02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل د پیک استانبول | the peak istanbul Hotel استانبول

the peak istanbul Hotel استانبول

استانبول
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Mesrutiyet Cad. Oteller Sok. No:1-3 Tepebasi, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey
تعداد اتاق: 147
توضیحات:

هتل 5 ستاره د پیک استانبول

استانبول کلان شهری زیبا و ساحلی با آب و هوایی دلپذیر است که سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیاست. تور استانبول در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. آژانس های مسافرتی تور استانبول از اهواز، مشهد، اصفهان، تهران و شهرهای دیگر را برنامه ریزی و مدیریت می کنند. اگر تور لحظه آخری استانبول را انتخاب کنید سفر ارزان تری خواهید داشت. با رزرو تور لوکس استانبول و اقامت در هتل های 4 و 5 ستاره نیز می توانید سفری خاص را با امکانات کامل تجربه کنید. هتل 5 ستاره د پیک استانبول یکی از هتل هایی است که هم موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و هم خدمات بسیار زیادی را به مهمانان خود ارائه می کند.

موقعیت مکانی هتل 5 ستاره د پیک استانبول

هتل 5 ستاره د پیک استانبول در محله بی اوغلو قرار دارد و فاصله بسیار کمی با مراکز هنری و فرهنگی مانند سالن کنسرت و تئاتر دارد. موزه پرا و کلیسای سنت آنتونی تنها 300 متر با هتل فاصله دارند. تا خیابان استقلال استانبول فقط 900 متر و تا میدان تکسیم استانبول 1.1 کیلومتر فاصله است. برج گالاتا در فاصله 600 متری از هتل قرار دارد. تا فرودگاه حدوداً 32 کیلومتر راه است. بازار ادویه 1.6 کیلومتر دورتر است. ایستگاه مترو تکسیم نیز در فاصله کمی از هتل قرار دارد. به این ترتیب می توانید برای رسیدن به اماکن دورتر مثل مسجد ایاصوفیه استانبول، کاخ توپکاپی استانبول و موزه باستان شناسی استانبول از مترو استفاده کنید.

امکانات هتل 5 ستاره د پیک استانبول

هتل 5 ستاره د پیک استانبول در 8 طبقه ساخته شده و به تازگی بازسازی شده است. علاوه بر موقعیت مکانی خوبی که دارد امکانات کاملی نیز به گردشگران ارائه می کند. از جمله
پذیرش 24 ساعته
پارکینگ رایگان
صرافی و خدمات ارز
رستوران با منوی غذاهای بین المللی، رژیمی و گیاهخواری
اسپا
میز تور
انبار چمدان
استخر، سونا و جکوزی
امکانات حمام آفتاب
کافی شاپ با سرو نوشیدنی های گرم و سرد بین المللی 
اینترنت رایگان
باشگاه تناسب اندام
ترانسفر فرودگاهی با هزینه جداگانه
امکان نگهداری از کودکان 
اتاق سیگار
کتابخانه
پارک بازی کودکان
زمین تنیس
کلوپ های مختلف
گیم نت
هتل 5 ستاره د پیک استانبول 147 اتاق دارد که همگی به امکانات زیر مجهز شده اند
مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا
مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش
تلویزیون، رادیو و تلفن
یخچال 
چای ساز
قهوه ساز
صندوق امانات
مینی بار
سشوار
حمام و لوازم بهداشتی

سخن پایانی 

استانبول شهری با دیدنی های فراوان است. پس برای بازدید از این شهر زمان کافی در نظر بگیرید. پیشنهاد ما تور استانبول 7 شب و 8 روز است تا بتوانید با خیال راحت در خیابان های همیشه بیدار شهر قدم بزنید و غذاهای خوشمزه میل کنید. به دیدن آثار تاریخی مختلف مانند محله بالات استانبول و قلعه یدیکوله استانبول بروید و در سواحل زیبای این شهر استراحت کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ