02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل آنی پلازا ارمنستان | ani plaza armenia Hotel ارمنستان

ani plaza armenia Hotel ارمنستان

ارمنستان
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
آدرس: Sayat-Nova Prospekt 19, 0001 Yerevan, Armenia
تعداد اتاق: 262
توضیحات:

هتل 4 ستاره آنی پلازا ارمنستان

هتل ۴ ستاره آنی پلازا ارمنستان در ناحیه کنترون ایروان واقع شده است. این هتل در سال ۱۹۷۰ تاسیس شده و ساختمان آن در آن سال بزرگترین و بلندترین ساختمان شهر بوده است. همچنین این هتل زمانی بزرگترین هتل در ارمنستان بوده  است. نام این هتل برگرفته از نام شهر باستانی آنی ارمنستان قدیم می باشد.میتونید با تور زمینی ارمنستان در این هتل اقامت داشته باشید.

امکانات رفاهی هتل ۴ ستاره آنی پلازا ارمنستان

طراحی اتاق های هتل ۴ ستاره آنی پلازا ارمنستان به سبکی بسیار زیبا و معماری سنتی انجام شده است. برای رنگ آمیزی دیوار اتاق ها از رنگ های گرم استفاده شده است. این امر هماهنگی جالبی میان فضا ی اتاق و وسایل قرار داده شده در آن ایجاد کرده است. منظره تمامی اتاق های هتل آنی پلازا به سوی کوه ماسیس می باشد. لازم به ذکر است که کوه ماسیس سمبل ارمنی ها می باشد. امکانات اتاق های این هتل عبارت اند از
حمام
سیستم تهویه
مینی بار
مبلمان و صندلی راحتی
میز غذا خوری
تلویزیون
اتو
میز اتو
سشوار
چایی ساز
قهوه ساز
اتاق استاندارد یک تخته
اتاق استاندارد دو تخته
اتاق لوکس دو تخته
اتاق آنی کینگ
سوئیت جونیور
سوئیت پانوراما
سوئیت خانواده
این هتل قدیمی و بسیار زیبا در کل دارای ۲۶۲ اتاق و سوئیت می باشد.رستوران هتل ۴ ستاره آنی پلازا ارمنستان یکی از زیبا ترین و دلنشین ترین مکان های موجود در این هتل است. روزانه تعداد زیادی مسافر جهت خوردن غذا و امتحان کردن خوراک های سنتی ارمنی وارد این رستوران می شوند. اغلب غذا ها این رستوران تهیه شده از گوشت گاو و خوک می باشند. نکته ی جالب در مورد این رستوران، این است که تمامی مواد اولیه ی آن از مزرعه متعلق به هتل آنی پلازا تهیه می شود.در هتل 4 ستاره آنی پلازا ارمنستان ۴ سالن کنفرانس به نام های؛ سالن آنی، نایری، دویین و گارنی وجود دارند.
صرافی و چنج مانی (پول)
خدمات تاکسی
باس ترانزیشن
خشک شویی
سرویس نگهداری کودک
استخر سرپوشیده
خدمات اسپا
ترانسفر فرودگاهی
سرویس بخش پذیرش
خدمات خانه داری
سالن زیبایی
سرو صبحانه
کلاس سنتر

جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل

سالن تئاتر ملی باله
آب نمای موزیکال
نگارخانه ی نشنال جمهوری ارمنستان
هزار پله
موزه ی هوانس تومانیان
مجموعه ی قدیمی ماتناداران
ساختمان مجلس ملی
مسجد کبود 

از دیگر جاذبه های شهر که بازدید از آنها خالی از لطف نیست میتوان به دریاچه سوان ارمنستان و معبد گارنی ارمنستان و میدان جمهوری ایروان اشاره کرد.

زمان ورود به اتاق های هتل 4 ستاره آنی پلازا ارمنستان ساعت ۱۴ به وقت ارمنستان و تحویل آن ها در ساعت ۱۲ بعد از ظهر می باشد. در صورتی که از طریق تور ارمنستان ویا تور ارمنستان تابستان اقدام به رزرو اتاق نمایید، زودتر از ساعت مقرر اتاق به شما تحویل داده خواهد شد. همچنین در صورت درخواست از مدیریت هتل می توانید دیرتر اتاق را تخلیه کنید. 

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ