02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل جوورا دبی | gevora Hotel دبی

gevora Hotel دبی

دبی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 101 Sheikh Zayed Rd - Trade Centre - DIFC - Dubai - United Arab Emirates
تعداد اتاق: 528
توضیحات:

هتل 4 ستاره جوورا دبی

هتل 4 ستاره جوورا دبی بلندترین و مرتفع‌ترین هتل دبی، خاورمیانه و جهان است. با همین وصف ساده، چه پیشنهادی می‌تواند شگفت‌انگیزتر از پیشنهاد تور امارات و اقامت در این هتل باشد؟ تجربه‌ی زندگی چند روزه در شهر دبی که با سرعتی وصف‌ناپذیر به سوی تکنولوژی و مدرنیته در حرکت است، خود یک تجربه‌ی خارق‌العاده است. اگر اقامت در هتل جوورا نیز به این تجربه‌‌ی گرانبها افزون شود چیزی دست‌نیافتنی را در زندگی شخصی از آنِ خود کرده‌اید. گام برداشتن و استراحت و لم دادن در میان ابرهای مشرف بر خلیج پهناور و نیلگون فارس بی‌نظیر خواهد بود. لذت شنا کردن و بهره‌مندی از خدمات سونا و جکوزی و سالن‌های اسپا و ماساژ، با چشم‌انداز آسمان‌خراش‌های دبی دل هر جهانگردی را به دست می‌آورد. این هتل 2 استخر در طبقه‌ی دوازدهم دارد، با انواعی از نوشیدنی‌ها در حاشیه‌ی استخر و چترهای آفتابگیر و کلوپ سلامت. صبحانه‌‌ی هتل با تنوع بی‌نظیرش هر روز صبح مهمانان و مسافران تور دبی با پرواز امارات را با آیتم‌های جدید در منو سورپرایز می‌کند.

امکانات رفاهی و تفریحی در هتل 4 ستاره جوورا دبی

هتل 4 ستاره جوورا دبی یک هتل 4 ستاره‌ی مجلل است و در آن چیزی نیست که نیاز داشته باشید اما مهیا نباشد. این هتل در منطقه شیخ زائد واقع شده است. 77 طبقه و 528 اتاق در بلندترین هتل دنیا که خودش یک آسمانخراش زیباست آماده‌ی میزبانی کردن از مسافران تور لحظه آخری دبی است. این هتل اتاق‌های متنوع و مناسب برای همه‌ی علایق و سلایق دارد. اتاق‌های دو تخته، سه تخته، و سوئیت‌های بزرگ واحدهای اقامتی این هتل را تشکیل می‌دهند. اتاق‌های دو تخته با آشپزخانه‌ی جدا، فضای خوابِ بزرگ، 2 سرویس و یک حمام کاملا احساس در خانه بودن را در ذهن ساکنین تداعی می‌کند. اغلب اتاق‌ها بالکن‌های بزرگی رو به آسمان‌خراش‌های مهم و نمادین شهر دبی همچون برج خلیفه دارند.

گمان می‌کنید اگر اتاق محل اقامت‌تان را در طبقه‌ی چهل و دوم انتخاب کنید چقدر طول می‌کشد که به آن برسید و استراحت کنید؟ تنها 2 دقیقه. چرا که تعداد 6 آسانسور فوق سریع و مدرن شما را از طبقه‌ی همکف به آخرین طبقات هتل می‌رساند.هتل جوورا یک مرکز تجاری در طبقه دوازدهم دارد که نیازهای ساکنین هتل را برای خرید از هر نوع و دسته‌ای برطرف می‌کند. در همین مرکز تجاری، اتاق جلساتی برای حداکثر 12 نفر افراد شرکت کننده نیز در نظر گرفته شده است. در تمام نقاط هتل شامل سرسرای اصلی، لابی، راهروها و اتاق‌ها از اینترنت پر سرعت رایگان برخوردار خواهید بود. همچنین این هتل پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، تاکسی سرویس، لاندری، سالن بیلیارد، مینی بار، خدمات معلولین و پارکینگ را نیز داراست. اتاق‌های هتل نیز تمامی امکاناتِ به‌روزی که نیاز خواهید داشت را ارائه می‌کنند. این هتل رستوران‌هایی سرآمد در عرصه‌ی بین‌المللی دارد. «Gevora Kitchen» که انواع غذاهای ملی و بین‌المللی را برای مهمانان سرو می‌کند. «Level Twelve» که انواع غذاهای مدیترانه‌ای را طبخ می‌کند. «Pool Bar» در کنار استخر قرار دارد و با انواع میان‌وعده‌های سالم و نوشیدنی‌های گوارا از مهمانان پذیرایی می‌کند. «Highest View» نیز روی پشت‌بام هتل قرار گرفته و چشم‌اندازی وسیع و استثنایی از شهر دبی را جلوی چشم شما می‌گذارد.

فاصله‌ی هتل 4 ستاره جوورا تا نقاط مهم شهر و جاذبه‌های شهر دبی

هتل 4 ستاره جوورا دبی تا فرودگاه بین‌المللی دبی 9 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از مرکز خرید بلوار مال 8/0 کیلومتر و تا دبی مال 7/1 کیلومتر فاصله دارد. فاصله‌ی هتل تا برج خلیفه 8/1 کیلومتر و تا هتل برج العرب و ساحل آن 2/12 کیلومتر است. تور دبی با پرواز فلای دبی فقط یک گام تا رسیدن به بلندترین هتل دنیاست و شما هم یک گام کوچک تا رزرو این تور فاصله دارید! این گام را با آسودگی بردارید و دبی را بر فراز ابرها تجربه کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ