02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل میراکل ریزورت آنتالیا | miracle resort antalya Hotel آنتالیا

miracle resort antalya Hotel آنتالیا

آنتالیا
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
ساحل اختصاصی سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Guzeloba, Yasar Sobutay Bul. No:34 , 07230 Lara, Turkey
تعداد اتاق: 694
توضیحات:

هتل میراکل ریزورت آنتالیا

اگر از جمله افرادی هستید که اقامت در یک هتل آرام و زیبا را می‌پسندید، پیشنهاد ما به شما هتل 5 ستاره میراکل آنتالیا است. این هتل با قرار گرفتن در کنار یک رودخانه ی زیبا و پرخروش،‌ فضایی آرام و آسایش‌بخش را در اختیار کسانی که تور آنتالیا را انتخاب کرده‌اند، می‌گذارد. همانطور که از یک هتل 5 ستاره انتظار می‌رود، معماری این هتل، در نگاه اول همه را به سمت خود جذب می‌کند. موقعیت مکانی بی‌نظیر هتل 5 ستاره میراکل آنتالیا دسترسی به مراکز تفریحی و خرید را آسان کرده است و از این جهت برای مسافران تجربه‌ی تور لوکس آنتالیا را رقم خواهد زد.

ویژگی‌های هتل 5 ستاره میراکل آنتالیا

معماری خیره کننده‌ی این هتل، از دو ساختمان مجزا تشکیل شده است که این دو ساختمان توسط یک سازه‌ای شبیه پل به یکدیگر وصل می‌شوند.همچنین دسترسی به طبقات این ساختمان‌ها توسط 6 آسانسور انجام می‌پذیرد.هتل 5 ستاره میراکل آنتالیا دارای 694 اتاق می‌باشد که از این حیث یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های آنتالیا است.نزدیک به 70 درصد اتاق‌های این هتل، ویویی رو به ساحل دارند. هم‌چنین تمامی اتاق‌های این هتل دارای مینی‌بار هستند.هتل 5 ستاره میراکل آنتالیا از آنجایی که یک هتل 5 ستاره می‌باشد، دارای استخر روباز و سرپوشیده است.اتاق‌های این هتل همگی دارای تمامی امکانات لازم مثل حمام اختصاصی، چای‌ساز، تخت و ... می‌باشد.سیگار کشیدن در اتاق‌ها ممنوع است اما همانند تمامی هتل‌ها مکانی برای کشیدن سیگار وجود دارد.هتل 5 ستاره میراکل آنتالیا دارای صدها خدمت دیگر همچون پارکینگ، فروشگاه، اتاق بازی، حمام بخار، قایق، صندوق امانات و ... نیز می‌باشد. این هتل دارای 5 رستوران بزرگ و 4 کافه نیز می‌باشد.این هتل برای افراد دارای اختلال حرکتی نیز امکانات رفاهی مناسب را فراهم کرده است

پاسخ به سوالات متداول درباره‌ی هتل 5 ستاره میراکل آنتالیا

امکان برگزاری اردوهای ورزشی وجود دارد؟بله؛ این هتل دارای چهار زمین تنیس، یک زمین بسکتبال، دو زمین فوتبال، سالن بدن‌سازی، استخر و ساحل اختصاصی می‌باشد.
امکان برگزاری همایش وجود دارد؟بله؛ هتل 5 ستاره میراکل آنتالیا دارای یک اتاق کنفرانس و مرکز اجتماعات نیز می‌باشد. 
این هتل به فرودگاه نزدیک است؟تقریبا بله؛ هتل و فرودگاه آنتالیا فاصله‌ای 30 دقیقه‌ای دارند. در نتیجه برای افرادی که با تور لحظه آخری آنتالیا به این هتل سفر می‌کنند، مشکلی وجود نخواهد داشت.
امکان نگهداری کودک در این هتل وجود دارد؟بله؛ شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای از این خدمات بهره ببرید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ