02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل حیات ریجنسی دبی | hyatt regency Hotel دبی

hyatt regency Hotel دبی

دبی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Al Khaleej Road | 103 Road, 16; P.O. Box 5588, Dubai 5588,United Arab Emirates
تعداد اتاق: 421
توضیحات:

هتل 5 ستاره حیات ریجنسی دبی

شهر دبی به دلیل جاذبه های بیشماری که دارد سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان است. مراکز اقامتی و هتل های این شهر در درجه های مختلف و با امکانات پیشرفته آماده پذیرش مسافران تور دبی هستند. هتل 5 ستاره حیات ریجنسی دبی یکی از هتل های محبوب و لوکس به شمار می آید که از امکانات تفریحی و رفاهی متعددی برخوردار است و از طرفی هم فاصله نزدیکی با مراکز تفریحی و گردشگری دارد.

معرفی هتل 5 ستاره حیات ریجنسی دبی (hyatt regency hotel)

هتل 5 ستاره حیات ریجنسی دبی در منطقه دیره واقع شده است. هتل دارای رستوران لوکس گردان، وای فای رایگان و پیست اسکیت روی یخ می باشد. از لحاظ موقعیت مکانی هتل با بازارهای معروف طلا و ادویه کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد.از مشخصه های اصلی این هتل واقع شدن در امتداد ساحل کورنیش، اتاق های لوکس با چشم انداز خلیج فارس، دسترسی راحت به موزه ها و مراکز تجاری و مراکز خرید است.

امکانات هتل 5 ستاره حیات ریجنسی دبی

هتل 5 ستاره حیات ریجنسی دبی برای مسافران تور لحظه آخری دبی امکانات بی نظیر و متنوعی ارائه می کند. اتاق های هتل ریجنسی از چشم انداز زیبای دریا برخوردارند. این هتل 421 اتاق دارد که برخی از اتاق ها قسمتی به عنوان منطقه نشیمن دارند. اتاق ها دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، وایفای رایگان، حمام اختصاصی با تجهیزات مدرن و بهداشتی، دلیوری خرید از سوپرمارکت (با پرداخت هزینه اضافی)، فروشگاه کوچک در محل، ترانسفر فرودگاه (با پرداخت هزینه اضافی)، ترانسفر در شهر (با پرداخت هزینه اضافی) و ... هستند.در هتل 5 ستاره حیات ریجنسی دبی انواع غذاهای سنتی امارات و غذاهای بین المللی وجود دارد.هتل دارای چند رستوران به نام های الدور، میاکو و دکیچن است که تمامی آنها دارای فضای ایده آل و مناسب هستند.
رستوران الدوار که یکی از بهترین رستوران های شهر دبی است که به صورت گردابی است که در سقف این هتل قرار دارد. شما می توانید هنگام صرف غذا از مناظر فوق العاده شهر و منظره برج خارق العاده دبی لذت ببرید.کافی شاپ دلی بیتس هم در این رستوران واقع شده که انواع قهوه های عربی، کروسانت و کلوچه، سالاد و کیک های خانگی و انواع ساندویچ را سرو می کند.رستوران میاکو در هتل حیات ریجنسی برای مهمانان غذاهای ژاپنی لذیذ از قبیل سوشی، تپانیاکی و ... را سرو می کند.هتل 5 ستاره حیات ریجنسی دبی دارای یک باشگاه مدرن و زمین تنیس، زمین بسکتبال، پیاده روی، باشگاه ایروبیک، استخر  و بهره مندی از کلاس های شنا، آرایشگاه، بالکن آفتاب گیر، سونا و جکوزی است.

فاصله هتل 5 ستاره حیات ریجنسی دبی تا جاذبه های گردشگری

·        بازار طلا: ۱.۱ کیلومتر
·        موزه دبی: ۱.۸ کیلومتر
·        مرکز خرید بورجومن: ۲.۷ کیلومتر
·        پارک کریک: ۴.۶ کیلومتر
·        مرکز خرید دیره سیتی: ۴.۱ کیلومتر
·        ساحارا: ۷.۱ کیلومتر
·        دبی مال: ۹.۳ کیلومتر
·        برج خلیفه: ۹.۵ کیلومتر
·        پارک صفا: ۱۱.۸ کیلومتر

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ