02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

بیمه ویزای شینگن

25 اردیبهشت ، 1402
راز آسمان پایتخت

بیمه ویزای شینگن - بیمه مسافرتی اروپا برای ویزای شینگن

هنگام بازدید از اروپا ، مسافران باید  بتوانند در صورت بروز حادثه ، آسیب دیدگی یا هر اتفاق ناگهانی دیگر ، خدمات پزشکی را تحت پوشش و خدمات مالی خود قرار دهند. برای مراقبت از هزینه های غیر منتظره ای که هنگام مسافرت به وجود می آیند ، داشتن بیمه مسافرتی شنگن اثبات شده که می تواند به مسافران از طریق پشتیبانی مالی کمک کند تا بدون نگرانی سفر خود را با آسایش ادامه دهند.

بیمه ویزا شنگن

الزامات بیمه ویزای شینگن

بیمه پزشکی ویزای شینگن باید معیارهای زیر را داشته باشد :

دست کم پوشش حداقل 30،000 یورو (معادل 34،000 دلار)
این بیمه باید تمام کشورهای عضو منطقه شینگن را در برگیرد
این بیمه باید هزینه های احتمالی مربوط به بازگشت به کشور را به دلایل پزشکی ، توجه فوری به مراقبت های بهداشتی و یا معالجه اورژانسی در بیمارستان یا مرگ را پوشش دهد.

دو شرکت بیمه مسافرتی Europ Assistance و AXA گواهی بیمه اجباری لازم را هنگام درخواست ویزای شنگن ارائه می دهند. اگرچه بیمه درمانی مسافرتی برای تمام مسافران اروپا ارشمند است ، اما همه افراد ملزم به داشتن آن نیستند. بیمه نامه سفر فقط برای مسافرانی که نیاز به درخواست ویزای شینگن دارند الزامی است.

این گروه از مسافران همیشه موظف هستند بدون توجه به اینکه برای کار ، گردشگری ، تحصیل ، تعطیلات یا به دلایل دیگری به آنجا بروند ، پوشش مورد نیاز خود را برای کل دوره اقامت خود در اروپا داشته باشند.مسافران ارجی که به اروپا سفر می کنند و از سفر بدون ویزا به منطقه شینگن لذت می برند ، با اینکه از آنها خواسته نشده ، در صورت تمایل می توانند و در حالی که بسیار توصیه می شود ، بیمه نامه سفر خود را درخواست دهند .

bimevisaschengen

برنامه های بیمه سفر مانند : شینگن پلاس از کمک های اروپایی و سفر اروپا از AXA نه تنها گواهی بیمه اجباری لازم برای ویزای شینگن را ارائه می دهد ، بلکه همچنین پوشش گسترده ای را در هر کجا که در منطقه شینگن یا اتحادیه اروپا سفر کنید ارائه می دهد. Schengen Plus from Europ Assistance  و Europe Travel from AXA نه تنها گواهی بیمه اجباری لازم برای ویزای شنگن را ارائه می دهد ، بلکه پوشش گسترده ای را در هر کجا که در منطقه شینگن یا اتحادیه اروپا سفر کنید ارائه می دهد.

کشورهای تحت پوشش بیمه منطقه شینگن و کشورهای اتحادیه اروپا شامل : بلغارستان ، رومانی ، کرواسی ، قبرس ، ایرلند و همچنین ایالات متحده انگلستان

چه کسی باید بیمه سفر شینگن را برای اروپا خریداری کند؟

هرکسی که از کشوری که مشمول شرایط ویزا باشد به طور موقت به اروپا سفر می کند.چه بازدید کنندگان فردی چه بازدید کنندگان گروهی و چه افراد تاج بیمه نامه  ویزای شینگن به راحتی می تواند بصورت آنلاین و با هزینه بسیار کم از Europ Assistance یا AXA خریداری شود.

چه کسی بیمه سفر شینگن را خریداری می کند؟

اول و مهم تر از همه بیمه نامه درمانی است که ممكن است شما از طریق قرارداد اشتغال خود در اختیار داشته باشید، می تواند هزینه های بین المللی اضطراری پزشکی را نیز تأمین كند، با این وجود معمولاً محدودیت هایی در این زمینه وجود دارد. بنابراین ، باید به خوبی بدانید که هنگام داشتن یک مسئله پزشکی در قلمرو شینگن چه انتظاراتی باید داشته باشید و چه چیزی را انتظار نداشته باشید. معمولاً مسافران برای گذراندن روزهای برنامه ریزی شده در اروپا یك بیمه نامه مسافرتی فردی را از شرکت مناسب ارائه دهنده خریداری می کنند. 

اطمینان حاصل کنید که شرکتی که انتخاب می کنید در محدوده شینگن معتبر و پذیرفته شده باشد. توصیه می کنیم بیمه ویزای شینگن را از Europ Assistance یا AXA خریداری کنید. هر دو شرکت توسط سفارتخانه ها و کنسولگری های اروپا در سراسر جهان پذیرفته شده اند. در صورت ارائه مدرکی مبنی بر رد ویزای شما ، می توانید آن را بطور رایگان فسخ کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ