02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل اکچوال لایف استانبول | actuel life Hotel استانبول

actuel life Hotel استانبول

استانبول
رستوران ورود حیوانات تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Ergenekon, Dolapdere Cd. no:128, 34375 Şişli/İstanbul, Türkiye
تعداد اتاق: 10
توضیحات:

هتل 4 ستاره اکچوال لایف استانبول

شهر باستانی استانبول که در مرز دو قاره اروپا و آسیا واقع شده است، یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری جهان به‌شمارمی‌رود. استانبول به‌دلیل تاریخ پرفرازونشیبی که داشته پر است از بناها و آثار تاریخی جذاب؛ این بناها در کنار طبیعت زیبای شهرو کافه و رستوران‌های بی‌نظیر و مراکز خرید فوق‌العاده آن، مکانی بی‌نظیر برای یک سفر رویایی را با تور استانبول به‌وجود آورده‌اند.بسیاری از هم‌وطنان ما نیز هر ساله این شهر زیبا را برای سفرهای خارجی خود انتخاب می‌کنند. استانبول علاه‌بر موقعیت تفریحی و گردشگری برای ایرانیان یک شهر تجاری نیز محسوب می‌شود. با این تفاسیر پیدا کردن یک محل اقامت مناسب در این شهر پررفت‌وآمد برای ایرانی‌ها، نکته بسیار مهمی به‌شمار می‌رود. هتل 4 ستاره اکچوال لایف استانبول ((Actuel Life hotel Istanbul یکی از مجموعه‌های اقامتی ۴ ستاره این شهر است که در منطقه مشهور شیشلی قرار دارد. شیشلی یک منطقه گردشگری در استانبول است که در گوشه و کنار آن کافه، رستوران و مراکز خرید بسیاری وجود دارد. خیابان و میدان مشهور استقلال نیز فاصله کمی با هتل اکچوال لایف دارند. این هتل با ساختمان و دکوراسیون مینیمال و زیبا، گزینه‌ای مناسب برای تور لحظه آخری استانبول به‌شمار می‌رود.

امکانات هتل 4ستاره اکچوال لایف استانبول

این مجموعه ۴ ستاره یک رستوران یا آشپزخانه دارد که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را برای مهمانان سرو می‌کند. صبحانه هتل روزانه به‌صورت بوفه سرو می‌شود. امکان درخواست وعده غذایی مخصوص کودکان با پرداخت هزینه اضافی و درخواست منوی غذاهای رژیمی نیز فراهم است.اینترنت رایگان در سراسر مجموعه در دسترس مهمانان قرار دارد. امکان ورود حیوانات خانگی گردشگران نیز بدون پرداخت هزینه اضافی به محوطه و اتاق‌های هتل 4 ستاره اکچوال لایف استانبول فراهم است.خدمات کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، گشت درون شهری با اتوبوس شاتل، خدمات تور و بلیط، انبار چمدان، خدمات تبدیل ارز(صرافی)، مینی مارکت، سرویس تحویل خرید، خدمات باربری، اسنک‌بار، امکانات جلسه، خدمات نگهداری کودک، خدمه چند زبانه و…، امکانات و خدمات رفاهی این هتل هستند.

اتاق‌های هتل 4 ستاره اکچوال لایف استانبول

اتاق‌های هتل اکچوال لایف، مانند سایر بخش‌های ساختمان طراحی ساده و زیبایی دارند. همه اتاق‌ها دارای تراس اختصاصی با چشم‌انداز شهر هستند و روزانه نظافت می‌شوند.تهویه هوا، روم سرویس، تلویزیون، یخچال با مینی‌بار شارژ شده، تجهیزات چای و قهوه، حمام اختصاصی، ملزومات بهداشتی(حوله، مسواک، خمیردندان و دمپایی) و…، خدمات و امکانات موجود در واحدهای اقامتی این هتل ۴ ستاره‌اند.همچنین امکان سرو صبحانه در اتاق فراهم است. اینترنت رایگان نیز در تمامی واحدها در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد.
  اتاق دوبل
 اتاق سینگل
 اتاق تریپل

فاصله هتل 4 ستاره اکچوال لایف با جاذبه‌های گردشگری استانبول

 موزه نظامی استانبول: ۰/۵ کیلومتر
 پارک تکسیم گزی استانبول: ۱/۳ کیلومتر
میدان تکسیم استانبول: ۱/۳ کیلومتر
 برج ساعت دولما باغچه: ۱/۵ کیلومتر
کاخ دولما باغچه استانبول : ۱/۷ کیلومتر
 مرکز خرید جواهر مال: ۲/۴ کیلومتر
 بازار بشیکتاش: ۲ کیلومتر
 موزه پرا: ۲/۱ کیلومتر
 برج گالاتا: ۲/۷ کیلومتر
 کاخ و موزه توپکاپی: ۴ کیلومتر
 مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴/۴ کیلومتر
 مسجد آبی: ۴/۸ کیلومتر

فاصله هتل 4 ستاره اکچوال لایف با فرودگاه

 فرودگاه بین‌المللی آتاتورک: ۱۶/۶ کیلومتر
 فرودگاه بین‌المللی صابیحا گوکچن: ۳۲ کیلومتر
 فرودگاه بین‌المللی استانبول: ۳۱ کیلومتر

سایرامکانات هتل 4 ستاره اکچوال لایف استانبول

رستوران
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
خدمات ۲۴ساعته در اتاق
آسانسور
خشکشویی
صندوق امانات
سشوار
پذیرش ۲۴ساعته
سرویس فرنگی
صرافی
پذیرش
پرسنل با زبان انگلیسی
اسنک‌بار
صبحانه در اتاق
فکس/فتوکپی
خدمات شاتل
سیستم تهویه
اتاق‌های غیر‌سیگاری
سیستم سرمایش

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ