02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل رضویه مشهد | razavie mashhad Hotel مشهد

razavie mashhad Hotel مشهد

مشهد
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
آدرس: مشهد- میدان بیت المقدس (فلکه آب)-جنب درب ورودی بازار رضا
تعداد اتاق: 92
توضیحات:

هتل رضویه مشهد

 

هتل 3 ستاره رضویه مشهد از انتخاب های خوبی است که می توانید در سفر به خراسان رضوی آن را انتخاب نمایید. این هتل به دلیل چشم انداز زیبایی که به حرم امام رضا علیه السلام دارد توانسته است مسافران و زائران زیادی را به خود جذب نماید. با اقامت در این هتل می توانید با طی کردن مسیری اندک برای رفتن به زیارت اقدام کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی از امکانات این هتل برای سفر به مشهد بدست آورید.

اقامت در هتل 3 ستاره رضویه مشهد

هتل 3 ستاره رضویه مشهد با فاصله 2 دقیقه ای با ورودی باب الرضا توانسته است میزان نزدیکی قابل توجهی به حرم را برای خود اختصاص دهد. این هتل از اتاق های دو تخته و سه تخته خوبی با شرایط رفاهی مناسبی برخوردار است. با اقامت در این هتل می توانید علاوه بر زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم از خرید در بازار رضا مشهد نیز بهره مند شوید . در این سفر می توانید از تفریح در مناطق ییلاقی، دیدنی، تاریخی و ... نیز بهره ببرید. برخی از این مناطق تاریخی و تفریحی عبارتند از: موزه آستان قدس رضوی، باغ ملی، پارک ملت، مجموعه آبی خروشان و ... که می توانید لحظات شاد و مفرحی را در آنجا سپری کنید.

امکانات هتل رضویه 

در این سفر حتما نباید در لوکس ترین هتل های مشهد اقامت داشته باشید. زیرا که از مهم ترین نکات دانستن امکاناتی است که هتل مورد نظر شما به خود اختصاص داده است. با اقامت در هتل رضویه می توانید از همکاری پرسنل متبحر و توانا در اجرای دستورات خود بهره مند شوید. همچنین در ادامه به معرفی برخی از امکانات خوب این هتل می پردازیم که می تواند تاثیر بسیاری برای انتخاب شما داشته باشد.

فاصله 2 دقیقه تا حرم مطهر رضوی
بهره مندی از اینترنت رایگان در لابی
برخورداری از خدمات کامل رستوران و کافی شاپ
اقامت رایگان برای کودکان زیر دو سال در صورت عدم استفاده از سرویس
اقامت نیم بها برای سنین 2 تا 6 سال بدون استفاده از سرویس

رزرو هتل رضویه در مشهد

در این مقاله سعی شد اطلاعات مفید و کاملی از هتل رضویه برای شما زائران محترم امام رضا علیه السلام گفته شود. امید است با انتخاب مناسب این هتل بتوانید از خدمات مطلوب آن نیز بهره مند شوید. لازم به ذکر است با رعایت قوانین و مقررات در آنجا می توانید با آرامش خاطر سفر خود را سپری نموده و خاطره خوبی برای خود و عزیزانتان با تور مشهد ثبت نمایید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ