02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل شرایتون تفلیس | sheraton tbilisi Hotel تفلیس

sheraton tbilisi Hotel تفلیس

تفلیس
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Telavi Street 20, 0103 Tbilisi City, Georgia
تعداد اتاق: 220
توضیحات:

هتل 5 ستاره شرایتون تفلیس

هتل 5 ستاره شرایتون تفلیس در دو کیلومتری میدان آزادی شهر قرار داره و به عنوان یکی از بهترین هتل های شهر تفلیس هستش که سالانه مسافران زیادی با تور تفلیس در این هتل اقامت می کنن . به علت نزدیکی به جاذبه های شهر ما این هتل رو به شما پیشنهاد میکنیم.

فاصله هتل 5 ستاره شرایتون با جاذبه های شهر

فاصله هتل شرایتون تا فرودگاه بین المللی تفلیس 13 کیلومتر هستش و فاصله هتل تا تئاتر روستاولی 5/3 کیلومتر هستش و فاصله هتل تا تئاتر اپرا و باله تفلیس 6/3 کیلومتر هستش. از دیگر جاذبه های نزدیک هتل شرایتون کلیسای متحنی که تنها 3 دقیقه فاصله با هتل داره و قلعه ناریکالا که با 14 دقیقه پیاده روی بهش می رسین,هستش. کاخ ریاست جمهوری تفلیس , باغ وحش تفلیس ,کلیسای سیونی , پل صلح تفلیس , میدان قهرمانان تفلیس هم از دیگر جاذبه های نزدیک به هتل هستند. در ضمن ما به شما مسافران سرزمین گرجستان پیشنهاد میکنیم که از آتشگاه تفلیس و مسجد جامع تفلیس حتما دیدن کنید.

امکانات هتل 5 ستاره شرایتون

5 ستاره شرایتون 220 اتاق داره که شامل اتاق های خانوادگی, اتاق های بدون سیگار,اتاق های vip,اتاق های مخصوص روج ها هستش.کارکنان هتل با رفتار مناسب و مسلط به زبان های روسی و گرجی و انگلیسی پذیرش 24 ساعته دارند. از دیگر امکانات هتل میتوان به موارد زیر اشاره کرد

رستوران
نظافت روزنامه
سیستم تهویه مطبوع
پارکینگ
ماساژ
صرافی
فکس
کپی
سرویس بهداشتی فرنگی
سونا و جکوزی
استخر
باشگاه بدنسازی
اینترنت رایگان
بار
کافی شاپ
امکانات معلولین
صندوق امانات

قیمت رزرو هتل 5 ستاره شرایتون

قیمت رزرو هتل 5 ستاره شرایتون با توجه به متفاوت بودن نوع اتاق ها با هم فرق دارن برای اطلاع از قیمتهای رزرو اتاق در هتل میتونید با وب سایت هتل در ارتباط باشید و یا برای سفر با تور تفلیس 7 شب و 8 روز با کارشناسان ما در راز آسمان پایتخت تماس بگیرید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ