس باتومی | hilton residence batumi Hotel باتومی

hilton residence batumi Hotel باتومی

باتومی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس اجاره دوچرخه
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Rustaveli Street #40, 6010 Batumi, Georgia
تعداد اتاق: 247
توضیحات:

هتل 5 ستاره هیلتون رزیدنس باتومی

هتل 5 ستاره هیلتون رزیدنس باتومی دارای 247 اتاق هستش که بالکن های هتل رو به دریا هستند .این هتل در 50 متری ساحل باتومی قرار داره , مسافران تور باتومی که دوست دارن صبح با صدای موج های خروشان دریای سیاه بیدار بشن ما هتل هیلتون رزیدنس رو بهشون معرفی می کنیم.این هتل بینظیر در قلب شهر باتومی واقع شده است ما پیشنهاد میکنیم با تور باتومی 3 شب و 4 روز دراین هتل اقامت داشته باشید.

امکانات هتل 5 ستاره هیلتون رزیدنس باتومی

این هتل پذیرش 24 ساعته  داره و دارای اتاق های متنوع هستش. اتاق مدرن و لوکس , اتاق مخصوص زوج ها , اتاق های اختصاصی از انواع اتاقهای این هتل هستن . از دیگر امکانات هتل میتونیم موارد زیر رو نام ببریم.
حمام اختصاصی
ورود حیوانات خانگی بلا مانع
صندوق امانات
دوچرخه سواری
رستوران
کافی شاپ
سیستم تهویه مطبوع
سرویس تحویل روزنامه
سرویس حمل و نقل فرودگاه
ماساژ
وای فای رایگان
خشکشویی
پارکینگ
مینی بار
سشوار
پارکینگ
آسانسور
اتاق سیگاری
تبدیل ارز
دستگاه فکس و فتوکپی
استخر سرپوشیده
سونا
دسترسی برای معلولان و سالمندان
کتابخانه

فاصله هتل 5 ستاره هیلتون رزیدنس با جاذبه های شهر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی باتومی 5 کیلومتر هستش که مسافران باید توجه بهش داشته باشن تا به موقع به فرودگاه برسند. فاصله هتل تا دریای سیاه 150متر هستش, فاصله هتل تا موزه باستان شناسی باتومی 800متر هستش, فاصله هتل تا میدان اروپا 900متر هستش, فاصله هتل تا مجسمه علی و نینو 2 کیلومتر هستش و تا دروازه کولونادس 1/1 کیلومتر هستش . پیشنهاد میکنم که در سفر به باتومی حتما از تله کابین آرگو باتومی و پارک میراکل باتومی دیدن کنید.

سخن پایانی

مسافران تور باتومی 7 شب و 8 روز که قصد اقامت در این هتل را دارن میتونن با وب سایت هتل ارتباط بگیرن و برای خودشون اتاق مورد نظرشون رو رزرو کنن .ما به مسافران عزیز پیشنهاد می کنیم که برای یکبار هم که شده به شهر بندری باتومی در کناره ی دریای سیاه سفر کنن و از هوای مرطوب شهر در هتل هیلتون رزیدنس نهایت لذت رو ببرن.کارشناسان ما در راز آسمان پایتخت پاسخگوی تماس های شما هستند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ