02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

پارک کارالی اوغلو آنتالیا

13 شهریور ، 1401
راز آسمان پایتخت

پارک کارالی اوغلو آنتالیا کجاست؟

پارک کارالی اوغلو آنتالیا که در مجاورت شهر قدیمی کاله ایچی واقع شده است یکی از دیدنی های شهر آنتالیا است. پارک کارالی اوغلو با مساحت 145 هزار متر مربع که به پارک عشاق نیز معروف است، روزانه میزبان گردشگران تور آنتالیا بسیاری از کشورهای مختلف دنیا است. پارک کارالی اوغلو به دست بشر ساخته شده است و یکی از بزرگترین و معروفترین پارک های آنتالیا به شمار میرود. این پارک دارای چندین فضای سبز و چمنزار است و دارای آب نماها، گیاهان متنوع و مجسمه های رومی است. بی شک قدم زدن در این پارک یکی از خاطره انگیزترین روزهای سفر به آنتالیا را برای شما همراه دارد.پارک کارالی اوغلو یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا است که به ظاهر شهر زیبایی خاصی بخشیده است. پارک‌های موجود در آنتالیا را میتوان سمبل طبیعت شهر آنتالیا دانست. پارک کارالی اوغلو که بزرگترین پارک آنتالیا شناخته میشود، از مهم ترین نمادهای طبیعت شهر به شمار می‌رود. پارک کارالی اوغلو در امتداد ساحل آنتالیا واقع شده است و در قسمت جنوب شرقی بندری به نام یاچِت قرار گرفته است.

karaalioglu1

گشت و گذار در پارک کارالی اوغلو آنتالیا

قدم زدن در پارک کارالی اوغلو آنتالیا یکی از تفریحات مورد علاقه گردشگران تور آنتالیا است. وجود درختان سرو، کاج و نخل جذابیت خاصی به پارک کارالی اوغلو بخشیده است. قدم زدن میان درختان و گیاهان و گلها و دیدن مناظر زیبای ساحلی و استشمام هوای پاک در این پارک روز عالی و خاطره انگیزی را برای شما می‌سازد. ورزش کردن و دراز کشیدن روی چمن‌های نرم پارک یکی از کارهای لذت بخش گردشگران است.

karaalioglu2

زمین بازی مخصوص کودکان در پارک کارالی اوغلو آنتالیا، بهترین مکان برای بازی و تخلیه انرژی کودکان است. امکانات خوب بازی برای کودکان و امکانات تفریحی برای بزرگسالان از ویژگی های بارز این پارک است. در سراسر پارک رستوران و کافه های متعددی وجود دارد. بعد از پیاده روی و گشت و بازی کودکان میتوانید به یکی از این کافه ها و رستوران ها سر بزنید. میتوانید از نوشیدنی ها و خوراکی های کافه و دیدن منظره دل انگیز پارک لذت ببرید.پارک کارالی اوغلو آنتالیا دارای مجسمه های زیادی است. معروف ترین آنها، مجسمه کارگر و پسرش است که در این پارک قرار گرفته است. در کنار طبیعت دست ساز این پارک و وجود رستوران و کافه و زمین بازی، این پارک دید بسیار جذابی به دریا دارد. نشستن بر روی نیمکت و تماشای دریا، میتواند لحظات آرام و زیبایی را برای شما بسازد.

دیدنی های پارک کارالی اوغلو در آنتالیا

پارک کارالی اوغلو آنتالیا با 145 هزار متر مربع مساحت در مرکز شهر، دارای جاذبه های دیدنی است. با توجه به راهنمای سفر به آنتالیا مجسمه های زیادی در پارک دیده میشوند. مجسمه یادبود ناظم حکمت شاعر مشهور ترکی، مجسمه دست، مجسمه وزغ و مجسمه یادبود کارگر و پسرش در این پارک قرار دارند. سالن تئاتر شهر آنتالیا و برج هیدیرلیک نیز در این پارک قرار گرفته است.

karaalioglu3

برج هیدیرلیک: این برج در مرز شهر قدیمی کاله ایچی و پارک کارالی اوغلو آنتالیا قرار گرفته است. این برج در قرن دوم میلادی توسط یک امپراتور رومی ساخته شده است. هیدیرلیک دارای 14 متر ارتفاع است و استوانه‌ای شکل است که روی یک پایه ی مربعی بنا شده است. نمای اولیه این برج به صورت مربع بوده و با گذر زمان آن را به شکل دایره تغییر دادند.
پارک حیات وحش یارالی اوغلو: پارک حیات وحش یارالی اوغلو با نام پارک گربه نیز شناخته میشود. خانه گربه یارالی اوغلو در قسمت شمال غربی پارک قرار گرفته است.

دسترسی به پارک کارالی اوغلو در آنتالیا چگونه است؟

برای رفتن به پارک کارالی اوغلو آنتالیا، استفاده از تاکسی راحت ترین راه است. پارک کارالی اوغلو در مرکز شهر، کنار خلیج آنتالیا و در جنوب شهر قدیمی کاله ایچی آنتالیا واقع شده است. با توجه به مکان پارک، دسترسی به آن راحت است و حتی پیاده نیز میتوان به این پارک رسید. با توجه به گران بودن کرایه تاکسی، می‌توان از تراموا و مترو نیز استفاده کرد. یکی از علت های جذب توریست به پارک کارالی اوغلو، دسترسی آسان به آن است.

karaalioglu4
بهترین هتل های آنتالیا در نزدیکی پارک کارالی اوغلو

در این بخش بهترین هتل های آنتالیا را به ترتیب کمترین فاصله تا پارک کارالی اوغلو نام میبریم.

هتل وایت گاردن: این هتل در فاصله 250 متری پارک کارالی اوغلو قرار دارد و دارای معماری به سبک کاله ایچی است. این هتل دارای استخر روباز، حیاط و تراس با چشم انداز دریای مدیترانه است.
هتل مدیترا هنر: این هتل با پارک کارالی اوغلو 350 متر فاصله دارد. مدیترا هتل خانه ای به سبک عثمانی است که سبک تاریخی خود را حفظ کرده است.
هتل مارینا رزیدنس: این هتل در منطقه کاله ایچی قرار دارد و با پارک کارالی اوغلو 450 متر فاصله دارد. مارینا رزیدنس دارای 6 عمارت تاریخی و یک  استخر روباز است.

karaalioglu5

آپارتمان های ماوی اُولو: این آپارتمان ها در شهر قدیمی کاله ایچی و در فاصله 500 متری پارک کارالی اوغلو قرار دارد. از آپارتمان های ماوی اُولو تا ساحل مرمرلی 3 دقیقه پیاده روی است.
هتل مرا پارک: در فاصله 600 متری پارک کارالی اوغلو قرار دارد و دارای اتاق های مدرن با بالکن خصوصی است.
هتل بست وسترن پلاس خان: این هتل 4 ستاره در فاصله 900 متری پارک کارالی اوغلو آنتالیا قرار دارد. هتل بست وسترن دارای اتاق بزرگ با بالکن و همچنین استخر با تراس مشرف به کاله ایچی و دریا است.
جهت رزرو تور لوکس آنتالیا میتوانید با کارشناسان ما در راز آسمان پایتخت در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ