02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل پالاس کیش | palas Hotel کیش

palas Hotel کیش

کیش
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
جکوزی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: كيش، مابین میدان سیری و میدان داریوش
تعداد اتاق: 233
توضیحات:

هتل 5 ستاره پالاس کیش

هتل 5 ستاره پالاس کیش یکی از هتل های تازه تاسیس می باشد که در سال اسفند 1400 افتتاح شده است. این هتل دارای یکی از بهترین موقعیت های مکانی جزیره کیش می باشد. مساحت این هتل 10500 متر مربع است که در ساخت آن از همه قوانین هتل داری پیروی شده است.هتل 5 ستاره پالاس کیش یکی از هتل های لوکس و مجلل می باشد که آماده پذیرایی مسافرانی است که خواهان تجربه جاهای دیدنی کیش در زمستان هستند.
این هتل آماده پذیرای تور های مختلف مانند تور کیش از ساری و یا تور کیش از شیراز است.هتل ۵ ستاره پالاس کیش دارای موقعیت مکانی فوق العاده و همچنین دارای امکانات رفاهی و فوق العاده ای است. به همین دلیل برای همه مسافران اوقات خوش و خاطره انگیزی رقم خواهد خورد. این هتل به دلیل نزدیکی به خط ساحلی و شیک و مدرن بودن بسیار مورد توجه قرار گرفته شده است.

موقعیت مکانی هتل 5 ستاره پالاس کیش

هتل 5 ستاره پالاس کیش یکی از هتل هایی است که در نزدیکی خط ساحلی واقع شده و دارای ویو دریا می باشد. نزدیکی به ساحل نیلگون خلیج فارس موقعیت مکانی فوق العاده ای را برای این هتل به وجود آورده است. همچنین فاصله مکان های مهم شهر تا هتل ۵ ستاره پالاس خیلی کم است. بازار پردیس 2 تا هتل پالاس فقط 2 دقیقه با خودرو می باشد. فاصله پلاژ آقایان و بازار پردیس 1 با هتل نیز فقط 2 دقیقه با خودرو می باشد. 4 دقیقه با خودرو نیز فاصله زمانی هتل با مراکز دیگر تجاری است.

امکانات و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره پالاس کیش

رستوران بزرگ با ظرفیت 300 نفر هتل 5 ستاره پالاس کیش یکی از امکانات رفاهی این هتل می باشد. پارکینگ هتل و اینترنت نامحدود لابی از دیگر امکانات و خدمات رفاهی هتل می باشند. اتاق های هتل دارای امکانات ویژه ای است که می توان به صبحانه، تلفن، روم سرویس، لوازم بهداشتی، مبلمان، چای ساز، مینی بار با هزینه و اینترنت در اتاق اشاره نمود.علاوه بر آن استفاده از بالکن برای مسافرین وجود دارد و دارای سیستم های تهویه مطبوع و اطفاء حریق می باشند.
سایر خدمات رفاهی هتل شامل اتلیه، فضای سبز، تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش، کرایه اتومبیل، خدمات خانه داری، کافی شاپ و ... می باشند. لاندری و خدمات باربری و خدمات برای افراد معلول نیز از دیگر خدمات رفاهی هتل پالاس می باشند.

قیمت رزرو این هتل 5 ستاره

قیمت رزرو هتل 5 ستاره پالاس کیش طبق امکانات و فضا و موقعیت مکانی بسیار مناسب می باشد. تعداد نفرات، مدت زمان اقامت، فواصل زمان سفر و گردشگری، استفاده از سایر خدمات و امکانات رفاهی هتل از موارد تعیین کننده قیمت هتل می باشند. برای رزرو اتاق در این هتل می توانید به وب سایت هتل مراجعه فرمایید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ