02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل شرایتون باتومی | ُُsheraton batumi Hotel باتومی

ُُsheraton batumi Hotel باتومی

باتومی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 28 Rustaveli Street Batumi, Batumi 6000, Georgia
تعداد اتاق: 202
توضیحات:

هتل 5 ستاره شرایتون باتومی

هتل 5 ستاره شرایتون باتومی یکی از بی نظیرترین هتل های شهر باتومی با معماری مدرن در کشور گرجستان هستش که هر سال بسیاری از گردشگران تور باتومی این هتل رو برای اقامت انتخاب می کنند. این هتل در 400متری ساحل باتومی قرار داره , و با توجه به هوای بارونی شهر باتومی , قدم زدن تو ساحل زیر بارون یکی از لذت بخش ترین لحظه هایی هستش که میتونید در سفر به باتومی با تور باتومی 7 شب و 8 روز برای خودتون بسازید.

امکانات هتل 5 ستاره شرایطون باتومی

ساختمان هتل بسیار شیک و زیبا با بهترین امکانات پذیرای مسافران عزیز هستش ,این هتل دارای 202 اتاق هستش که اتاق ها شامل اتاق تویین, اتاق دلوکس, سوئیت اختصاصی بزرگ و کوچک , سوئیت پنت هاوس و اتاق برای زوج ها هستش. از دیگر امکانات هتل میتونیم به موارد زیر اشاره کنیم.

خدمات لاندری
استخر سرباز و سرپوشیده
رستوران 
کافی شاپ
استخر مخصوص کودکان
باشگاه بدنسازی
سونا و جکوزی
صندوق امانات
ماساژ
آسانسور
نظافت روزانه اتاق ها
اینترنت رایگان در لابی و در اتاق ها
خدمات 24 ساعته
خشکشویی
ترانسفر فرودگاهی
ورود حیوانات داخلی
نکته : رستوران هتل شرایتون در طبقه بیستم ساختمون قرار داره و در اونجا غذاهای آسیایی , محلی , اروپایی و بین المللی سرو میشه . 

موقعیت مکانی هتل 5 ستاره شرایتون باتومی

هتل شرایتون در خیابان روستاولی قرار داره که 5 کیلومتر با فرودگاه بین المللی باتومی فاصله داره . با توجه به موقعیت خوب هتل دسترسی به جاذبه های شهر مسافت زیادی باهاش نداره . مجسمه علی و نیو در 1 کیلومتری هتل ,کلیسای جامع مادر مقدس باتومی در 900 متری هتل , پارک آبی آکوا باتومی در 3 کیلومتری هتل , تله کابین آرگو باتومی در 3/1 کیلومتری هتل و برج الفبا گرجستان در 1 کیلومتری هتل قرار دارن. اگر در این سفر قصد گردش در کل شهر را دارید ما به شما دیدن آبشار ماخونتستی باتومی و دلفیناریوم باتومی را پیشنهاد میکنیم.

قیمت رزرو هتل 5 ستاره شرایتون باتومی

قیمت رزرو هتل شرایتون با توجه به تنوع در انواع اتاق ها متفاوت هستش برای اطلاع دقیق از قیمتهای رزرو اتاق میتونید با وب سایت هتل و یا مشاوران ما در راز آسمان پایتخت ارتباط برقرار کنین تا در این هتل اقامت داشته باشین.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ