02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل ملودی آنتالیا | melody antalya Hotel آنتالیا

melody antalya Hotel آنتالیا

آنتالیا
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Göynük, 4021. Sk. No 41, 07900 Kemer/Antalya, Türkiye
تعداد اتاق: 41
توضیحات:

هتل 3 ستاره ملودی آنتالیا

آنتالیا از شهرهای توریستی ترکیه و یکی از زیباترین شهرهای ساحلی این کشور به‌شمار می‌رود. آنتالیا با جاذبه‌های تفریحی هیجان‌انگیز و طبیعت بی‌نظیری که دارد؛ شهری فوق‌العاده برای یک سفر رویایی و هیجان‌انگیز است. در سال‌های اخیر بسیاری از ایرانی‌ها نیز برای سفرهای تفریحی خود این شهر را انتخاب می‌کنند. اگر شما هم علاقه‌مند به سفر با تور لحظه آخری آنتالیا هستید، قطعا نیاز به یک اقامتگاه مناسب و ایده‌آل در این شهر خواهید داشت.یکی از بهترین اقامتگاه‌های ۳ ستاره و اقتصادی در شهر توریستی و زیبای آنتالیا، مجموعه ملودی است. هتل 3 ستاره ملودی آنتالیا (آسل ریزورت سابق) در سال ۲۰۱۲ در منطقه زیبا و تفریحی کمر این شهر تاسیس شد. ساختمان هتل و طراحی داخلی آن بسیار زیبا و مدرن است.این مجموعه اقامتی با امکانات و خدمات رفاهی متعددی که ارائه می‌کند، اقامتی فراموش نشدنی را برای مهمانانش فراهم می‌کند. بیایید کمی بیشتر با این هتل آشنا شویم.

امکانات هتل 3 ستاره ملودی آنتالیا

هتل 3 ستاره ملودی آنتالیا یکی از معدود مجموعه‌های اقامتی ۳ ستاره است که استخر دارد. در این هتل استخر روباز، استخر کودکان، بار کنار استخر و چتر و صندلی کنار آب تعبیه شده است.رستوران مجموعه در طبقه پنجم ساختمان قرار گرفته و چشم‌اندازی زیبا از شهر را ارائه می‌کند. انواع غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرهای محلی و بین‌المللی در این فضا برای مهمانان هتل ملودی آنتالیا سرو می‌شود. صبحانه هتل به‌صورت بوفه است. بار مجموعه نیز با سرو انواع نوشیدنی‌ها به مهمانان سرویس‌دهی می‌کند.ترانسفر فرودگاهی، خدمات کرایه اتومبیل، خدمات تور و بلیط، خدمات تبدیل ارز (صرافی)،‌ استند سوغاتی، انبار چمدان، تور غواصی و قایق‌سواری و…، سایر خدمات و امکانات رفاهی این مجموعه هستند.
اینترنت رایگان در تمامی فضاهای عمومی و خصوصی هتل ملودی در دسترس است. اقامت کودکان زیر ۱۲ سال در این هتل رایگان خواهد بود.

اتاق‌های هتل 3 ستاره ملودی آنتالیا

هتل ملودی آنتالیا ۴۰ اتاق دارد. همه این اتاق‌ها دارای پنجره‌های قدی با چشم‌انداز استخر و محوطه هتل هستند. چشم‌انداز تعدادی از واحدها، کوه‌های زیبای آنتالیاست. همچنین بعضی از واحدهای اقامتی هتل ملودی تراس اختصاصی دارند.خدمات اتاق (روم سرویس) در این مجموعه ۲۴‌ساعته است و همه واحدها روزانه نظافت می‌شوند. اینترنت رایگان نیز در تمامی واحدها در دسترس مهمانان قرار دارد.تهویه هوای مطبوع، تلویزیون، یخچال با مینی‌بار شارژ شده، فضای نشیمن و غذاخوری (بعضی واحدها)، ملزومات بهداشتی رایگان (حوله، مسواک، خمیردندان و شامپو) و…، سایر خدمات و امکانات رفاهی واحدهای اقامتی این هتل ۳ ستاره هستند.
اتاق خانوادگی بزرگ
اتاق سه نفره با چشم‌انداز کوه
اتاق کینگ دارای تراس
اتاق استاندارد مبله
سوئیت خانوادگی

فاصله هتل 3 ستاره ملودی با جاذبه‌های گردشگری آنتالیا

آلانیا مارینا: ۰/۴ کیلومتر
قلعه آلانیا: ۱/۹ کیلومتر
پارک ملی کوپرولو کانیون: ۲ کیلومتر
پارک ساحلی بلدیبی: ۲/۴ کیلومتر
دره گونیوک: ۳/۸ کیلومتر 
پارک ایازمنا: ۵/۵ کیلومتر
ساحل عمومی کمر: ۲۰ کیلومتر
شهر تاریخی فاسلیس: ۲۱/۹ کیلومتر
آکواریوم آنتالیا: ۲۲/۳ کیلومتر
بندر آنتالیا: ۲۴ کیلومتر
موزه باستان شناسی آنتالیا: ۲۴/۲ کیلومتر

فاصله هتل ملودی تا فرودگاه

فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۱۳۸ کیلومتر
فرودگاه اسپارتا سلیمان دمیرل: ۳۲ کیلومتر

سایر امکانات هتل 3 ستاره ملودی آنتالیا

رستوران
صرافی
ترانسفر فرودگاهی
خدمات ۲۴‌ساعته در اتاق
مینی‌بار
پارکینگ
تفریحی
استخر روباز
بار کنار استخر
خدمات تور و گردشگری
انبار چمدان
مینی مارکت
اینترنت وای‌فای رایگان در لابی
اینترنت وای‌فای رایگان در اتاق‌ها

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ