02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل گریسلند پوکت | phuket graceland Hotel پوکت

phuket graceland Hotel پوکت

پوکت
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
استخر ویژه کودکان
سالن بازی کودکان سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Patong, Kathu District, Phuket 83150, Thailand
تعداد اتاق: 600
توضیحات:

هتل 5 ستاره گریسلند پوکت

هتل ۵ ستاره گریسلند پوکت یکی از بزرگترین هتل های ساحل پوکت است که هر ساله میزبان تعداد بیشماری مسافر از سراسر دنیا است. این هتل با ارائه خدمات متعدد و داشتن اتاق لوکس و زیبا به مکانی رویایی جهت گذراندن تعطیلات تبدیل شده است. ویژگی های منحصر به فرد هتل ۵ ستاره گریسلند پوکت آنقدر متنوع و بسیارند که در این مقاله کوتاه نمی توان به همه آن ها اشاره کرد. این هتل در کنار ساحل پاتونگ و مشرف به دریای آندامان قرار دارد. این هتل علاوه بر امکانات و خدمات مهمان، دارای تور روزانه نیز می باشد. این بخش به دلیل بازدید روزانه از شهر قدیمی پوکت مورد توجه بسیاری از مسافران تور پوکت است.

امکانات رفاهی هتل ۵ ستاره گریسلند پوکت

ماساژ تایلندی
استخر روباز بزرگسالان
استخر کم عمق مخصوص کودکان
صرافی
آرایشگاه
بولینگ
کلاب کودکان
اجاره اتومبیل
کتابخانه
گاوصندوق
فضای سبز
سالن کنفرانس
سوئیت ماه عسل
مرکز تجاری جهت خرید سوغاتی
خدمات فرودگاهی
راهنمای تور
گشت روزانه با کشتی
اتاق مخصوص غیر سیگاری ها
هتل ۵ ستاره گریسلند پوکت دارای ۶۰۰ اتاق لوکس و زیبا با طراحی تایلندی است که از امکانات ذیل برخوردار می باشند

مینی بار
یخچال
تلویزیون و ماهواره
حمام
سشوار و اتو
تراس
چای و قهوه ساز
اینترنت رایگان
سیستم سرمایشی و گرمایشی
درون ساختمان هتل ۵ ستاره گریسلند پوکت یک سالن ورزشی و یک سالن بدنسازی وجود دارد که در آن ها پیشرفته ترین و مدرن ترین دستگاه های ورزشی قرار داده شده اند. همچنین چندین مربی ورزشی باتجربه در این دو مرکز مشغول تعلیم و آموزش هستند. سالن ورزشی کودکان، امکان اجاره دوچرخه، جکوزی، سونا بخار، سونا خشک، سالن اسپا و استخر از دیگر امکانات ورزشی هتل می باشند.هتل ۵ ستاره گریسلند پوکت دارای دو رستوران و دو بار است. در رستوران ها انواع غذاهای تایلندی و بین المللی  توسط سرآشپزانی ماهر طبغ می شوند. همچنین در طول هفته چندین جلسه آموزش آشپزی توسط این سرآشپزها برگزار می شود و مسافران می توانند در این جلسات شرکت کنند. در بارهای هتل انواع نوشیدنی های خنک و گرم سرو می شوند و مهمانان می توانند در لابی نیز از خدمات بارها بهرمند شوند.

قوانین هتل ۵ ستاره گریسلند پوکت 

اولین و مهم ترین قانون هتل ۵ ستاره گریسلند پوکت جلوگیری از ورود حیوانات خانگی است و مسافران نمی توانند در طول اقامت خود حیوانات خانگی شان را همراه داشته باشند. دیگر قانون مهم این هتل ساعت تحویل اتاق است. مسافران در ساعت ۲ بعدازظهر پذیرش شده و در ساعت ۱۲ ظهر باید اتاق را تحویل دهند.‌ ممنوعیت کشیدن سیگار در فضای داخلی هتل از دیگر قوانین مربوط به آن است.

مکان های دیدنی نزدیک به هتل

ساحل پاتونگ
شهر قدیمی پوکت
جاده بنگلا
بازار تازه بانزان
مجتمع بهشت پاتونگ
مجسمه بودای بزرگ 
و دیگر جاذبه های شهر ساحل کاتا و پارک ملی سیرینات را میتوان نام برد.    

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ