02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل د تاور پلازا دبی | the tower plaza dubai Hotel دبی

the tower plaza dubai Hotel دبی

دبی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Sheikh Zayed Road, Opp. Emirates Towers, Metro Station - TC - Dubai - United Arab Emirates
تعداد اتاق: 401
توضیحات:

هتل 5 ستاره د تاور پلازا دبی

هتل 5 ستاره د تاور پلازا دبی یکی از هتل‌های درجه یک و فوق مدرن در خیابان شیخ زائد دبی است که می‌توان گفت مهم‌ترین خیابان دبی می‌باشد. هتل تاور پلازا در سالهای قبل با نام هتل میلینیوم پلازا شناخته میشده و امروزه گردشگران این هتل را به هر دو نام می‌شناسند. هتل تاور پلازا همانگونه که از نامش برمی‌آید، یکی از آسمانخراش‌های شهر دبی است. این هتل از جمله‌ی بلندترین و مرتفع‌ترین هتل‌های دنیاست. پنجره‌ها و تراس‌ها و بهارخواب‌های هتل تاور پلازا مشرف به کاخ زعبیل و ساحل زیبای جمیراست. بنابراین در این هتل، شهر دبی زیر پای مسافران تور امارات و تور لحظه آخری دبی است! هتل تاور پلازا دبی هتلی مجلل و با خدماتی در کلاس جهانی به شمار می‌آید. اگر مسافران دبی تصمیم داشته باشند قرار کاری، دوران ماه عسل، یا سفرهای تفریحی خود را در هتلی سپری کنند که نسبت به امکاناتش از ارزش بالایی برخوردار باشد بدون شک هتل تاور پلازا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و پیشنهادی طلایی برای مسافران دبی خواهد بود.

هتل 5 ستاره د تاور پلازا، نزدیکترین موقعیت به برندهای لوکس

سفر به دبی به خودیِ خود سفری هیجان‌انگیز و پر شور است و اقامت در بلندترین برج‌های آن  بر شور و شوق سفر می‌افزاید. هتل د تاور پلازا دبی یک هتل 5 ستاره‎‌ی فوق مدرن است که خدمات خود را در 65 طبقه و 398 اتاقی که دارد ارائه می‌کند. این هتل در سال 2011 ساخته شده و در سال 2018 مورد بازسازی قرار گرفته و مجددا آماده‌ی پذیرایی باشکوه از مهمانان کشور امارات شده است. این هتل در مرکز شهر دبی و در نزدیکترین موقعیت به فروشگاه‌های برندهای لوکسی همچون Cartier قرار گرفته است. علاوه بر این، ایستگاه متروی برج‌های امارات نیز دقیقا روبروی هتل قرار دارد. بدین‌جهت این هتل دسترسی بسیار آسانی به مراکز خریدِ معتبرترین برندها دارد. این هتل در پشت بام، استخر روبازی با چشم‌اندازی تماشایی دارد که سالن ماساژ و اسپا نیز در کنار آن واقع است. این سالن با نام inifity شناخته می‌شود و اگر بعد از شنا تمایل به ریلکس کردن داشته باشید می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک از خدمات آن بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی و رفاهی در هتل 5 ستاره د تاور پلازا دبی

هتل 5 ستاره د تاور پلازا دبی به منظور آسایش و راحتی صاحبان مشاغل، 12 اتاق مدرن کنفرانس و جلسه را در هتل دایر کرده است. البته چنین امکانی از یک هتل مجلل و سوپر لوکس نیز دور از انتظار نیست. مسافرین تور دبی با پرواز فلای دبی و تور دبی با پرواز امارات در طول اقامت خود به اینترنت وای‌فای رایگان هتل متصل خواهند بود. هتل تاور پلازا دارای دو رستوران مهم و مطرح در کلاس جهانی است. رستوران «مترو» برای وعده‌های صبحانه، نهار و شام غذا سرو می‌کند. منوی ویژه‌ی کودکان نیز موجود است. کافه «آتریوم» نیز بصورت 24 ساعته با انواع نوشیدنی‌ها از مهمانان هتل پذیرایی می‌کند. متراژ اتاق‌های هتل از 34 متر مربع شروع می‌شود و کلیه‌ی آن‌ها به تجهیزات روز مجهزند. از جمله امکانات واحدهای اقامتی هتل می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، نشیمن، تلویزیون و مینی‌بار اشاره کرد. همچنین تعدادی از اتاق‌ها به شهر چشم‌انداز دارند و در همه‌ی آنها یک حمام بزرگ با دوش و وان جدا تعبیه شده است.

فاصله‌ی هتل د تاور پلازا دبی تا جاذبه‌ها و نقاط مهم شهر دبی

هتل 5 ستاره د تاور پلازا دبی از فرودگاه بین‌المللی دبی 7/8 کیلومتر فاصله دارد. این هتل تا دبی مال و برج خلیفه دبی 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد. هتل تاور پلازا 1/15 کیلومتر تا مرکز خرید امارات و 8/1 کیلومتر تا مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ