02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل صفوی اصفهان | safavi Hotel اصفهان

safavi Hotel اصفهان

اصفهان
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور پارکینگ صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: اصفهان در خیابان فلسطین
تعداد اتاق: 38
توضیحات:

هتل 3 ستاره صفوی اصفهان

سالانه گردشگران زیادی همراه با تور اصفهان یا به صورت شخصی به شهر زیبا و بزرگ اصفهان سفر میکنند. در سال ۱۳۸۶ هتل ۳ ستاره صفوی اصفهان در خیابان فلسطین تاسیس شده است. هتل ۳ ستاره صفوی اصفهان دارای هفت طبقه بوده و معماری آن از نوع سنتی ایرانی است. هتل صفوی اصفهان دارای 38 اتاق است. اتاقهای آن در طبقات اول تا پنجم قرار دارند. هتل صفوی اصفهان با داشتن معماری سنتی ایرانی محیطی زیبا و دلنشینی را برای مسافران فراهم میکند.

امکانات هتل ۳ ستاره صفوی اصفهان 

هتل ۳ ستاره صفوی اصفهان یک هتل سه ستاره است. شما عزیزان در زمان اقامت در این هتل زیبا می‌توانید به رستوران‌های ایرانی و کافی شاپ‌ها دسترسی داشته باشید. از خدمات هتل صفوی اصفهان می‌توان به خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، روم سرویس و گشت اشاره کرد. از دیگر امکانات هتل ۳ ستاره صفوی اصفهان می‌توان به یخچال و تلویزیون، سرویس ایرانی و فرنگی، تلفن و اینترنت اشاره کرد. همچنین هتل صفوی اصفهان دارای نمازخانه، پارکینگ، لابی و اینترنت در لابی می‌باشد.

محل قرارگیری هتل ۳ ستاره صفوی اصفهان

هتل ۳ ستاره صفوی اصفهان در یک کیلومتری کاخ هشت بهشت و کاخ عالی قاپو قرار دارد. با اقامت در این هتل، گردشگران میتوانند به راحتی به مناطق گردشگری اصفهان دسترسی داشته باشند. هتل صفوی اصفهان به بناهای تاریخی مانند نقش جهان، مسجد شیخ لطف الله، مسجد امام، عمارت عالی قاپو و بازار اصلی، سی و سه پل و کاخ چهلستون و سایر آثار تاریخی دیگر نیز دسترسی دارد. همچنین نزدیک به مراکز تجاری و اداری برای خرید می‌باشد.

سایر امکانات هتل

هتل صفوی اصفهان دارای امکانات زیر است:

روزنامه، آسانسور، پرینتر، صرافی، فکس، فتوکپی، کافیشاپ، فضای سبز، اتاق چمدان
 پله اضطراری، تاکسی سرویس، زنگ هشدار، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات
 چایخانه سنتی، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی

جمع‌ بندی 

بسیاری از افرادی که با تور زمینی اصفهان و تور هوایی اصفهان به شهر اصفهان سفر میکنند نمیدانند که کدام هتل را انتخاب کنند تا به مراکز تجاری و تاریخی اصفهان نزدیک باشند. هتل ۳ ستاره صفوی اصفهان در چهارراه فلسطین و ابتدای خیابان فلسطین واقع شده است. موقعیت جغرافیایی این هتل به گونه‌ای است که گردشگران به راحتی می‌توانند به بازار و مکان‌های دیدنی و جذاب اصفهان دسترسی داشته باشند. سفر با تور این امکان را به شما می‌دهد تا از تخفیفات بسیار خوبی برای اقامت در این هتل برخوردار شوید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ