02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل عالی قاپو اصفهان | ali qapu isfahan Hotel اصفهان

ali qapu isfahan Hotel اصفهان

اصفهان
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد آسانسور پارکینگ کافی شاپ سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: اصفهان،خیابان شمس آبادی، انتهای خیابان عباس آباد، خیابان چهار باغ عباسی، سمت چپ
تعداد اتاق: 106
توضیحات:

هتل ۴ ستاره عالی قاپو اصفهان

یکی از بهترین هتل‌های شهر اصفهان است. هتل ۴ ستاره عالی قاپو اصفهان در خیابان تاریخی چهار باغ در زاینده رود و چند قدمی سی و سه پل قرار دارد. این هتل ۴ ستاره در سال ۱۳۵۰ تاسیس شده است. تعداد اتاق‌های هتل 106 عدد است. همچنین این هتل زیبا دارای 4 طبقه می‌باشد. برای رفاه مسافران و افزایش امکانات رفاهی این هتل در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده است. اگر می‌خواهید با تور زمینی اصفهان و یا تور هوایی اصفهان به این شهر زیبا سفر کنید هتل ۴ ستاره عالی قاپو اصفهان بهترین انتخاب برای شما است. رستوران ایتالیایی این هتل زیبا در تمام شهر اصفهان مشهور است. در این رستوران غذاهای ایتالیایی با بهترین طعم برای مسافران سرو می‌شود.

موقعیت مکانی هتل ۴ ستاره عالی قاپو اصفهان

از هتل ۴ ستاره عالی قاپو اصفهان تا مناطق دیدنی این شهر فاصله بسیار کمی وجود دارد. از این هتل تا سی و سه پل تقریباً 10 دقیقه فاصله است. از هتل عالی قاپو اصفهان تا میدان نقش جهان نیز ۲۰ دقیقه فاصله است. همچنین این هتل زیبا به عمارت چهلستون بازارچه هنر و موزه هنرنمایی بسیار نزدیک است. برای صرف غذا نیز می‌توانید علاوه بر رستوران‌های داخل هتل به رستوران شهرزاد که خارج از هتل قرار دارد بروید. ایستگاه اتوبوس و مترو در نزدیکی این هتل قرار دارد و می‌توانید برای گردش و رفتن به مکان‌های خرید از آنها استفاده کنید.

امکانات هتل ۴ ستاره عالی قاپو اصفهان

هتل عالی قاپو اصفهان یکی از بهترین هتل‌های اصفهان است که خدمات بسیار زیادی دارد و اقامت در این هتل بسیار لذتبخش است. این هتل امکانات بسیار زیادی را در اختیار مسافران خود با کیفیت و قیمت بسیار بالا قرار می‌دهد. از مهمترین این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خدمات نظافت اتاق، کرایه خودرو، اتاق ماساژ، حمل چمدان، تاکسی سرویس، اینترنت

سونا، جکوزی، استخر، سالن بدنسازی، اعلام حریق، رستوران، لابی، پذیرش، اطفاء حریق

کافیشاپ، اتاق چمدان، فروشگاه، آسانسور، زمین بازی 

امکانات تفریحی، سرویسدهی عالی، امکانات پذیرش ۲۴ ساعته، امکان حمل بار، وجود اینترنت

مشخصات هتل

آدرس هتل ۴ ستاره عالی قاپو اصفهان، اصفهان،خیابان شمس آبادی، انتهای خیابان عباس آباد، خیابان چهار باغ عباسی، سمت چپ است.پرسنل پذیرش به بهترین نحو ممکن پاسخگو تمام سوالات شما عزیزان هستند. شما می‌توانید درباره هزینه اتاق و سایر ویژگی‌های هتل با پرسنل پذیرش صحبت کنید تا بتوانید اطلاعات کاملی را در مورد هتل کسب نمایید.

  
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ