02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل آفتاب شرق کیش | aftab shargh Hotel کیش

aftab shargh Hotel کیش

کیش
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: کیش، میر مهنا، ابتدای بلوار جاسک
تعداد اتاق: 47
توضیحات:

هتل 3 ستاره آفتاب شرق کیش

هتل 3 ستاره آفتاب شرق کیش در ابتدای بلوار جاسک قرار گرفته است که باعث شده است تا موقعیت مکانی عالی را برای این هتل به وجود بیاورد.مسافران تور لحظه آخری کیش را به این هتل برای اقامت تعریف می کنیم.

امکانات رفاهی هتل 3 ستاره آفتاب شرق کیش

امکانات رفاهی هتل آفتاب شرق در حد یک هتل سه ستاره قابل قبول و خوب می باشد.امکانات عالی هتل آفتاب شرق کیش می توان به کافی شاپ 24 ساعته، سفره خانه، خدمات خانه داری، سرویس رایگان از فرودگاه به هتل اشاره کرد. قیمت های رزرو این هتل در مقایسه با سایر هتل های 3 ستاره عالی و بسیار مناسب می باشد.اتاق های موجود در هتل 3 ستاره آفتاب شرق کیش 2 تا 5 نفره می باشند و قیمت هر یک بر اساس تعداد نفرات و فصل گردشگری متفاوت خواهد بود. در صورتی که قصد سفر از طریق تور کیش و اقامت در این هتل 3 ستاره را دارید همین حالا اقدام به ثبت رزرو اتاق فرمایید. رزرو اتاق برای هر تعداد و برای هر چند روز از طریق وب سایت هتل و ثبت آنلاین و یا تماس با شماره های تماس خواهد بود.

برخی از امکانات رفاهی هتل 3 ستاره آفتاب شرق کیش به صورت ویژه برای گردشگران ارائه شده است. مانند سفره خانه، سرویس رایگان از فرودگاه به هتل، کرایه اتومبیل و ... از خدمات ویژه این هتل می باشند. آسانسور، نمازخانه، تلویزیون در لابی، اطفای حریق، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش از دیگر خدمات رفاهی این هتل می باشند.از دیگر امکانات رفاهی می توان به پارکینگ سرپوشیده، ویلچر، روم سرویس 24 ساعته، صندوق امانات، رستوران ایرانی، اتاق چمدان و فضای سبز عالی نیز اشاره نمود

فاصله هتل 3 ستاره آفتاب شرق کیش با مکان های دیدنی جزیره

هتل 3 ستاره آفتاب شرق کیش در موقعیت مکانی نسبتا خوبی قرار دارد. از هتل آفتاب شرق تا اسکله تفریحی میرمهنا، دریای خلیج فارس و ساحل فقط پنج دقیقه فاصله زمانی و مکانی با اتومبیل است.همچنین فاصله مکانی هتل آفتاب شرق با مکان های تفریحی و تاریخی چون؛ موزه کیش، شهر تاریخی حریره، آب انبار قدیمی کیش، شهر زیر زمینی کاریز کیش و کشتی یونانی کیش فقط حدودا چهار کیلومتر است. با 10 دقیقه رانندگی با ماشین می توان به این مکان های دیدنی رفت.

مراکز خرید نزدیک به هتل 3 ستاره آفتاب شرق

هتل 3 ستاره آفتاب شرق کیش در فاصله نزدیکی با مراکز خرید معروف جزیره قرار دارد. به صورتی که فاصله زمانی با مراکز خرید معروف 5 دقیقه رانندگی می باشد.مرکز خرید دیپلمات، بازار ماهی فروشان کیش، بازار عرب ها، بازار پارس خلیج از بازار ها و مراکز خرید نزدیک به این هتل می باشند. فاصله فرودگاه بین المللی کیش تا هتل آفتاب شرق تنها ده کیلومتر می باشد. این هتل در بسیاری از مواقع خدمات ترانسفر را نیز ارائه می دهد که در صورت تمایل اقدام به رزرو آن کنید. 

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ