02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل قائم کیش | ghaem kish Hotel کیش

ghaem kish Hotel کیش

کیش
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
آدرس: کیش-بلوار ساحل-مقابل بازار زیتون
تعداد اتاق: 100
توضیحات:

هتل قائم کیش

هتل 3 ستاره قائم کیش انتخاب برازنده ای برای آن دسته از عزیزان است که تمایل به دریافت خدمات مناسب با قیمت بهینه را دارند تا در سفر به کیش با شور و حال متفاوتی رو به رو شوند. در جزیره زیبای کیش واقع در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس لذت بسیاری نهفته است و می تواند روح شما را تازه نموده و با یک استراحت 3 روزه مجدد شما را آماده تلاش برای اهداف خود در زندگی نماید. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از این هتل و تفریحات لاکچری کیش بدست آورید. تا بتوانید سفر دلپذیری را برای خود و عزیزانتان با تور لوکس کیش رقم بزنید.

اقامت ویژه در هتل 3 ستاره قائم کیش

با سفر به کیش لذت اقامت در هتلی که در نزدیکی دریا واقع شده باشد و فاصله کوتاهی تا مراکز دیدنی، تفریحی و بازار ها داشته باشد می تواند سفر شما را بهتر از قبل پیش ببرد. در تور کیش شما می توانید از تفریحات بی نظیری همچون بازدید از درخت سبز، شهر باستانی کاریز کیش، غروب خورشید در کنار کشتی یونانی، حضور در پارک دلفین کیش، جنگ های شبانه و کنسرت ها، مراکز خرید معتبر همچون پردیس و ... بهره مند گردید.

امکانات هتل قائم در کیش

در سفر به کیش لازم است به همه نکته ها توجه کنید. برای مثال بهترین زمان سفر را انتخاب کنید. هتلی را در نظر بگیرید که تمام نیاز های شما را پاسخ دهد. هتل 3 ستاره قائم کیش توانسته است با ارائه خدمات مناسب و بهره مندی از کادری متخصص و مجرب رضایت مسافران خود را بدست آورده و در سفر های بعدی نیز میزبان آنان باشد. در ذیل به معرفی برخی از امکانات این هتل پرداخته شده است.

بهره مندی از اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته به صورت استاندارد و لوکس
موقعیت قرار گیری نزدیک دریا و مراکز خرید
دارای اینترنت رایگان نامحدود در لابی
اقامت رایگان برای کودکان زیر 4 سال به شرط عدم استفاده از سرویس
پذیرش بانوان مجرد با مدارک شناسایی معتبر

رزرو هتل قائم در کیش

در این مقاله سعی شد به معرفی کاملی از هتل 3 ستاره قائم کیش پرداخته شود. امید است با بهره مندی از این نکات و رعایت قوانین و مقررات بتوانید سفر دلپذیری را برای خود و عزیزانتان پشت سر بگذارید. در ضمن از یاد نبرید زمان تحویل اتاق راس ساعت 14 بعد از ظهر به شما می باشد. همچنین اتاق خود را در ساعت 12 ظهر روز پایانی سفر باید تحویل دهید و عازم فرودگاه شوید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ