02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

ریجکت ویزای انگلیس

25 فروردین ، 1403
راز آسمان پایتخت

ریجکت ویزای انگلیس

ریجکت شدن ویزای انگلیس در حالتی اتفاق می افتد که قصد دارید بنا به دلایل شخصی یا فعالیتهای کاری به این کشور سفر کنید و نامه مبنی بر دریافت ویزا به  اداره مهاجرت انگلستان یا سفارت این کشور ارسال می کنید اما به دلیل سختگیری های این کشور با تقاضای شما مخالفت می گردد و در اصطلاح ویزای انگلیس شما ریجکت شده است.  این ریجکت ویزای انگلیس دلایل مختلفی در بردارد که میتوان از موارد زیر نام برد.

rejectengland1

زمان اقدام مجدد ویزای انگلیس بعد از ریجکت شدن

پس از ریجکت ویزای انگلیس توسط سفارت آن، نامه ای حاوی دلایل رد درخواست ویزا برای متقاضی ارسال می گردد. متقاضی پس از آگاهی از دلایل دقیق این موضوع باید با دقت نظر و با داشتن مدارک و دلایل کافی نسبت به رای صادره اعتراض کند. این اعتراض فقط در مورد ویزاهای غیر توریستی است. برای این منظور کافی است یک نامه با بیان دلایل محکم تهیه و برای سفارت ارسال کنید. مدت زمان ارسال اعتراض شما در نامه ی دریافتی مشخص است و مدت زمانی که سفارت انگلیس به اعتراض شما پاسخ دهد میتواند از دو هفته تا چند ماه طول بکشد.

نکته: اگر در نامه ی ریجکت ویزا توسط سفارت انگلستان ذکر گردد که فرد تحت هیچ شرایطی حق اعتراض ندارد، دیگر نمیتوان از طریق اعتراض، رای صادره را تغییر داد و تنها راه مشورت با گروه راز آسمان پایتخت برای یافتن شیوه های دیگر برای ارایه ی درخواست و ورود در انگلستان است. مجموعه ی راز آسمان پایتخت با تجربه ی فراوان در زمینه های درخواست ویزای انگلستان و رفع ریجکت درخواست ویزا با کادری حرفه ای و وکلای متخصص آماده ی ارائه ی مشاوره و همراهی شما هستند.

rejectenglandvisa

دلایل ریجکت ویزای تحصیلی انگلیس

تحصیل در کشور معتبری مانند انگلستان که دارای مراکز آموزشی و دانشگاه هایی با سطح بالای علمی است، مورد توجه افراد زیادی قرار دارد . برای نیل به این هدف اولین گام درخواست ویزای تحصیل به این کشور است که به دو صورت تعیین می گردد.
۱- tier for child
 که مربوط به محصلان زیر هجده سال است.
۲- tier for general
که مربوط به افراد بالای هجده سال است.

سیستم آموزش با کیفیت کشور انگلستان شامل پنج مرحله است، پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه، تحصیلات تکمیلی و آموزش عالی است. برای درخواست ویزای تحصیل در این کشور باید در قدم ابتدای راه مدارکی ارائه دهید که نشان دهد توانایی پرداخت هزینه ی تحصیل و زندگی خود را در این کشور دارید. برای اثبات این توانایی باید  مبلغ مشخصی را در حساب بانکی خود نگهداری کنید و صورت حساب ماهیانه ی خود را به سفارت انگلستان ارائه دهید. این مبلغ شامل یکسال هزینه دانشگاه و ۹ماه اقامت است که با توجه به رشته ی تحصیلی متغیر است. در صورتی که کارشناسان سفارت مدارک مالی شما را بررسی کنند و تشخیص دهد شما تمکن مالی تحصیلی ندارید، یا این که مدارک ناقص یا کافی نیست، درخواست ویزای تحصیلی شما ریجکت خواهد شد. از دیگر دلایل ریجکت ویزای تحصیلی انگلیس میتوان به ناقص یا ناکافی بودن مدارک تحصیلی است.

اگر در هر مقطع تحصیلی، ترجیح می دهید ویزای تحصیل انگلستان را بگیرید و ادامه ی آموزشهای علمی را در بهترین و معتبرترین مدارس و دانشگاه های این کشور به انجام برسانید، با موسسه ی راز آسمان پایتخت در تماس باشید. ما بهترین گزینه های دریافت ویزای تحصیل انگلستان را دراختیارتان قرار خواهیم داد.

rejectenglandvisa3

رفع ریجکتی انگلیس چگونه است؟

کشور انگلستان سالانه مقادیر زیادی درخواست ویزا دریافت میکند که هر کدام دلایل معینی دارند، مانند کار، تحصیل، توریستی و غیره. اما همه ی این درخواستها شرایط قبولی ندارند. این نکته بسیار حائز اهمیت است که شما در صورت تمایل به سفرهای مکرر به این کشور، درخواستهایی کامل و بی نقص ارائه دهید. چرا که سوابق درخواستهای ریجکت شده تا سالهای طولانی در بایگانی این کشور نگهداری می گردد و با هر درخواست بعدی، سوابق شما تاثیرگذار خواهد بود.در ابتدا باید گفت که اگر ویزای توریستی شما توسط افسر سفارت رد صلاحیت و ریجکت شد دیگر حق اعتراض ندارید. زیرا این تصمیم، نهایی میگردد و تغییر نخواهد کرد. برای رفع ریجکت در این شرایط تنها راه ارائه ی مدارک جدید و کامل است.

گاهی ممکن است که دلیل ریجکت شما مدارک مخدوش یا ناکافی شغلی باشد ولی در واقعیت مدارک ارسالی شما از دیدگاه قانونی شرایط خوبی داشته باشد، در این صورت به سفارت انگلیس درخواست تجدید نظر ارسال کنید تا با بررسی مجدد این ریجکتی رفع گردد. گاهی مشکل، مدارک حساب بانکی است که قابل توجه تان باشد این قسمت شدیدا جزو حساسیت های سفارت انگلستان است. برای کارشناسان سفارت مهم است که پول حساب شما متعلق به شماست و قرض و وام نیست و مراحل دریافت آن نیز لازم به افشا است. مانند فیش حقوقی درخواست کننده که باید ارائه گردد. اگر در صورت ابهامات مالی درخواست شما ریجکت شد میتوانید با ارائه ی مستندات بیشتر از نحوه ی دریافتی هایتان و تملکتان نسبت به موجودی حسابتان اقدام به رفع ریجکت ویزای انگلستان کنید. رفع ریجکت درخواست ویزای انگلستان روندی اصولی و حرفه ای میباشد که ممکن است شما بدون داشتن تجربه و آگاهی از عهده ی آن برنیایید و یا حتی با اعتراض و ارائه ی مدارک نادرست باعث ورود به لیست سیاه و ممنوعیت ورود تا چندین سال گردید. پس حتما از تجربیات یک گروه، با سابقه ی درخشان استفاده کنید. تیم راز آسمان پایتخت، سابقه ی درخشانی در رفع ریجکتی انگلستان دارد.

rejectenglandvisa4

دلایل رد شدن ویزای انگلیس

در زیر به دلایل ریجکت ویزای کار انگلیس اشاره کرده ایم:

۱- ارائه ی مدارک جعلی و غیر واقعی: مدارکی که شما برای سفارت ارسال میکنید اعم از مدارک تحصیلی، مالی، کاری و غیره، با دقت و تامل زیادی توسط بازرسان این کشور بررسی می شوند تا صحت یا عدم صحت آن مشخص گردد. اگر حتی شک به غیر واقعی بودن اطلاعات موجود پیدا کنند، درخواست ویزای شما رد خواهد شد.
۲-کمبود بودجه ی کافی سفر به انگلیس: برای ورود به این کشور، باید مدارکی ارائه کنید که علاوه بر اشتغال، توانایی تمکن مالی نیز دارید. تمکن مالی یعنی از عهده ی پرداخت  کلیه ی  هزینه های دلایل سفرتان اعم از تحصیلی، کاری یا توریستی به همراه هزینه های زندگی برآمدن، مدارک توسط افسران سفارت بررسی می گردد و در صورت هرگونه شبهه درباره ی عدم توانایی مالی شما، درخواست ویزا ریجکت خواهد شد.
۳- تحمل حبس ۴ساله یا بیشتر متقاضی: اگر متقاضی ویزای انگلیس، مرتکب جرمی شده که ۴سال یا بیشتر از آن را در زندان گذرانده باشد، اجازه ورود و درخواست ویزایش رد خواهد شد.
۴-عدم اعتبار پاسپورت: پاسپورتی که عدم اعتبار آن مشخص گردیده یا بنا به دلایلی مخدوش شده از طرف سفارت انگلستان قابل قبول نیست.
۵- اقامت فراتر از حد مجاز در سفرهای قبل به انگلستان: در هر سفر به این کشور مدت زمان اقامت شما مشخص خواهد شد و سرپیچی از این مدت و اقامت بیشتر، متاسفانه سبب ریجکت ویزا در سفر بعدی شما خواهد شد. تا زمانی که اثبات گردد تخطی شما از مهلت تعیین شده دلیل محکمه پسند و مهمی داشته است.
۶-عدم طی کردن مراحل تعیین شده: سفارت انگلستان و وزارت امور خارجه ی این کشور مراحلی وضع کرده اند که متقاضیان طی آن توانایی اخذ ویزا پیدا میکنند. اگر حتی یکی از این مراحل نادیده گرفته شود توسط انگلستان غیرقابل قبول است و فرد خاطی اجازه ی ورود پیدا نخواهد کرد.
۷-عدم ارائه ی مدارک سوء پیشینه: اگر مدت کمتر از چهار سال متحمل حبس شده اید و مدارک آن را به سفارت ارائه ندهید و پس از استعلام توسط این کشور، این مساله مشخص گردد، علاوه بر این که ویزای شما برگشت می خورد تا مدت مقرر حق درخواست مجدد نیز نخواهید داشت.
۸- عدم تعیین هدف یا مغایرت هدف: برای ورود به کشور مورد نظر باید قبل از هرچیز تعیین هدف کنید و این هدف تعیین شده نیز باید مورد قبول این کشور قرار بگیرد، در غیر این صورت اجازه ی ورود پیدا نخواهید کرد. به عبارتی در مورد مغایرت هدف ویزا توجه کنید که به عنوان مثال اگر هدفتان گردشگری است نباید ویزای تحصیل را انتخاب کنید.
۹- سابقه ی فرد درخواست نشان دهد ورود وی باعث تهدید امنیت ملی انگلستان میگردد.
۱۰- ممکن است در سابقه ی پزشکیتان مواردی ذکر شده  که نشان از بیماری واگیردار یا بیماری مهلک داشته باشد.
۱۱- ممکن است افسر سفارت با بررسی مبدا مشخص کند که کشور انگلیس و کشورهایی که با آنها روابط دوستانه دارد، با این کشور مبدا به هیچ عنوان رابطه خوب و مطلوبی ندارند.

اگر تمایل دارید از ریجکت شدن ویزای درخواستی تان جلوگیری کنید،  قبل از ارسال درخواست ویزای انگلستان، از مشاوره با تیم  حرفه ای مجموعه ی راز آسمان پایتخت غافل نشوید. این مجموعه با تجربه های موفق آماده ی هرگونه کمک به شما در این زمینه است.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ