02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

راهنمای سفر به آنتالیا

13 اردیبهشت ، 1402
راز آسمان پایتخت

سفر به آنتالیا

دلایل زیادی برای بازدید از مشهورترین شهر پر رفت و آمد ترکیه وجود دارد. با داشتن آثار تاریخی قدیمی و زندگی شبانه و غنی مدرن ، ترک ها و خارجی ها به طور یکسان عاشق مکان آرامش بخش آنتالیا در کنار دریای مدیترانه هستند. در راهنمای سفر به آنتالیا به شما مکان های دیدنی و تاریخی آنتالیا را معرفی می‌کنیم.

rahnamayesafarbantalya

دلیل برای سفر به آنتالیا

1. زندگی تفریحی لوکس: دو منطقه اصلی برای انتخاب در آنتالیا وجود دارد: بلک و لارا. قیمت ها به طور کلی بین 300-3000 (لیرترک) در شب متغیر است.
2. Kaleici : این مرکز تاریخی قدیمی پر از مغازه ها ، هتل ها و معماری زیبا است.
3. آبشارهای دودن : این آبشار ها ، به دلیل ایستگاه بازیافت آب ، به طرز چشمگیری از صخره ای به دریای مدیترانه فرو میریزند.
4. دروازه هادریان : این سه دروازه برای تجلیل از بازدید امپراتور هادریان از شهر در سال 130 میلادی ساخته شده است
5. Köprülü Canyon : این پارک ملی ترکیه ، که در سال 1973 افتتاح شد ، بسیاری از مسیرها ، حفره ها و دره ها را برای اکتشاف ارائه می دهد.

شهر قدیمی مارینا آنتالیا

این شهر بندری قدیمی شامل قایق های بسیاری است که بی سر و صدا که به آرامی تکان می خورند و منتظر بادبان هستند. بسیاری از رستوران های محلی وجود دارند که منظره ای خیره کننده از دریای دریا را ارائه می دهند ، جایی که مسافران می توانند در آن استراحت کرده و از غذاهای دریایی تازه لذت ببرند. در یکی از قایق های تجاری کروز که اجاره داده می شوند سوار شوید. شما می توانید از میان قایق های خصوصی ، لوکس یا قایق های عمومی که سفرهای کوتاه تر و 2 ساعته برای بازدید کنندگان ایده آل دارند ، یکی را انتخاب کنید. از بالابر ها برای رفتن به سکو و مشاهده منظره بینظیر استفاده کنید.

marinacity

دروازه هادریان آنتالیا

Entering A Wrinkle In Time دروازه هادریان بنایی خیره‌ کننده است که قدمت آن به سال 130 میلادی برمی‌گردد و به منظور گرامیداشت بازدید امپراتور هادریان ساخته شده است. دروازه هادریان علاوه بر اینکه یک یادگار زیبا است ، ورودی Kaleici، محله تاریخی و جذاب آنتالیا را نشان می دهد. دروازه هایی که به زیبایی ساخته شده اند و بخشی از دیوارهای بیرونی شهر بوده و ثابت می کند که تاریخ چیزی بیش از کلمات در یک کتاب است - شهروندان باستان زمانی در اینجا زندگی می کردند ، که بناهای تاریخی آنها ماندگار شده است. این دروازه ها به دو برج وصل می شوند ، که در دوره های مختلف سلاطین سلجوقی به طور مستقل در دوره های مختلف ساخته شده اند.

hadreyanos

آبشار دودن در دریای مدیترانه

این مجموعه زیبا از آبشارها که 7.5 مایل در شمال شرقی شهر آنتالیا واقع شده است، فقط از عجایب طبیعی است. آنها پناهگاهی برای حیوانات وحشی محلی و پرندگانی هستند که در کنار آب لانه می گیرند. این گروه از آبشارها بخشی از یک ایستگاه بازیافت آب محلی هستند و با آبشارهای مصنوعی باعث توزیع آب به منطقه می شوند. برای دیدن آبشارهای نزدیک و شخصی ، بازدید کنندگان می توانند با یک قایق از بندر آنتالیا سفر کرده و از پارک اطراف آن دیدن کنند.

موزه آنتالیا

موزه باستان شناسی بزرگ آنتالیا با بیش از 5،000 اثر هنری با مساحتی بیش از 7000 متر مربع ، نه تنها یکی از بزرگترین موزه های ترکیه بلکه ثروتمندترین آن است. این مجموعه ترکیبی از سالن های نمایشگاهی ، باغ ها و گالری های هوای آزاد و همچنین مکانهای کاوشگر زنده در امتداد نوار ساحلی طولانی مدیترانه است. این بدان معنی است که زیبایی تا آنجا که چشم می بیند گسترش می یابد و بوی تاریخ در هوا پراکنده شده است. 13 نمایشگاه دائمی در معرض نمایش هنرها ، صنایع دستی ، تندیس ها ، ویرانه ها ، آثار باستانی ، نقشه ها و موارد دیگر قرار دارد.

dudenantalya

Aspendos آسپندوس آنتالیا

امروز ، این تئاتر با جشنواره بین المللی سالن های اپرا و باله Aspendos ، با همکاری های بین المللی بین شرکت های اپرا و باله از سراسر جهان برگزار می شود. وقت آن رسیده که با آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت به آنتالیا سفر کنید و از جاذبه های آنتالیا لذت ببرید.

aspendosantalya

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ