02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل سنترال ارمنستان | central Hotel ارمنستان

central Hotel ارمنستان

ارمنستان
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
جکوزی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 7, 1 Zakyan St, Yerevan 0010, Armenia
تعداد اتاق: 26
توضیحات:

هتل 4 ستاره سنترال ایروان

گلِ سرسبد هتل‌های ارمنستان و شهر ایروان، هتل 4 ستاره سنترال ایروان است. این هتل با بهره‌گیری از الگوهای آرکی‌تایپ و کهن منطقه‌ی قفقاز و ترکیب آن‌ها با متریال‌های لوکسِ ساختمانی، یک معماری شکوهمند را برای حفظ منزلت و شانِ مشتریان خود و همچنین مهمانان تور ارمنستان به وجود آورده است. این هتل زیبای منطقه‌ی کنترون، هتلی است که می‌توان مجموع امکانات و محاسن هتل‌های دیگرِ ایروان را در آن مشاهده کرد و بهره جست. به قول معروف آنچه خوبان همه دارند را هتل سنترال ایروان یک‌جا دارد. موقعیت عالی به نقاط مهم و مرکزیِ شهر ایروان و واحدهای اقامتی بسیار مجهز و راحت از این جمله‌اند. همینطور چشم‌انداز فوق‌العاده به شهر، و دارا بودن خدمات لوکسی که هتل‌های مجلل ارائه می‌دهند نیز از مزایای هتل سنترال است. مسافرین سال‌های گذشته‌ی ، هتل سنترال را یک هتل معمولی نمی‌بینند. بلکه آن را یک هتل همه‌چیز تمام به شمار می‌آورند که درست به اندازه‌ی خانه‌ی پدری، راحت و دلپذیر و باشکوه است.
میزان رضایتمندیِ بالای مسافرین سال‌های قبل، هتل خوشنام واقع در خیابان زاکایان شهر ایروان را از دیگر هتل‌های این شهر متمایز می‌سازد. این هتل 4 ستاره در قلب شهر تاریخی ایروان، 26 اتاق بزرگ برای پذیرایی از مهمانان تور لحظه آخری ارمنستان دارد. 26 اتاق مجهز و با تمامی امکانات که به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد احساس فقدان یا کمبودی را در مدت اقامت خود حس کنید. مسجد آبی که نام دیگرش بلوماسک شهر ایروان است نیز از پنجره‌ی برخی اتاق‌ها دیده می‌شود و منظره‌ای بی‌نظیر از ایروان را مشاهده خواهید کرد. این هتل، استخر سرپوشیده‌ای دارد که خدمات حرفه‌ای ماساژ و اسپا را ارائه می‌کند.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل 4 ستاره سنترال ایروان

هتل سنترال ایروان برای افراد خوش‌خوراک نیز بسیار ایده‌ال است. چرا که از این هتل تا رستوران‌هایی که غذای شرقی سرو می‌کنند فاصله‌‌ی چندانی نیست. دو رستورانِ ساکورادا و رستوران سوشی توریا در ارمنستان، در نزدیک‌ترین موقعیت نسبت به هتل واقع شده‌اند. هتل سنترال، اینترنت رایگان، خدمات فتوکپی و فکس، صبحانه‌ی سلف سرویس بسیار متنوع، امکانات ویژه‌ی افراد معلول و سالمندان را به سادگی در اختیارتان می‌گذارد. همینطور این هتل از سالن‌های برگزاری جلسات، شاتل فرودگاهی، پارکینگ خصوصی و خدمات خشک‌شویی و اتوکشی بهره‌مند است. واحدهای اقامتی نیز سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، مینی بار، سشوار، حمام خصوصی، میز کار، گاو صندوق، قهوه‌ساز و کتری دارند. همچنین همه‌ی اتاق‌ها به میز آرایش، میز اتو و دستگاه اتو، کمد و مبلمان کامل مجهزند. بنابراین مطمئن باشید در هتل سنترال چیزی کم نخواهید داشت.

فاصله‌ی هتل 4 ستاره سنترال ایروان تا نقاط مهم شهر و جاذبه‌های ایروان

فاصله‌ی هتل سنترال ایروان تا میدان جمهوری ایروان 300 متر و از موزه‌ی تاریخ ارمنستان تنها 400 متر است. این هتل از پارک عشاق 1/4 کیلومتر فاصله دارد. فاصله‌ی فرودگاه بین‌المللی ایروان تا هتل سنترال نیز 8/9 کیلومتر است. این هتل تا ورزشگاه هرازدان 1/3 کیلومتر و تا مسجد کبود شهر ایروان نیز 400 متر فاصله دارد. همچنین رودخانه شناخته شده‌ی هرازدان هم که یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های طبیعی ایروان است، در 3 کیلومتری از هتل واقع شده است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ