02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل روستاولی 36 تفلیس | rustaveli36 Hotel تفلیس

rustaveli36 Hotel تفلیس

تفلیس
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
آدرس: Rustaveli Avenue, 36, Tbilisi 1030 Georgia
تعداد اتاق: 36
توضیحات:

هتل 4 ستاره روستاولی 36 تفلیس

هتل 4 ستاره روستاولی 36 در مرکز شهر تفلیس قرار داره و برای مسافرانی که میخوان در هتلی با قیمت مناسب اقامت داشته باشن , گزینه مناسبی هستش.این هتل 36 تا اتاق داره که در تمام اتاق ها امکانات لازم وجود داره .در اطراف این هتل رستوران های متعددی وجود داره که انواع غذاها در آنها سرو میشود و اکثر مسافران تور تفلیس این رستوران ها را برای میل کردن غذا انتخاب می کنن.

امکانات هتل 4 ستاره روستاولی 36

در هتل 4 ستاره روستاولی 36 خدمات 24 ساعته در اتاق ها به مسافران داده می شود.این هتل رستوران نداره ولی در اطراف هتل رستوران های خوبی وجود داره که مسافران میتونن اونجا غذا بخورن. از دیگر امکانات این هتل میتونیم به  ترانسفر فرودگاهی , اینترنت رایگان ,سیستم سرمایشی و گرمایشی هم در اتاق ها و هم در لابی , سیستم تهویه مطبوع در تمام قسمت های هتل,امکانات چای ,خدمات لاندری,پارکینگ,خشکشویی,سالن بازی کودکان,مبلمان و تلویزیون هستش. باید توجه داشته باشین که در هتل تور دوچرخه سواری و اسب سواری وقایق رانی و ماهیگیری برگزار میشود. کارکنان هتل به زبان انگلیسی و گرجی تسلط دارند. در ضمن ساعت تحویل اتاق 12 میباشد و ساعت ورود به هتل 14 می باشد.

جاذبه های اطراف هتل 4 ستاره روستاولی 36

فاصله هتل 4 ستاره روستاولی 36 با اماکن توریستی تفلیس رو باید درنظر بگیریم و برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم تا بتونیم در این سفر استفاده مفید از زمانمون داشته باشیم وبه دیدن تمام جاهای دیدنی تفلیس بپردازیم.
فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی تفلیس 5/14 کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی جینو پارادایس10کیلومتر
فاصله هتل تا خانه اپرا پالیاشویی 102متر
فاصله هتل تا میدان آزادی تفلیس 1/1 کیلومتر
از دیگر جاذبه های اطراف هتل می توان به  باغ وحش تفلیس, آکادمی ملی علوم گرجستان, موزه ملی گرجستان, کلیسای جامع تثلیت تفلیس , قلعه ناریکالا تفلیس  اشاره کرد.

قیمت رزرو هتل 4 ستاره روستاولی 36

برای اطلاع از قیمت رزرو هتل 4 ستاره روستاولی 36 میتونید با وب سایت هتل در ارتباط باشید ویا با کارشناسان ما در راز آسمان پایتخت در ارتباط باشید و تور تفلیس 7 شب و8 روز رو انتخاب کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ