02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل جی ان جی تفلیس | g & g Hotel تفلیس

g & g Hotel تفلیس

تفلیس
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: G. Svanidze Street 4, Vake, 0172 Tbilisi City, Georgia
تعداد اتاق: 23
توضیحات:

هتل 4 ستاره جی ان جی تفلیس

هتل 4 ستاره جی ام جی تفلیس در جنوب غربی شهر تفلیس و در منطقه ویک قرار داره.به دلیل نزدیکی به جاذبه ها و اماکن دیدنی شهر تفلیس سالانه مسافران زیادی با تور تفلیس این هتل 4 ستاره را برای اقامت انتخاب می کنند.هتلی که کارکنان آن به چهار زبان انگلیسی , گرجی , روسی و ترکی در 24ساعته شبانه روز با اخلاق و رفتار مناسب پاسخگوی مسافران عزیز تور تفلیس 7 شب و 8 روز هستند.

امکانات هتل 4 ستاره جی ان جی تفلیس

هتل 4 ستاره جی ان جی تفلیس دارای 23 اتاق هستش که بعضی از اتاق ها دارای بالکن هستند . استادیوم ومجموعه ورزشی تفلیس فقط ده دقیقه فاصله با هتل داره که مسافران میتونن برای استفاده از وسایل ورزشی این مجموعه ورزشی استفاده کنند. از دیگر امکانات این هتل میتونیم به موارد زیر اشاره کنیم
رستوران , تراسفر فرودگاهی , آسانسور , خشکشویی , گاوصندوق برای نگهداری وسایل با ارزش مسافران , اینترنت رایگان در اتاقها , تهیه مطبوع در همه ی قسمتهای هتل , پارکینگ مخصوص مسافران , پذیرش 24 ساعته , اتو کردن لباس ها با هزینه , نظافت روزانه , خشکشویی با هزینه , صبحانه در اتاق , اتاق مخصوص افراد سیگاری , نور کافی در اتاق ها و راهرو هتل وجود داره. 

نکته

مسافران عزیزی که با تور لحظه آخری تفلیس هتل جی ان جی رو انتخاب میکنند, میتونن با اطلاع قبلی حیوانات خونگی خودشون رو در این سفر همراه خودشون ببرند.

فاصله هتل 4 ستاره جی ان جی تفلیس با جاذبه های شهر

شهر تفلیس پایتخت کشور گرجستان هستش و جاذبه های بسیارزیبا و دیدنی دراین شهر وجود داره که باعث شده مسافران این شهر رو انتخاب کنند و در طول سفراز جاذبه های شهر هم دیدن کنند. این هتل تا میدان آزادی تفلیس 8/6 کیلومتر فاصله داره, تا مرکز خرید تفلیس سنترال 8/5 کیلومتر مسیر باید طی بشه , واگر از هتل بخواین به روستاولی و سالن تئاتراپرای شهر برین باید 4  کیلومتر طی کنید. کاخ ریاست جمهوری و رود متحنی و کلیسای جامع سامبا 5/2 کیلومتر با هتل فاصله داره. در ضمن تا فرودگاه 19 کیلومتر فاصله داره که باید برای مسیر برگشت از هتل برنامه ریزی  داشته باشیم تا سر وقت به پروازمون برسیم. در ضمن در سفر به تفلیس پیشنهاد میکنیم که حتما از پل صلح تفلیس و برج ساعت تفلیس دیدن کنید.

سخن پایانی

مسافران تور تفلیس 7 شب و 8 روز که قصد سفر به شهر تفلیس و اقامت در هتل 4 ستاره جی ان جی رو دارن میتونن از طریق وب سایت هتل و یا آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت تماس بگیرید و قبل از سفر برای خود جا رزرو کنند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ