02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل کایا استانبول | kaya istanbul Hotel استانبول

kaya istanbul Hotel استانبول

استانبول
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Molla Gürani, Molla Gürani Millet Caddesi, Fındıkzade Sokağı No: 86, 34080 Fatih/İstanbul, Türkiye
تعداد اتاق: 156
توضیحات:

هتل 3 ستاره کایا استانبول

این روزها که سفر به استانبول یکی از تفریحات محبوب ایرانیان و همچنین به یکی از سفرهای کاری برای تجار و بازرگانان ایرانی تبدیل شده است؛ انتخاب یک مجموعه اقامتی مناسب و در عین حال مقرون‌به‌صرفه در این شهر نکته حائز‌اهمیتی به‌شمار می‌رود. یکی ازهتل‌های مناسب برای یک سفر اقتصادی با تور لحظه آخری استانبول مجموعه کایاست.هتل 3 ستاره کایا استانبول (Kaya Hotel Istanbul) مجموعه‌ای اقتصادی و ارزان قیمت برای مسافرانی است که تمایل ندارند بخش عمده‌ای از هزینه سفر خود را به محل اقامت اختصاص دهند. این مجموعه اقامتی ۳ ستاره در منطقه فاتح و محل فیندیک زاده یا به‌عبارت دیگر فندق زاده این شهر قرار دارد.هتل کایا با آن‌که یک مجموعه میان‌رده به‌شمار می‌رود، اما خدمات و امکانات مکفی برای اقامتی بی‌نقص را برای مهمانانش فراهم می‌کند.

امکانات هتل 3 ستاره کایا استانبول

هتل 3 ستاره کایا استانبول یک رستوران داخلی دارد که انواع غذاهای ترکی را برای مهمانان سرو می‌کند. اما در اطراف این هتل تعداد زیادی کافه و رستوران وجود دارد که می‌توان انواع غذاها و نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی را در آن‌ها میل کرد.صبحانه به سبک بوفه (سلف سرویس) روزانه رایگان برای مهمانان سرو می‌شود (۷:۳۰ صبح تا ۱۰ صبح). اینترنت رایگان در تمامی فضاهای عمومی و خصوصی هتل در دسترس است.سالن کنفرانس با ظرفیت ۱۲۰ نفر و همه امکانات مورد‌نیاز برای یک جلسه کاری، این مجموعه اقامتی را به یک مکان مناسب برای سفرهای کاری تبدیل کرده است.خدمات تبدیل ارز (صرافی)، خدمات کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، انبار چمدان، میز تور و بلیط، گشت شهری (با هزینه)، استند سوغاتی، خدمات و امکانات مناسب برای مهمانان ناتوان و کم‌توان جسمی و…، سایر خدمات و امکانات این مجموعه اقامتی در شهر استانبول‌‌اند. خدمه هتل به زبان‌های روسی، آلمانی، ترکی و انگلیسی تسلط دارند.

اتاق‌های هتل 3 ستاره کایا استانبول

هتل 3 ستاره کایا استانبول در مجموعه ۱۵۶ واحد اقامتی دارد که همه این واحدها با رنگ‌های گرم و دکوراسیون چوبی کلاسیک طراحی شده‌اند. چشم‌انداز اتاق‌های این هتل منظره پر‌جنب‌وجوش شهر استانبول است. خدمات نظافت اتاق‌ها روزانه انجام می‌شود. اینترنت رایگان در تمامی واحدهای اقامتی هتل کایا استانبول در دسترس مهمانان قرار دارد. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها فراهم است.تهویه هوای مطبوع، تلویزیون و شبکه‌های ماهواره‌ای، تجهیزات تهیه چای و قهوه، مینی‌بار، گاوصندوق، حمام اختصاصی، روم سرویس ۲۴‌ساعته، ملزومات بهداشتی رایگان (حوله، مسواک، دمپایی و سشوار)، میز کار و…، سایر امکانات و خدمات رفاهی موجود در این هتل ۳ ستاره شهر استانبول هستند.
اتاق استاندارد تریپل: حدود ۲۵ متر‌مربع است با سه تخت یک‌نفره 
اتاق استاندارد تویین: حدود ۲۰ متر‌مربع است با دو تخت یک‌نفره یا یک تخت دو‌نفره
اتاق استاندارد دبل: حدود ۲۰ متر‌مربع است با یک تخت دو‌نفره
اتاق استاندارد سینگل: ۱۸ متر‌مربع است با یک تخت یک‌نفره

فاصله هتل 3 ستاره کایا با جاذبه‌های گردشگری استانبول

مسجد لاله لی: ۰/۴ کیلومتری
مسجد سلیمانیه: ۱/۱ کیلومتر
بازار ادویه و بازار بزرگ استانبول:۱ ۶/1 کیلومتر
مسجد ایاصوفیه: ۳/۲ کیلومتر
مسجد آبی: ۲ کیلومتر
مسجد سلطان احمد: ۴/۱ کیلومتر
خیابان استقلال: ۷/۳ کیلومتر
برج گالاتا: ۴/۲ کیلومتر
میدان تکسیم: ۴ کیلومتر
کاخ توپکاپی: ۴ کیلومتر
کاخ دلما باغچه: ۵/۵ کیلومتر
میدان بایزید: ۶ کیلومتر
ستون کنستانتین: ۲/۵ کیلومتر
پارک یادبود فاتح: ۰/۵ کیلومتر
تنگه بسفر: ۱۵/۷ کیلومتر
منطقه تاریخی سلطان احمد: ۲ کیلومتر‌

فاصله هتل 3 ستاره کایا با فرودگاه

فرودگاه آتاتورک استانبول: ۶/۱ کیلومتر
فرودگاه صابیها: ۴۰ کیلومتر

سایر امکانات هتل 3 ستاره کایا استانبول

رستوران
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
گاو‌صندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار رایگان
سشوار
پارکینگ
اینترنت وای‌فای رایگان در لابی
اینترنت وای‌فای رایگان در اتاق‌ها

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ