02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل دورا استانبول | dora Hotel استانبول

dora Hotel استانبول

استانبول
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Eskisehir Mah. Dolapdere Cad No:33 Sisli, Sisli, 34330 Istanbul,
تعداد اتاق: 119
توضیحات:

هتل 4 ستاره دورا استانبول

استانبول کلان شهری در کرانه دریای سیاه و دریای مرمره است. این شهر زیبا سالانه مقصد گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست. تور استانبول از ایران نیز طرفداران زیادی دارد. تور استانبول از اهواز، مشهد، تهران و شهرهای دیگر همواره برقرار بوده است. اگر به فکر سفری ارزان به استانبول هستید می توانید تور لحظه آخری استانبول را انتخاب کنید. اگر برای گذراندن تعطیلات به فکر اقامتی ویژه هستید تور لوکس استانبول را رزرو کنید و در هتل های 4 و 5 ستاره این شهر اقامت کنید. هتل 4 ستاره دورا استانبول یکی از هتل هایی است که میزان رضایت مسافران از اقامت در آن بالا بوده و امکانات بسیار خوبی را به مهمانان خود ارائه می کند.

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره دورا استانبول

هتل 4 ستاره دورا استانبول در محله دولاب دره قرار گرفته است. تا فرودگاه استانبول 36 کیلومتر راه است. تا میدان تکسیم استانبول 800 متر فاصله است و تا خیابان استقلال استانبول حدود 1 کیلومتر. ایستگاه مترو تکسیم در فاصله 600 متری هتل است و به راحتی می توانید با مترو به جاهای دورتر شهر دسترسی داشته باشید. تا مسجد ایاصوفیه استانبول 6 کیلومتر راه است. تا کاخ دلما باغچه استانبول هم فاصله ای حدود 1.6 کیلومتر است. تا موزه باستان شناسی استانبول حدود 7 کیلومتر راه است و کاخ توپکاپی استانبول نیز 7.5 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

امکانات هتل 4 ستاره دورا استانبول

هتل 4 ستاره دورا استانبول در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار دارد و امکانات رفاهی زیادی دارد؛ از جمله
پذیرش 24 ساعته
دستگاه خودپرداز
ترانسفر فرودگاهی با هزینه جداگانه
استخر
رستوران و کافی شاپ
پارکینگ رایگان
اینترنت رایگان
خدمات اسپا مجهز به حمام ترکی
سونا و جکوزی
باشگاه بدنسازی
امکانات ویژه معلولین
اتاق جلسه مجهز به فکس و فتوکپی
هتل 4 ستاره دورا استانبول 119 اتاق دارد. همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، یخچال، تلویزیون و تلفن، سشوار، گاوصندوق، حمام و لوازم بهداشتی هستند. اتاق ها به صورت زیر قابل رزرو کردن می باشند
اتاق های سوپریور دو تخته یا دو نفره (دبل یا توئین)
اتاق سوپریور سه تخته
سوئیت جونیورز با ظرفیت 4 نفر شامل 2 بزرگسال و 2 کودک
سوئیت خانوادگی با ظرفیت 5 نفر

سخن پایانی 

استانبول شهری تاریخی و در عین حال مدرن است که مراکز دیدنی فراوانی دارد. مثلاً قلعه یدیکوله استانبول که با میدان تکسیم 10 کیلومتر فاصله دارد. محله بالات استانبول نیز محله ای با ساختمان ها و خانه های رنگارنگ است که همیشه مورد توجه گردشگران بوده است. پیشنهاد ما تور استانبول 7 شب و 8 روز است که فرصت کافی برای بازدید از اماکن تاریخی شهر را داشته باشید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ