02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل تولیپ سیتی استانبول | tulip city Hotel استانبول

tulip city Hotel استانبول

استانبول
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Mesrutiyet Caddesi No 95 34430 Beyoglu Istanbul, Turkey
تعداد اتاق: 64
توضیحات:

هتل 4 ستاره تولیپ سیتی استانبول

استانبول شهری توریستی و زیبا در کنار دریای سیاه و دریای مرمره است. این شهر از محبوبیت زیادی بین گردشگران برخوردار است و مقصد مسافران زیادی از سراسر دنیاست. تور استانبول با قیمتها و امکانات متنوع در اختیار کسانی است که قصد سفر دارند. از تور لحظه آخری استانبول گرفته تا تور لوکس استانبول با اقامت در هتل های 4 و 5 ستاره. پیشنهاد ما به شما تور استانبول 7 شب و 8 روز است که فرصت کافی برای گشت و گذار در این شهر را داشته باشید. هتل 4 ستاره تولیپ سیتی استانبول در قلب این شهر، با موقعیت مکانی عالی یک از هتل هایی است که خدمات خوبی به مسافران ارائه می دهد. در ادامه این هتل را به شما معرفی خواهیم کرد. 

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره تولیپ سیتی استانبول

هتل 4 ستاره تولیپ سیتی استانبول در محله بی اغلو قرار گرفته و فاصله کوتاهی تا ایستگاه مترو و تراموا دارد. به این ترتیب مسافران می توانند به راحتی به نقاط مختلف شهر مانند قلعه یدیکوله استانبول و محله بالات استانبول دسترسی داشته باشند. تا میدان تکسیم استانبول 1.4 کیلومتر فاصله است و خیابان استقلال استانبول فقط 700 متر دورتر است. تا مسجد ایاصوفیه استانبول 5 دقیقه با تراموا راه است. تا بازار بزرگ استانبول نیز 3.4 کیلومتر راه است. هتل با موزه باستان شناسی استانبول 4.5 کیلومتر و با کاخ توپکاپی استانبول 4 کیلومتر فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 22 کیلومتر است.

امکانات هتل 4 ستاره تولیپ سیتی استانبول

هتل 4 ستاره تولیپ سیتی استانبول علاوه بر موقعیت مکانی ویژه ای که دارد، امکانات رفاهی خوبی نیز به مهمان های خود ارائه می دهد. از جمله
پذیرش 24 ساعته
دستگاه خودپرداز
صرافی و خدمات ارزی
استخر سرپوشیده
مرکز اسپا مجهز به سونا، جکوزی و حمام ترکی
دو رستوران با امکان سرو غذاهای بین المللی و دریایی و سرو صبحانه رایگان
باشگاه ورزشی
اینترنت رایگان
فروشگاه
کافی شاپ
کتابخانه
ارائه امکانات ویژه معلولین
آرایشگاه
امکان اجاره خودرو
ارائه خدمات پزشکی
امکان مراقبت از کودکان
انبار چمدان
فکس و فتوکپی
اتاق های هتل 4 ستاره تولیپ سیتی استانبول بسیار زیبا و مجهز طراحی شده اند؛ از جمله
سیستم تهویه هوای مطبوع
چای ساز
قهوه ساز
گاوصندوق
تلویزیون و تلفن
یخچال
حمام اختصاصی
سشوار
لوازم بهداشتی
این اتاق ها به صورت اتاق های خانوادگی، دبل، دو نفره، سه نفره، اکونومی و سوئیت سینگل قابل رزرو می باشند.

سخن پایانی 

کلان شهر استانبول به دلیل موقعیت آسیایی اروپایی که دارد، بسیار مورد توجه گردشگران است. در ایران نیز تور استانبول از اهواز، مشهد، تهران و.. همواره پرطرفدار بوده است. اگر قصد برنامه ریزی برای سفر دارید ما به شما استانبول و اقامت در هتل 4 ستاره تولیپ سیتی استانبول را پیشنهاد می کنیم.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ