02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل البندر روتانا کریک دبی | al bandar rotana - creek Hotel دبی

al bandar rotana - creek Hotel دبی

دبی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Baniyas Rd - Deira - Riggat Al Buteen - Dubai - United Arab Emirates
تعداد اتاق: 190
توضیحات:

هتل 5 ستاره البندر روتانا کریک دبی

در سفرهای پیشین خود به دبی، این شهر را چگونه دیده‌اید؟ دوست دارید شهر بندریِ دبی را از فراز هتل البندر روتانا کریک ببینید؟ در صورتی که این اتفاق بیفتد جلوه‌ی دیگری از زیبایی‌های دبی در برابر نگاه شما قرار می‌گیرد که احتمالا تا پیش از آن هرگز ندیده‌اید. هتل 5 ستاره البندر روتانا کریک دبی در کنار کریک دبی واقع شده است. کریک همان خور یا نهرِ معروف و زیبای شهر دبی است که روزانه ده‌ها لنج کوچک سنتی و قایق مدرن تندرو بر روی آن در حرکتند. کریک دبی آنقدر زیباست که محفلی برای دورهمی‌های شبانه در دبی محسوب می‌شود. دلفیناریوم دبی نیز در پارک کریک قرار دارد و بسیاری از مسافران این شهر از آن دیدن می‌کنند. مهمانان هتل روتانا این شانس را دارند که در کنار این نهر زیبا صدها و بلکه هزاران عکس به یادگار ثبت کنند. قایق‌سواری بر روی کریک دبی در مشت شماست! کافیست که از طریق رزرو تور دبی با پرواز فلای دبی یا رزرو تور دبی با پرواز امارات با ما همراه شوید.

هتل 5 ستاره البندر روتانا، مکانی فوق‌العاده برای استراحت حین سفر کاری

هتل 5 ستاره البندر روتانا کریک دبی همان هتلی است که مهمانان می‌توانند ضمن برگزاریِ قرارهای ملاقات خود در بالاترین سطح امکانات، از اوقات فراغت نیز لذت ببرند. در این هتل امکان برگزاری قرار‌های شغلی و جلسات کاری به صورت کنفرانس در اتاق‌های جلسات فراهم است. 6 اتاق جلسه‌ در این هتل با تمامی امکانات و آخرین تکنولوژی روز برای صاحبان مشاغل مختلف و اهالیِ کسب و کار مهیاست. هتل روتانا به مرکز تجارت جهانی دبی و همچنین به منطقه‌ی دیپلماتیک دبی بسیار نزدیک است. همین موضوع به تنهایی اهمیت این 6 اتاق جلسه و استقبالی که از آن‌ها می‌شود را به خوبی نشان می‌دهد. این هتل 5 ستاره‌ی فوق مدرن با 190 اتاق و ارتفاع 18 طبقه چشم‌اندازی کم‌نظیر را به مهمانان خود هدیه ‌می‌د‌هد. هتل روتانا با رستوران‌های مجلل از مسافران تور امارات پذیرایی می‌کند. رستوران مورگانز گستروپاپ با غذاهای بریتانیایی، رستوران گستو با غذاهای ایتالیایی، رستوران وانیلا، رستوران نمک و فلفل و همینطور رستوران دیک پول از جمله‌ی این رستوران‌ها هستند.

امکانات رفاهی و تفریحی در هتل 5 ستاره البندر روتانا کریک

هتل 5 ستاره البندر روتانا کریک دبی در یک موقعیت عالی و در خیابان مهم بنی‌یاس واقع شده است. این موقعیت باعث شده که هتل فاصله‌ی بسیار نزدیکی با کلوپ گلف دبی داشته باشد. همچنین دلفیناریوم دبی و مرکز موسیقی زنده در دبی نیز نزدیک به هتل روتانا واقع شده‌اند. با شرکت در تور لحظه آخری دبی لحظه‌ای نیست که حوصله‌‌ی شما سر برود یا چیزی برایتان تکراری باشد. با تجربه‌هایی مواجه می‌شوید که همه جدید و شگفت‌آورند! هتل روتانا نهایت این شگفتیِ بی‌بدیل است. امکاناتی که در واحدهای اقامتی این هتل زیبا در اختیارتان خواهد بود، شما را کاملا راضی و خشنود می‌کند. این اتاق‎‌ها به کمد لباس، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، وسایل اتوکشی، کتری برقی، کاناپه، فضای نشیمن، تلویزیون و تلفن مجهز شده‌اند. همچنین در داخل اتاق‌ها حمام اختصاصی با امکاناتی نظیر دوش، وان، توالت فرنگی، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی و آرایشی نیز وجود دارد. تمام اتاق‌های هتل روتانا از منظره‌ی کریک دبی بهره‌مندند و یا بسوی آسمانخراش‌های دیدنی دبی چشم‌انداز دارند.

فاصله هتل البندر روتانا کریک تا نقاط مهم شهری و جاذبه‌های دبی

هتل 5 ستاره البندر روتانا کریک از برج ساعت دیره حدود 4/1 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از موزه دبی6/5 کیلومتر و از پارک تفریحی گاردن گلو 5/6 کیلومتر فاصله دارد. همچنین بازار بزرگ دبی مال در 6/10 کیلومتری از هتل روتانا واقع است.  فاصله‌ی هتل البندر روتانا از فرودگاه بین‌المللی دبی فقط 9 کیلومتر است و در عرض چند دقیقه می‌توان با ترانسفر فرودگاهی این مسیر را طی کرد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ